Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Jinne » wo mar 16, 2011 9:41 pm

Ferry schreef:Hij is weer vrij:
Het duo wilde vlak voor de laatste training een persconferentie geven. Dat mislukte omdat hun chauffeur hopeloos verdwaalde in het verkeer van de miljoenenstad. Het geplande ritje van een half uurtje duurde bijna twee uur. De Boer kon nog wel de training leiden. Trainer en middenvelder stonden de verzamelde pers uiteindelijk na de training alsnog te woord. (ANP/BVDL)
Dus die Russen hebben wel een Tom Tomsk in de competitie, maar er niet eentje in de auto?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door FCT-Bantje » wo mar 16, 2011 9:48 pm

Jinne schreef:
Ferry schreef:Hij is weer vrij:
Het duo wilde vlak voor de laatste training een persconferentie geven. Dat mislukte omdat hun chauffeur hopeloos verdwaalde in het verkeer van de miljoenenstad. Het geplande ritje van een half uurtje duurde bijna twee uur. De Boer kon nog wel de training leiden. Trainer en middenvelder stonden de verzamelde pers uiteindelijk na de training alsnog te woord. (ANP/BVDL)
Dus die Russen hebben wel een Tom Tomsk in de competitie, maar er niet eentje in de auto?

Jawel, maar alleen kaarten West Europa :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door ferry » wo mar 16, 2011 9:53 pm

Jinne schreef:
Ferry schreef:Hij is weer vrij:
Het duo wilde vlak voor de laatste training een persconferentie geven. Dat mislukte omdat hun chauffeur hopeloos verdwaalde in het verkeer van de miljoenenstad. Het geplande ritje van een half uurtje duurde bijna twee uur. De Boer kon nog wel de training leiden. Trainer en middenvelder stonden de verzamelde pers uiteindelijk na de training alsnog te woord. (ANP/BVDL)
Dus die Russen hebben wel een Tom Tomsk in de competitie, maar er niet eentje in de auto?
:smallgrin.gif: Was natuurlijk niet ingebouwd in die ouwe Lada. Nou ja, als ze morgen het stadion maar op tijd kunnen vinden.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mar 16, 2011 10:13 pm

Eerste foto's staan online op www.sthcrw.nl
Zat in het vliegtuig met selectie. Daarna foto's training.
Mickey zal morgen wraak nemen

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Thijs » wo mar 16, 2011 10:42 pm

Gaaf Mike! Have fun morgen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Lionel » wo mar 16, 2011 10:53 pm

Mike, zet 'm op!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Zuidema » wo mar 16, 2011 11:15 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Eerste foto's staan online op http://www.sthcrw.nl
Zat in het vliegtuig met selectie. Daarna foto's training.
Mickey zal morgen wraak nemen
Mazzel dat je redelijk snel door de paspoortcontrole heen kwam, Mike. Normaal mag je op Sheremetovo anderhalf tot 2 uur wachten in ellenlange rijen voordat je er door bent. En de heren dames van de douane vertikken het vaak meer dan 2 loketten open te doen. V.w.b. service en klantvriendelijkheid moeten ze nog veel leren. En niet alleen bij de douane. Gelukkig zijn de Russische dames in hun uniform in die hokjes soms verbluffend knap. Het uitzicht op hun schoonheid maakt het wachten dan toch wel weer wat draaglijk. :666.gif:

Ik sprak vanavond via Skype met een vriend in Moskou. Hij kon me melden dat rond 9 uur vanavond in Moskou de temperatuur rond het vriespunt lag. Voor hem en andere Moskovieten voelde het vandaag weldadig warm aan met die paar graadjes boven nul. Wat wil je ook na maanden met 20 graden vorst gemiddeld.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do mar 17, 2011 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Jesse » do mar 17, 2011 7:34 am

Woedende Van de Boog dreigde met Ajax niet te laten spelen in Moskou
Donderdag, 17 maart 2011 om 07:00

Miralem Sulejmani moest woensdag bijna zes uur op de luchthaven in Moskou doorbrengen omdat zijn papieren volgens de Russen niet in orde waren. De aanvaller miste daardoor de laatste training van Ajax voor het Europa League-duel van vandaag met Spartak Moskou. Algemeen directeur Rik van den Boog ontplofte bijkans. "Dit is manipulatie", citeerde De Telegraaf de bestuurder.

