Klopt, maar Blind is kwetsbaar met ruimte in zijn rug. Jantje zou het gewoon hebben dichtgelopen.LucaS schreef:Ik weet wel dat alles de schuld van Blind is, maar als een verdediger op de helft van de tegenstander wordt uitgespeeld, is het onbestaanbaar dat die tegenstander zonder nog een Ajacied tegen te komen door mag lopen naar de goal.
Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Blind - Dijks als linker verdedigingsblok is niveau Topklasse.
Aldeirwereld had een halve seconde eerder moeten komen. Man met bal is belangrijkst.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ajax houdt open dag. Dit was wéér géén fout van Blind trouwens.
Dit is gewoon lachwekkend, blij dat het niet om de punten gaat.

Tja, jou neem ik niet serieus als het over Blind gaatwimpey schreef:Het was geen fout van Blind, Luuk. We hebben het door. Het was onvermogen.LucaS schreef:Ik weet wel dat alles de schuld van Blind is, maar als een verdediger op de helft van de tegenstander wordt uitgespeeld, is het onbestaanbaar dat die tegenstander zonder nog een Ajacied tegen te komen door mag lopen naar de goal.
En nee, dit was een fout van degene die met Marcello mee moet lopen.
I think I lost my fucking headache
-
Blind is niet goed genoeg. Dat kan iedereen zien. Vraag me af waarom Ajax wél denkt dat ie het kan. En zo geldt het voor nog meer spelers. Linksback Dijks/Koppers, rechtstbuiten Ozbiliz etc etc.wimpey schreef:Ajax houdt open dag. Dit was wéér géén fout van Blind trouwens.![]()
Dat je geen geld uittrekt, okay. Maar dan hoeven we dus ook niks te verwachten dit seizoen.
Whitey on the moon.
IdemLucaS schreef: Tja, jou neem ik niet serieus als het over Blind gaat
Nou moet ik zeggen dat die Lens ook wel erg lastig kan zijn. Het is geen topper omdat hij wisselvallig is, maar hij is wel erg snel en sterk en de techniek is er dan soms ook.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Blij dat je jezelf ook niet serieus neemtwimpey schreef:IdemLucaS schreef: Tja, jou neem ik niet serieus als het over Blind gaat
I think I lost my fucking headache
Blind kan er niks van Luc, geeft dat toch gewoon eerlijk toe. Hijk komt te kort.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- InnerHarbour
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, als Blind zijn naam Jansen was geweest speelde hij bij Veendam.
YNWA
-
"Sterkhouders" als Sigtorsson en De Jong zijn ook weer totaal onzichtbaar.
Whitey on the moon.
Volgens mij zijn alle verwachtingen uitgekomen Ajax is op links te kloppen dus als men niks veranderd kan men de CL en de competitie wel vergeten maar ja we laten de vervangers niet komen dus verkloot het maar lekker.Ben benieuwd of die coupepleger JC in de T nu ook z'n grote bek laat horen 

- Jinne
- Site Admin
Nou, dan had ie beter Tol, Muhren, Schilder, Smit of Jonk kunnen heten.InnerHarbour schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, als Blind zijn naam Jansen was geweest speelde hij bij Veendam.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
PSV wilde een tijdje geleden van em af. Ik zou em wel bij Ajax willen zien. Tenminste iemand met snelheid en verrassing.Le T. schreef:Nou moet ik zeggen dat die Lens ook wel erg lastig kan zijn. Het is geen topper omdat hij wisselvallig is, maar hij is wel erg snel en sterk en de techniek is er dan soms ook.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Kuipers mag ook een psv shirtje aantrekken. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hoe oud is die jongen? Als hij leert altijd minimaal een zesje of een zeventje te spelen dan kan hij nog een heel eind komen. Zijn beste dagen zijn het probleem bij hem niet.GangstaRiB schreef:PSV wilde een tijdje geleden van em af. Ik zou em wel bij Ajax willen zien. Tenminste iemand met snelheid en verrassing.Le T. schreef:Nou moet ik zeggen dat die Lens ook wel erg lastig kan zijn. Het is geen topper omdat hij wisselvallig is, maar hij is wel erg snel en sterk en de techniek is er dan soms ook.
Wollt ihr den totalen Mensch?
psv speelt goed. Fel ook. Mag ook wel gezegd worden.
-
Dat wist je zodra Advocaat er tekende.LucaS schreef:Counterploegje dat PSV

Whitey on the moon.
Is gewoon veel beter dan dit Ajax.wimpey schreef:psv speelt goed. Fel ook. Mag ook wel gezegd worden.
15 mei 2011.
- Ajaciedjuh
Flapdrol, nu wel geel. Lekker consequent. 

Dijks is duidelijk geen Van Bommel....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Volendam, Veendam... Wat rot het.Jinne schreef:Nou, dan had ie beter Tol, Muhren, Schilder, Smit of Jonk kunnen heten.InnerHarbour schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, als Blind zijn naam Jansen was geweest speelde hij bij Veendam.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley