NEC - Ajax 27-11-2011
Moderator: mods
Re: NEC - Ajax 27-11-2011
Wat heeft die Leo Driessen tegen Ajax? Ik zie hem iedere wedstrijd weer alleen maar afgeven op Ajax.
- Ajaciedjuh
Is al weken zo, maar in deze wedstrijd by far de beste bij Ajax.LucaS schreef:Enoh speelt uitstekend
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Lodeiro bevalt me wederom. In een team met grotere medespelers zou hij nog beter uit de verf komen.
Ajax!
Een beetje het 'Jack van Gelder-syndroom' denk ik. Hij is gewoon voor Ajax, maar overcompenseert om dat niet te laten blijken.D_skilled schreef:Wat heeft die Leo Driessen tegen Ajax? Ik zie hem iedere wedstrijd weer alleen maar afgeven op Ajax.
Laatst gewijzigd door Arthur op zo nov 27, 2011 3:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Is een veeg teken als Enoh uitblinkt...
Jij ook.D_skilled schreef:Wat heeft die Leo Driessen tegen Ajax? Ik zie hem iedere wedstrijd weer alleen maar afgeven op Ajax.
- Ajaciedjuh
Is nooit anders geweest. Is lekker voor de pers een favoriet in slechte doen, afkraken. We verdienen overigens wel de voorsprong.D_skilled schreef:Wat heeft die Leo Driessen tegen Ajax? Ik zie hem iedere wedstrijd weer alleen maar afgeven op Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgens de commentator is NEC beter op de momenten dat het erom gaat.Feest schreef:Ajax heeft gewoon de controle. Die kansen komen vanzelf.
Ongelofelijk hoe Ligeon zich wel laat zetten door Van Eijden. Wat een pupil.
-
Je ziet het bewijs ervan op het veld, blijkbaar doet Ajax zelfs dat slecht (volgens één van de twee kampen)Maar ze selecteerden in de jeugd toch op fysiek?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Giacomo Puccini
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit is gewoon twee keer geel en dus wegwezen.
- Ajaciedjuh
Had gewoon de 2e geel moeten zijn.
- InnerHarbour
Tis werkelijk niveau nul, de spelers de scheidsrechter. Er lopen een paar in die vroeger nog niet ballenjongen mochten zijn, nu zijn het basisspelers. Bedroevend.
YNWA
Ook met een spits voor hem, El Hamdaoui of zo.Giacomo Puccini schreef:Lodeiro bevalt me wederom. In een team met grotere medespelers zou hij nog beter uit de verf komen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Twee spitsen. Prima 10 voor een 442 ruit. Niet voor Ajax.Le T. schreef:Ook met een spits voor hem, El Hamdaoui of zo.Giacomo Puccini schreef:Lodeiro bevalt me wederom. In een team met grotere medespelers zou hij nog beter uit de verf komen.
Eriksen moet met meer beleving voetballen en dan prik je een doelpunt erin.
...een beet're club dan deze is er niet!!
Is het er weer zo eentje die ineens al zijn inzicht, acties, passing en ideeen kwijt is bij 4-3-3? Er moet toch echt eens iemand me een keer uitleggen hoe dat werkt.Feest schreef:Twee spitsen. Prima 10 voor een 442 ruit. Niet voor Ajax.Le T. schreef:Ook met een spits voor hem, El Hamdaoui of zo.Giacomo Puccini schreef:Lodeiro bevalt me wederom. In een team met grotere medespelers zou hij nog beter uit de verf komen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Het is werkelijk bizar om te zien dat na 1 hele zeges in 8 wedstrijden Ajax dit potje wel op kwaliteit denkt te gaan winnen. Een ploeg 100% (en) scherp een wedstrijd in krijgen is een van de belangrijkste taken van een coach. De Boer overkomt wat velen van zijn voorgangers overkomt, na een hoopgevend eerste half jaar de grip verliezen.
I think I lost my fucking headache
Je moet ook ruimtes kunnen belopen, omschakelen en direct diepte brengen in 433.Le T. schreef: Is het er weer zo eentje die ineens al zijn inzicht, acties, passing en ideeen kwijt is bij 4-3-3? Er moet toch echt eens iemand me een keer uitleggen hoe dat werkt.
- InnerHarbour
Gelukkig heeft het grootste gedeelte wel mooie futuristische schoenen aan, zit hun haar goed en staan de tatoo’s er fris opgepoetst bij, jammer dat ze niet kunnen ballen.
YNWA
- Ajaciedjuh
Het zal dus aan de selectie liggen (kwaliteit). Werk aan de winkel voor Bergkamp/JonkLucaS schreef:Het is werkelijk bizar om te zien dat na 1 hele zeges in 8 wedstrijden Ajax dit potje wel op kwaliteit denkt te gaan winnen. Een ploeg 100% (en) scherp een wedstrijd in krijgen is een van de belangrijkste taken van een coach. De Boer overkomt wat velen van zijn voorgangers overkomt, na een hoopgevend eerste half jaar de grip verliezen.

Ajax heeft NEC even laten razen en controleert al een half uur de wedstrijd. Wat is het probleem?LucaS schreef:Het is werkelijk bizar om te zien dat na 1 hele zeges in 8 wedstrijden Ajax dit potje wel op kwaliteit denkt te gaan winnen. Een ploeg 100% (en) scherp een wedstrijd in krijgen is een van de belangrijkste taken van een coach. De Boer overkomt wat velen van zijn voorgangers overkomt, na een hoopgevend eerste half jaar de grip verliezen.
Vooralsnog een professioneel aangepakte uitwedstrijd. Goaltje maken en het is klaar.
-
- AT Toto winner 10/11
Bizar he? Gaat bij iedereen sinds Olsen precies hetzelfde. Heel apart.LucaS schreef:Het is werkelijk bizar om te zien dat na 1 hele zeges in 8 wedstrijden Ajax dit potje wel op kwaliteit denkt te gaan winnen. Een ploeg 100% (en) scherp een wedstrijd in krijgen is een van de belangrijkste taken van een coach. De Boer overkomt wat velen van zijn voorgangers overkomt, na een hoopgevend eerste half jaar de grip verliezen.
Dat zou wel eens het probleem kunnen worden/zijn ..Feest schreef:Ajax heeft NEC even laten razen en controleert al een half uur de wedstrijd. Wat is het probleem?LucaS schreef:Het is werkelijk bizar om te zien dat na 1 hele zeges in 8 wedstrijden Ajax dit potje wel op kwaliteit denkt te gaan winnen. Een ploeg 100% (en) scherp een wedstrijd in krijgen is een van de belangrijkste taken van een coach. De Boer overkomt wat velen van zijn voorgangers overkomt, na een hoopgevend eerste half jaar de grip verliezen.
Vooralsnog een professioneel aangepakte uitwedstrijd. Goaltje maken en het is klaar.
Blij met de punten ...