Echt een deprimerende gedachte altijd.....Feest schreef:
Ook die wordt trouwens vanzelf oud en lelijk hoor.
Maar misschien is er tegen die tijd wel weer veel meer mogelijk. Nano-technologie enzo.... (niet dat ik weet wat dat is)
Moderator: mods
Echt een deprimerende gedachte altijd.....Feest schreef:
Ajax Rules schreef:Echt een deprimerende gedachte altijd.....Feest schreef:
Maar misschien is er tegen die tijd wel weer veel meer mogelijk. Nano-technologie enzo.... (niet dat ik weet wat dat is)
Ik ken eigenlijk geen vrouwen van 1.85...en ook geen grappige vrouwen. Laat staan een combi.Thijs schreef:
Aan de andere kant denk ik niet dat ik ooit een leukere vrouw ga tegenkomen dan die waar ik nu mee date. Ze is slank, 1.85m, knap, slim, grappig, schrijfster van beroep...ze heeft alles wat ik zoek.
Neen, we gaan niet door.joey schreef: BZ, wat denk jij? Gaan we door?
Een prop in de mond? Tsss, ik scheld die hele huiskamer vol als Ajax deze pot verdomme niet wint!Thijs schreef:Begrijp ik goed dat jij morgenavond uren lang aan de televisie gekluisterd zal zijn, met bij voorkeur een prop in de mond van je geliefde? Liefs![/i]
Sterker nog, hij verloor van al deze ploegen in eigen huis. God.wimpey schreef:Een trainer die met Ajax niet van FCK, Slavia én Zagreb kan winnen, moet naar een club als Umm Salal verbannen worden.![]()
Feest schreef:Ik ken eigenlijk geen vrouwen van 1.85...en ook geen grappige vrouwen. Laat staan een combi.Thijs schreef:
Aan de andere kant denk ik niet dat ik ooit een leukere vrouw ga tegenkomen dan die waar ik nu mee date. Ze is slank, 1.85m, knap, slim, grappig, schrijfster van beroep...ze heeft alles wat ik zoek.
Volgens mij doe je het met een omgebouwde hoor.
Jezus Christus, AR... Hahahahaha!Enganche schreef:Ajax Rules schreef:Echt een deprimerende gedachte altijd.....Feest schreef:
Monkey Tonk schreef:Was een geintje, Steef.
Ajax Rules schreef:Ik word weer eens verkeerd begrepen..... alsof ik een soort "Stepford-wives" achtig persoon ben.
Ik vind het helemaal niet erg als mijn vriendin een rimpeltje krijgt of straks boven de 40 is: "wijsheid op het gezicht, de persoonlijkheid die steeds meer tot uitdrukking komt". Blablabla... Ik vind dat altijd een beetje eufemistisch gezever, maar prima. Mij hoor je er niet over.
Maar wat ik bedoelde is: wat als ze straks echt stokoud is? Met een wrat waar haren uit komen en misschien wel een kunstgebit of een luier. Dat is toch deprimerend? Dat het leven zo moet eindigen.... Dat ze in niets meer lijkt op het meisje op wie je verliefd werd?
Mensen houden van vooruitgang, van een stijgende lijn. Zelfde met Ajax.... er kan kut worden gevoetbald, maar als er weer een stijgende lijn is, is er hoop. Maar met het leven is er achteruitgang en verval. Somber makend.