"Laat iemand van Spartak regelen dat hij het land binnenkomt", gaf Van de Boog aan. "Dit lijkt het Rusland van veertig jaar terug. We spelen echt niet als dit niet goed komt." In principe hebben Serviërs geen visum nodig om naar Rusland te reizen, ware het niet dat het paspoort van Sulejmani was afgegeven vóór de ondertekening van de overeenkomst tussen beide landen. In dat geval was er wel een papiertje vereist.

Volgens de luchthavenmedewerkers zou toestemming van de algemeen directeur van Spartak Moskou voldoende zijn om voor Sulejmani de landsgrenzen te openen. Maar die directeur, Valeri Karpin, is tevens hoofdtrainer en stond op hetzelfde moment als Ajax op een ander trainingsveld. "Of er sprake is van koudeoorlogsvoering? Het is hier in elk geval wel koud", deed De Boer aanvankelijk luchtig over de situatie.

"Ik ga altijd uit van het positieve van de mens en kan me niet voorstellen dat dit expres gebeurt." De Boer sprak van een vervelende situatie. "Natuurlijk is het niet leuk om zo lang op een vliegveld te zitten. En dat hij de training miste, is lastig. We spelen op kunstgras en het is toch goed om daar even op te lopen. Dan kun je als speler de wedstrijd vast afbeelden in je hoofd. Ik had hem er graag bij gehad."
Haha, Rock On, De Boer! :headbang.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Jeroen126 » do mar 17, 2011 7:55 am

De wedstrijd vast afbeelden in je hoofd.. Imagineren.. Frankie van Gaal :headbang.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door 999 » do mar 17, 2011 8:09 am

De Zeeuw: „Kunstgras voordelig”

MOSKOU – Demy de Zeeuw hield een goed gevoel over aan de training op het kunstgrasveld van het Luzhniki stadion in Rusland, waar Ajax vanavond aantreedt tegen Spartak Moskou. „De temperatuur viel eigenlijk heel erg mee”, zei de middenvelder van Ajax. „Het is wel koud, maar niet erger dan de afgelopen maanden in Nederland.”

„Als je de bal naast iemand geeft, isie weg”, doelde De Zeeuw op de ondergrond. „Maar ik denk dat het kunstgras voordelig is voor de voetballende ploeg.” Zijn trainer Frank de Boer deelde die mening. „Al is het een nadeeltje dat wij daar niet veel op spelen.”

De Zeeuw heeft er alle vertrouwen in dat de Ajacieden de 1-0 nederlaag in Amsterdam kunnen wegpoetsen. „Als we net zo veel kansen creëren als thuis, gaan er nu wel één of twee ballen in.” De Boer: „We gaan weer proberen te domineren.” Vermoedelijke opstelling Ajax: Verhoeven; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Anita, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Özbiliz.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Zuidema » do mar 17, 2011 8:23 am

Het riekt inderdaad naar sabotage. Die ergerlijke microbeneukerij rond het paspoort van Sulejmani, wat met een belletje van een directeur van een voetbalclub opgelost zou kunnen worden? Belachelijk. Een chauffeur die ineens de weg niet meer weet in Moskou? Heel vreemd.

Aan de andere kant: het visumgedoe in Rusland kan 1 grote horreur zijn. Een compleet losgeslagen bureaucratie vol onverwachte nukken en grillen. En met een nut, dat mij nog steeds niet duidelijk is. Een melkkoetje lijkt het me in ieder geval niet echt.

Alleen de uitnodiging al, benodigd voor een privé-visum naar Rusland. Die uitnodiging moet verstuurd worden door de persoon, bij wie je verblijf zult houden in Rusland. En het papiertje moet dan door enkele Russische instanties van stempels worden voorzien. Het schijnt dat zo'n papiertje daar langs een 40-tal bureaus moet gaan voor legalisatie. Dat kan dan wel eens een paar maanden duren. Zo'n procedure kost in NL ongeveer een uur.

