Loting Europa League
Moderator: mods
Re: Loting Europa League
Precies. In de halve finale speel je niet meer tegen de kleintjes. Dit is een mooie krachtmeting om te zien waar Ajax Europees staat.
Ik heb er zin in. In 2003 wonnen we 2 keer van die gasten.
Ik heb er zin in. In 2003 wonnen we 2 keer van die gasten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik had liever MU gehad.
http://www.redcafe.net/threads/europa-l ... 11/page-13
Dikke kans dat ze Ajax zouden onderschatten. Terwijl ze daar weinig reden toe hebben, want zelf zijn ze bepaald geen wereldtop.
Dikke kans dat ze Ajax zouden onderschatten. Terwijl ze daar weinig reden toe hebben, want zelf zijn ze bepaald geen wereldtop.
-
Lyon heeft tegen AZ gespeeld, de kans bestaat dat Ajax nu wordt onderschat, AZ en Ajax: twee keer eredivisie.Dikke kans dat ze Ajax zouden onderschatten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Als je gewoon volle bak gaat, heb je een kans.
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke (in de Arena) dan is Ajax voor elk team een moeilijke ploeg.
Uit was een ander verhaal...
Je zal dodelijk effectief moeten zijn.
Zolang IH zegt dat Ajax kansloos is, heb ik er vertrouwen in
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke (in de Arena) dan is Ajax voor elk team een moeilijke ploeg.
Uit was een ander verhaal...
Je zal dodelijk effectief moeten zijn.
Zolang IH zegt dat Ajax kansloos is, heb ik er vertrouwen in

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Engelsen hebben wel bakken met geld, maar geen verstand van voetbal.Yopii schreef:Ik had liever MU gehad.
Ik denk ook dat MU een betere loting was geweest voor Ajax.
Marillion schreef:Ik zou zeggen van wel. Aan de andere kant, dat was tegen Schalke ook niet zo. Je kreeg als seizoenskaarthouder niet eens de garantie van je eigen stoel.Mr. Ajax schreef:Verwachten jullie dat het eentje per SCC wordt?
Volgens ajax.nl wordt het dus inderdaad eentje per SCC. Zal voor mij lastig worden om er eentje te regelen dus, vrees ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ook niet overdrijven. Lyon heeft dit jaar 11 potten in Frankrijk verloren en staat een straatlengte achter op de top 3. Lyon is Europese subtop. Ajax heeft een kans, maar het wordt heel moeilijk.
Met een beetje goede wil kun je dit de beste loting noemen. Man U is bijna niet te verslaan dit jaar. Celta hebben we al een keer gehad. Een tweede keer is dan toch vaak lastig. En we doen het over het algemeen best goed tegen Franse clubs. 5 keer gewonnen en 2 keer gelijk in 10 wedstrijden.Alexander schreef:Ook niet overdrijven. Lyon heeft dit jaar 11 potten in Frankrijk verloren en staat een straatlengte achter op de top 3. Lyon is Europese subtop. Ajax heeft een kans, maar het wordt heel moeilijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Lyon speelt zondag om 21u tegen Monaco. Goed opletten hoe je ze kan verslaan of snel Mbappe contracteren. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Kaartje voor de thuiswedstrijd is in de pocket. Nu nog even zien of ik de agenda zo kan ombouwen dat ik naar Lyon uit kan...
Haha, deze is ook wel aardig: Kasper Dolberg, le baby-buteur.
Nil volentibus arduum
Je weet toch al maanden dat de halve finale de 11e is Cees?Waarom dan toch afspraken gemaakt? 

I think I lost my fucking headache
Die heeft hij waarschijnlijk pal na de 3-0 van Schalke ingepland.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat AZ thuis heel veel kansen kreeg, die nederlaag was geflatteerd. In Frankrijk werden ze helemaal door de war gespeeld. Het is wel zaak dat Ajax uit eens wat beter voor de dag komt. Als dat net zo gaat als tegen Kopenhagen en Schalke wordt het heel moeilijk.Alexander schreef:Ook niet overdrijven. Lyon heeft dit jaar 11 potten in Frankrijk verloren en staat een straatlengte achter op de top 3. Lyon is Europese subtop. Ajax heeft een kans, maar het wordt heel moeilijk.
- Jinne
- Site Admin
Gezien de geschiedenis is een finale niet onlogisch. 1973-1995-2017. Ook nog eens op 24 mei. Debuutjaar van Kluivert.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Hoe passen 1969, 1972, 1974 en 1987 in dat rijtje?
edit: Vergeet 1996.

YNWA
Je onderschat onze mooie club, 1988 en 1992 ontbreken in je aanvulling
I think I lost my fucking headache
Heeft iemand iets van een indicatie van hoeveel een kaartje lange zijde (419-achtig) moet kosten?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Deed het uit mijn hoofd, vond het al heel wat.LucaS schreef:Je onderschat onze mooie club, 1988 en 1992 ontbreken in je aanvulling

YNWA
-
1971 mag er ook nog wel bij, heren.
1969, 1971, 1972, 1973, 1987, 1988, 1992, 1995, 1996. Die moét iedere Ajacied uit het blote bolletje kunnen opdreunen; en over een maandje 2017 bij voorkeur erbij natuurlijk!
De 1974 van IH ontmaskert hem weer eens als een havenslaafje in disguise.
1969, 1971, 1972, 1973, 1987, 1988, 1992, 1995, 1996. Die moét iedere Ajacied uit het blote bolletje kunnen opdreunen; en over een maandje 2017 bij voorkeur erbij natuurlijk!
De 1974 van IH ontmaskert hem weer eens als een havenslaafje in disguise.

- InnerHarbour
Anders probeer je toch gewoon om een crimineel op een vormfoutje vrij te krijgen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kaartje voor de thuiswedstrijd is in de pocket. Nu nog even zien of ik de agenda zo kan ombouwen dat ik naar Lyon uit kan...

YNWA
1987, daar doet me de huidige situatie wel aan denken. Zaragoza-uit, iemand?InnerHarbour schreef:Hoe passen 1969, 1972, 1974 en 1987 in dat rijtje?![]()

Ook een rode kaart daar (Bosman)
http://ajaxfanzone.nl/2015/04/08/vandaa ... -zaragoza/
Ajax won toen wel, maar wat een spanning. Rijkaard die op een veld vol plassen over de grond op Menzo wilde terugspelen...

Toen was het zoals nu: het Nederlandse voetbal in een slop.