Moderator: mods
Wat is het toch heerlijk om ongelijk te krijgen!!!Rednose schreef:zucht....0-3.....argh......
(ok....ik hoop stiekem op wat beters)
Blind, Siem, Toby en Vermeer waren de uitblinkers. Eriksen had zijn momenten.Rednose schreef:Is het echt waar?????
Blind ook weer puike partij!!!
Vond Eriksen de man of the match. Maar hij kreeg dan ook heel veel ruimte doordat de city verdedigers niet doordekten. Denk niet dat hij tegen Feyenoord ook zoveel ruimte krijgt. Koetje zat op de tribune dus die zal het wel gezien hebben. We gaven op het eind nog wel een paar 100% kansen weg. Pffff. Maar goed. We hebben gewonnen en daar gaat het om. Joehoe!Ajaciedjuh schreef: Blind, Siem, Toby en Vermeer wa. Eriksen had zijn momenten.ren de uitblinkers
Zondag ook maar in de spits zetten.
Laten we gewoon lekker voor de derde plaats gaan spelen, lijkt me al spannend genoegDubbel schreef:Eeuwig zonde dat Dortmund vandaag won, anders kreeg ik alweer hoop op de 2e plek in groep.
Ze zijn gewoon niet zo goed. Veel individuele klasse, maar als team doen ze maar watGangstaRiB schreef:Vermeer top.
Poulsen flop.
Zeer acceptabele wedstrijd van ons aller Ajax. Maar wat was City aan het doen? Zat echt niks in. Leken er geen zin in te hebben.
Niet alleen een van de beste selecties in de geschiedenis van het clubvoetbal, maar ook gewoon boven United, CL-winnaar Chelsea, Arsenal, Liverpool en Spurs geeindigd. Wel degelijk een superteam dus.Arthur schreef:Ze zijn gewoon niet zo goed. Veel individuele klasse, maar als team doen ze maar watGangstaRiB schreef:Vermeer top.
Poulsen flop.
Zeer acceptabele wedstrijd van ons aller Ajax. Maar wat was City aan het doen? Zat echt niks in. Leken er geen zin in te hebben.
Zeker niet, ik reageerde alleen op de suggestie dat Citeh zijn best niet deed.Thom schreef:@ arthur e.a.Gaan we nou deze mooie overwinning stuk relativeren?!
Gelukkig maar!Arthur schreef:Zeker niet, ik reageerde alleen op de suggestie dat Citeh zijn best niet deed.Thom schreef:@ arthur e.a.Gaan we nou deze mooie overwinning stuk relativeren?!