Via mijn reisbureau boek ik dan ook maar steeds een toeristenvisum. Flansen zij via hun visumbureau wel een uitnodiging van een hotel daaro inmekaar en kan alles binnen enkele weken rondgemaakt worden. Je bent wel het bokje als ze in Rusland erachter komen dat je op een privé-adres verblijft met een toeristenvisum, maar die gok waag ik dan maar.

Overigens kan je er vaak van uitgaan dat je roebels moet lappen, als een douanier in Rusland je roept voor een check. Rusland is doordrenkt van de corruptie van hoog tot laag en vooral de mensen in uniform grijpen met hun gezag graag de mogelijkheden aan om hun schamele salarisje wat op te krikken. Zoals ook de douaniers met allerhande gezeik over vage papiertjes of stempels die je dan weer bij je zou moeten hebben. Ze gaan dan heel erg vervelend lopen doen met dreigementjes over urenlang gebel en checkgedoe met ambassades en tot slot vragen ze je dan om een presentje (vaak enkele duizenden roebels) om het (zogenaamd) missende papiertje of stempeltje door de vingers te zien. Misschien had wat geldschuiverij Sulejmani ook wat rapper uit zijn urenlange lijden kunnen verlossen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do mar 17, 2011 10:52 am, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Toppie » do mar 17, 2011 8:31 am

Het lijkt me duidelijk vanaf 7 uur 90 minuten er boven op kansen nu wel benutten anders wordt het weer een mission impossible effectief omgaan met je kansen. Dus de Jong en de Zeeuw scoren is het motto. :alc.gif:

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Ride » do mar 17, 2011 9:10 am

Zuidema schreef:Het riekt ....
Zal nog leuk worden volgend jaar met het EK :hypocrite.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Zuidema » do mar 17, 2011 9:40 am

Ride schreef:
Zuidema schreef:Het riekt ....
Zal nog leuk worden volgend jaar met het EK :hypocrite.gif:
Ik verwacht voor voetbalsupporters wat dat betreft niet direct grote problemen. Die zullen vermoedelijk met een speciaal EK/hotel-arrangement en een toeristenvisum naar de Oekraine kunnen afreizen en het geregel daarvan kan in Nederland allemaal redelijk vlot verlopen. Zie ook de berichten van de afgelopen dagen rond de naar Moskou afgereisde Ajax-supporters. De gebruikelijke rompslomp, maar relatief gezien verloopt dat allemaal vrij gladjes.

Het lijkt me wel handig om daar altijd wat cash van een paar duizend roebel paraat te hebben (1000 roebel = 25 euro). Dat kan goed van pas komen, mocht zo'n feldwebel in uniform vervelend gaan doen om wat bij te verdienen.

Ik hoop dat ze in de Oekraine bij het EK qua communicatie wel goed inspelen op het grote internationale gezelschap dat hen zal bezoeken. In Rusland lijken ze er soms van uit te gaan dat elke buitenlandse bezoeker het Russisch en het cyrillische letterschrift redelijk beheerst. Soortgelijk gedoe zou je ook in de Oekraine kunnen verwachten. Maar goed, ik neem aan dat dat bij zo'n groot evenement wel los zal lopen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do mar 17, 2011 11:28 am, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Ride » do mar 17, 2011 9:51 am

Zuidema schreef:
Zal nog leuk worden volgend jaar met het EK :hypocrite.gif:
Ik verwacht voor voetbalsupporters wat dat betreft niet direct grote problemen. Die zullen vermoedelijk met een speciaal EK/hotel-arrangement en een toeristenvisum naar Rusland kunnen afreizen en het geregel daarvan kan in Nederland allemaal redelijk vlot verlopen. Zie ook de berichten van de afgelopen dagen rond de naar Moskou afgereisde Ajax-supporters. Dat loopt relatief gezien allemaal vrij gladjes.

Maar het is wel handig om daar altijd wat cash van een paar duizend roebel paraat te hebben (1000 roebel = 25 euro). Dat kan goed van pas komen, mocht zo'n feldwebel in uniform vervelend gaan doen om wat bij te verdienen.

