Of ziet dat er dan weer anders uit.
Moderator: mods
Volgend jaar misschien niet meer ligt aan het punten systeem zie Belgie.Benji schreef:Als landskampioen speel je geen enkele voorronde, je bent direct geplaatst voor het hoofdtoernooi.
Denk dat het ook beetje indekken is tegen de teleurstelling mochten we het niet redden....Kowalczyk schreef:
Je kunt er natuurlijk gevoelsmatig wel van overtuigd zijn dat Ajax geen kans meer maakt. Dat is een ander verhaal. Tegen persoonlijke gevoelens valt niet op te redeneren.
K.
Ik ben niet bang voor teleurstelling. Laat maar komen. Hoort net zozeer bij het leven als blijdschap.WitteKaas schreef:Denk dat het ook beetje indekken is tegen de telleurstelling mochten we het niet redden....
Dat is wel heel makkelijk redeneren........Kowalczyk schreef:Ik ben niet bang voor teleurstelling. Laat maar komen. Hoort net zozeer bij het leven als blijdschap.WitteKaas schreef:Denk dat het ook beetje indekken is tegen de teleurstelling mochten we het niet redden....
K.
www.nusport.nlBlom fluit bij FC Twente, Bossen bij Ajax
ZEIST - Kevin Blom heeft zondagmiddag de leiding bij de 'kampioenswedstrijd' van FC Twente bij NAC Breda. De Tukkers verzekeren zich bij een overwinning van de eerste landstitel uit de historie.
Achtervolger Ajax neemt het in Nijmegen op tegen NEC. De leiding bij dat duel ligt in handen van Ruud Bossen. De voetbalbond KNVB maakte de aanstellingen dinsdag bekend.
Het Nederlandse scheidsrechterskorps ligt de laatste weken openlijk onder vuur. Directeur betaald voetbal Henk Kesler van de KNVB liet vorige week weten dat Pieter Vink en Jan Wegereef dit seizoen geen wedstrijden meer fluiten, nadat ze in zijn ogen ''blunders'' hadden gemaakt.
De twee arbiters prijkten dinsdag niet op het formulier met de aanstellingen voor de laatste speelronde in de eredivisie.
Thijs, hoe wordt die wedstrijd uitgezonden? Op grote schermen of op die schermen die er nu al hangen?Thijs schreef:Maar joey, begrijp ik nu goed dat jij een stukje gaat fietsen zondag? Ik vind het prima hoor, want het elftal speelt beter als je fietst, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit niet in ieder geval wil vólgen.
En over volgen gesproken, waar gaan jullie het kijken? Wordt het Langs de Lijn? Eredivisie Live? De Kroeg? Of...het staaaadionnnnn....
(edit: "stadioooonnnn" dan met een lage enge stem uitgesproken, heel gedragen, terwijl ik wat raar met m'n handjes wapper)
Het is geen redenering...WitteKaas schreef:Dat is wel heel makkelijk redeneren........Kowalczyk schreef:Ik ben niet bang voor teleurstelling. Laat maar komen. Hoort net zozeer bij het leven als blijdschap.WitteKaas schreef:Denk dat het ook beetje indekken is tegen de teleurstelling mochten we het niet redden....
K.
Fietsen heeft steeds geluk gebracht. Dat om te beginnen. Maar ik vind zo'n ontknoping ook een verschrikking om mee te maken. Willem ll uit, weet je nog? Godallemachtig, wat een ellende. Ik moest zowat overgeven van de spanning en ik ben er nog drie dagen ziek van geweest dat we naast de titel grepen. Nee, geen lolletje. Je zit maar machteloos te zijn naast de radio/achter de computer. Bweh. Ik heb hier in de kamer staan schreeuwen: 'Schiet die bal er ********* in stelletje ********. Jezus, wat een frustratie. En voor mijn hart is het ook niet goed. Als de theorie klopt dat je hart maar een bepaald aantal slagen maakt voor het er de brui aan geeft, heeft die wedstrijd me zéker een paar maanden van mijn leven gekost.Thijs schreef:Maar joey, begrijp ik nu goed dat jij een stukje gaat fietsen zondag? Ik vind het prima hoor, want het elftal speelt beter als je fietst, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit niet in ieder geval wil vólgen.