Ik hoop dat de Russen bij het EK qua communicatie wel goed inspelen op het grote internationale gezelschap dat hen bezoekt. Het redelijk beheersen van het Russisch en het cyrillische handschrift is niet bij elke toerist aanwezig en het lijkt soms dat de Russen daar wel van uitgaan. Maar goed, dat zal bij zo'n groot evenement wel loslopen.[/quote]

eigenlijk ander topic voor maken maar ik doel niet alleen op de douane maar op het hele land en hun corrupte ambtenaren zelf ;)

We gaan het beleven.

Als we vanavond winnen ben ik benieuwd of we nog een beetje op tijd naar huis mogen :confused.gif:
Vakkie 129

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Thijs » do mar 17, 2011 9:54 am

Volgens mij is Rusland tijdens het WK visumvrij. Tijdens het EK volgend jaar zal het op zich niet heel veel problemen opleveren aangezien dat gewoon in Polen en Oekraïne is.

Het probleem van Rusland zijn vooral de inwoners. Heel naar volkje, die Russen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een normale Rus heb gezien. De mannen hebben er vierkante hoofden met een buts-neus, en de gemiddelde vrouw gaat gekleed als een straathoertje die haar geld verdient op de Keileweg.

Verder zijn ze op vakantie altijd fucking asociaal, gooien ze hun handdoekjes om 7u al op het stoeltje (die gooien wij dan wel weer in het zwembad, daar niet van, maar toch) en ze scheppen hun bordjes zo vol dat ze 80% weer wegflikkeren. Verder zijn ze onsympathiek en schreeuwen ze tegen het personeel.

Afgelopen donderdag ook weer veel irritante gasten gezien, dronken idioten op de eretribune die agressief worden etc. Echt, en om ze lekker over één kam te scheren: wat een misselijkmakend kutvolk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Zuidema » do mar 17, 2011 10:11 am

Er is een grote groep Russen die inderdaad een ongelooflijk stelletje hufterige horken zijn. Vooral op vakantie. Dat is beslist een level erger dan bij soms ook niet fraai opererende Westerlingen in het buitenland. Sommige Russen hebben inmiddels een vrij goed inkomen, maar het blijven regelrechte boeren. Zonder enig fatsoen, driftig, grof, onbetrouwbaar en erg egoistisch. Vooral als ze wat teveel gezopen hebben, wat in dat land een gigantisch probleem is. Ik vind onderstaand clipje heel erg typerend voor hoe de mentaliteit van Russen kan zijn. Ikke-ikke-ikke en de rest kan stikken:

http://www.youtube.com/watch?v=dEaL-VR4 ... re=related

Aan de andere kant: je hebt het wel over een paar honderd miljoen mensen. Er is gelukkig wel degelijk een grote groep Russen, die heel beschaafd, vriendelijk, zeer gastvrij en fatsoenlijk is. Vaak cultureel ook veel verder onderlegd dan menige Westerling. En sluiten die Russen vriendschap met je, dan kan je werkelijk geen betere treffen.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door ferry » do mar 17, 2011 10:19 am

...en zo kwam Micky dus van het vliegveld af:
Sulejmani 'gewoon' in basis

Door Mike Verweij
MOSKOU - De kans lijkt groot dat Miralem Sulejmani vanavond gewoon aan de aftrap verschijnt van het Europa Leagueduel met Spartak Moskou. De aanvaller van Ajax kende gisteren veel oponthoud op het vliegveld van Moskou, wegens het gebrek aan een visum.

"Ik zal met hem overleggen hoe hij zich voelt. Maar Miki kennende wil hij graag voetballen", zei trainer Frank de Boer gisteren. "Dat wil hij namelijk altijd. Het is belangrijk dat hij zich zo snel mogelijk weer op de wedstrijd kan focussen.”
Uiteindelijk kwam zelfs Juan Viedma eraan te pas om dat te regelen. De oud-voetballer van onder meer Ajax en NEC en huidige stadsgenoot van Ajax-trainer De Boer in Monnickendam, woonde in zijn Compostela-tijd naast Dimitri Popov. Zijn toenmalige ploeggenoot is nu technisch directeur van Spartak en zette op verzoek van Viedma direct het hoofd van de beveiliging aan het werk. Uiteindelijk met resultaat.
De T.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Thijs » do mar 17, 2011 10:23 am

Zuidema schreef:Aan de andere kant: je hebt het wel over een paar honderd miljoen mensen. Er is gelukkig wel degelijk een grote groep Russen, die heel beschaafd, vriendelijk, zeer gastvrij en fatsoenlijk is. Vaak cultureel ook veel verder onderlegd dan menige Westerling. En sluiten die Russen vriendschap met je, dan kan je werkelijk geen betere treffen.
Natuurlijk, dat begrijp ik ook. Je gaat echter toch een beeld van een bepaald volk vormen als je echt alleen maar slechte ervaringen met ze hebt. Er zullen vast heel veel aardige Russen zijn, alleen...ik kom ze niet tegen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Zuidema » do mar 17, 2011 10:26 am

Dat kan ik me heel goed voorstellen, Thijs. Er zit beslist erg naar en woest volk bij. Gelukkig ben ik de goeien ook tegengekomen.
Ride schreef: Als we vanavond winnen ben ik benieuwd of we nog een beetje op tijd naar huis mogen :confused.gif:
Ik maak me eerst zorgen over de reis van de spelersbus van hotel naar stadion. Zou me niks verbazen dat dat ook weer de nodige trammelant gaat geven in die immense drukte daaro.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Ride » do mar 17, 2011 10:42 am

Zuidema schreef:
Ik maak me eerst zorgen over de reis van de spelersbus van hotel naar stadion. Zou me niks verbazen dat dat ook weer de nodige trammelant gaat geven in die immense drukte daaro.
Oeps... dat ook nog...

meer motivatie hebben onze jongens niet nodig :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door gaizka » do mar 17, 2011 11:17 am

Ben benieuwd hoe Ozbiliz het in de basis doet, viel zondag erg sterk in tegen Willem 2.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Alexander » do mar 17, 2011 11:28 am

Ik hoop toch gewoon op Ebicilio!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mar 17, 2011 11:29 am

Ferry schreef:...en zo kwam Micky dus van het vliegveld af:
Sulejmani 'gewoon' in basis

Door Mike Verweij
MOSKOU - De kans lijkt groot dat Miralem Sulejmani vanavond gewoon aan de aftrap verschijnt van het Europa Leagueduel met Spartak Moskou. De aanvaller van Ajax kende gisteren veel oponthoud op het vliegveld van Moskou, wegens het gebrek aan een visum.

"Ik zal met hem overleggen hoe hij zich voelt. Maar Miki kennende wil hij graag voetballen", zei trainer Frank de Boer gisteren. "Dat wil hij namelijk altijd. Het is belangrijk dat hij zich zo snel mogelijk weer op de wedstrijd kan focussen.”
Uiteindelijk kwam zelfs Juan Viedma eraan te pas om dat te regelen. De oud-voetballer van onder meer Ajax en NEC en huidige stadsgenoot van Ajax-trainer De Boer in Monnickendam, woonde in zijn Compostela-tijd naast Dimitri Popov. Zijn toenmalige ploeggenoot is nu technisch directeur van Spartak en zette op verzoek van Viedma direct het hoofd van de beveiliging aan het werk. Uiteindelijk met resultaat.
De T.
Hoe zou dat gegaan zijn? Belt Frank met Viedma? "He, met Frank de Boer, je plaatsgenoot; zeg, jij hebt toch in Spanje naast die technisch directeur van Spartak gewoond?" :smallgrin.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Spartak Moskou - Ajax 17 maart 2011

Bericht door Michael_B » do mar 17, 2011 11:36 am

gaizka schreef:Ben benieuwd hoe Ozbiliz het in de basis doet, viel zondag erg sterk in tegen Willem 2.
Ebecilio is geschorst voor de Eredivisie, niet Europees.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie