De ontknoping 09/10

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Jesse

Re: De ontknoping 09/10

Bericht door Jesse » ma apr 19, 2010 2:52 pm

goodfella schreef:Jesse, als je op een gelijkspel speelt tegen Twente ga je er onherroepelijk aan. Ze kunnen als geen andere Nederlandse ploeg een verdedigende tegenstander alsnog kapot spelen. Zie de wedstrijden van Twente tegen zowel Ajax als Werder Bremen.
Daar zit wel wat in. Maar mocht het rond de 80ste minuut nog gelijk staan in Breda dan hoop ik toch echt dat ze in Breda lekker voor een gelijkspelletje gaan en de bal in de ploeg houden. Geen alles-of-niets aub.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Beloki

Bericht door Beloki » ma apr 19, 2010 4:26 pm

Volgens de T. zijn fans van twente geld aan het inzamelen voor de spelers voor nec. Ze zijn er dus nog niet bepaald zeker van daar. :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma apr 19, 2010 4:29 pm

't Mot niet gekker worden allemaal... :furious3.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 19, 2010 4:36 pm

Neem aan dat Ajax dat bod kan en moet kunnen overtreffen?
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 19, 2010 4:39 pm

Alleen is het WEL strafbaar om een tegenstander aan te sporen tot verliezen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 19, 2010 4:41 pm

Ik ben het eigenlijk behoorlijk zat, dat gelul hierover...

Ik zie het op 2 mei vanzelf wel.

K.
Still alive...

Beloki

Bericht door Beloki » ma apr 19, 2010 4:41 pm

Rishi schreef:Neem aan dat Ajax dat bod kan en moet kunnen overtreffen?
Ze doen het om boven het eventuele bod van Ajax uit te komen. Ze gaan er dus vanuit dat Twente nec weer geld gaat toeschuiven bij een overwinning.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 19, 2010 4:42 pm

Beloki schreef:Volgens de T. zijn fans van twente geld aan het inzamelen voor de spelers voor nec. Ze zijn er dus nog niet bepaald zeker van daar. :smallgrin.gif:
Zijn er nog geen F-supporters die zich aansluiten bij deze actie? :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Beloki

Bericht door Beloki » ma apr 19, 2010 4:43 pm

Duke schreef:
Beloki schreef:Volgens de T. zijn fans van twente geld aan het inzamelen voor de spelers voor nec. Ze zijn er dus nog niet bepaald zeker van daar. :smallgrin.gif:
Zijn er nog geen F-supporters die zich aansluiten bij deze actie? :excited.gif:
Nee, die zijn nu massaal voor psv, die 2 mei tegen AZ spelen. Die gasten hebben echt geen eigen identiteit of ook maar enig gevoel van eigenwaarde...

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 19, 2010 6:48 pm

Ze zouden NAC iets ludieks aan moeten bieden. Bijv.: een plek op het AT wanneer de ploeg gelijk speelt tegen Twente en zodoende de play offs zou missen. Dat gestrooi met wedstrijdpremies komt zo pooier-achtig over, vind ik.

Overigens heeft Twente in uitwedstrijden tegen alle ploegen uit het linkerrijtje, m.u.v. Heracles, punten verspeeld.

En mijn dorpsgenoot Maaskant wil niets liever dan ooit trainer van Ajax-1 worden. Niet dat het hem zal lukken, maar Ajax op afstand een titel bezorgen.... :hypocrite.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma apr 19, 2010 7:04 pm

Al bied je NEC 100.000 euro per speler voor de winst op Ajax... beter voetballen dan dit geklungel kunnen ze toch niet... dus voor NEC hoeven jullie echt niet bang te zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 19, 2010 7:05 pm

banjavi schreef: Al bied je NEC 100.000 euro per speler voor de winst op Ajax... beter voetballen dan dit geklungel kunnen ze toch niet... dus voor NEC hoeven jullie echt niet bang te zijn.
Zouden de NEC-fans het leuk vinden wanneer Theo Janssen kampioen wordt?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma apr 19, 2010 7:10 pm

Ik denk dat een gemiddelde NECer zich daar niet echt heel druk over maakt.
Van mij mag NEC zo slecht spelen als ze de rest van het seizoen ook hebben gedaan... laat ze maar op de klote krijgen tegen Ajax... geen enkel probleem.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di apr 20, 2010 7:51 am

klopt het wat ik gisteren op rtl7 hoorde dat Stam ook geschorst is? missen ze opeens 2 belangrijke spelers.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 20, 2010 8:16 am

De tuchtcommisie ging zich buigen over zijn uitspraken over Vink. Derksen trok echter meteen de conclusie dat hij wel geschorst zal worden, maar dat is nog helemaal niet zeker. Derksen werd later in het programma ook teruggefloten daarover.

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 20, 2010 8:32 am

Ajax zelf gaat iig niet betalen aan NAC:
Maaskant op bezoek bij Ajax

AMSTERDAM - Robert Maaskant moet met een beurse schouder zijn teruggekeerd in Breda. De trainer van NAC was aandachtig toeschouwer bij Jong Ajax-Jong Feyenoord (3-0) en werd van alle kanten aangesproken om op 2 mei vooral van FC Twente te winnen, waardoor Ajax alsnog de kampioensschaal zou kunnen grijpen.

,,Ik was er niet om te onderhandelen over de premie", grapte de coach. ,,Maar bezoek regelmatig beloftewedstrijden om bepaalde spelers te bekijken."

Indien Maaskant, die gezellig stond te kletsen met collega Martin Jol en een ferme handdruk kreeg van algemeen directeur Rik van den Boog, wel aan het onderhandelen was geslagen, had hij nul op het rekest gekregen. ,,Wat spelers of sponsors doen, weet ik niet. Maar wij loven als club geen premie uit", zei Van den Boog. ,,Dat is tegen mijn principes."
De T.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 20, 2010 8:33 am

wimpey schreef:Ze zouden NAC iets ludieks aan moeten bieden. Bijv.: een plek op het AT wanneer de ploeg gelijk speelt tegen Twente en zodoende de play offs zou missen. Dat gestrooi met wedstrijdpremies komt zo pooier-achtig over, vind ik.

Overigens heeft Twente in uitwedstrijden tegen alle ploegen uit het linkerrijtje, m.u.v. Heracles, punten verspeeld.

En mijn dorpsgenoot Maaskant wil niets liever dan ooit trainer van Ajax-1 worden. Niet dat het hem zal lukken, maar Ajax op afstand een titel bezorgen.... :hypocrite.gif:
Assistent volgend jaar?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 20, 2010 8:40 am

wimpey schreef:Dat gestrooi met wedstrijdpremies komt zo pooier-achtig over, vind ik.
Ik vind zulke dingen beneden alle peil. Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet dat het mag. Bweh.

Als speler van NAC (of NEC) zou ik me zwaar beledigd voelen als de leiding van een topclub me zou proberen om te kopen voor een paar centen.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 20, 2010 9:01 am

Prima dat V.d.Boog duidelijkheid heeft gegeven. En ik ben het er ook volledig mee eens. Laat Ajax zich richten op de wedstrijd tegen NEC en de bekerfinale. En dan zien we aan het einde van de rit wel wat het heeft opgeleverd. Premies betalen past niet bij Ajax en op de lange termijn gaat het ook absoluut tegen je werken als je iedere keer met geld gaat lopen smijten in dit soort situaties.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 20, 2010 9:04 am

Maar Van den Boog begint wel over sponsors die eventueel.... Dat zou hij ook niet moeten doen.

Wij moeten boven dit soort dingen staan. Onze eer en waardigheid zijn belangrijker dan welke prijs dan ook.

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 20, 2010 9:09 am

joey schreef:Maar Van den Boog begint wel over sponsors die eventueel.... Dat zou hij ook niet moeten doen.
Ja, jezus. VB Boog gaat toch niet bepalen wat Aegon met zijn geld doet? Of moet hij zeggen: wie geld geeft, vliegt eruit? Waarom altijd structureel van het negatieve uitgaan, joey?

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 20, 2010 9:11 am

Andere partijen kunnen het opvatten als een uitnodiging.

Het zou vast niet de eerste keer zijn dat een club zelf zogenaamd nergens meer te maken had, maar andere partijen (supporters, sponsors) wél de portemonnee trokken.

Het is ook jammer dat Jol zich er niet meteen van heeft gedistantieerd.

(Overigens moeten we de opmerking van VDB met een korrel zout nemen. Want als hij wél een winstpremie belooft, gaat hij dat heus niet zeggen.)

Khraa

Bericht door Khraa » di apr 20, 2010 9:24 am

joey schreef:Andere partijen kunnen het opvatten als een uitnodiging.

Het zou vast niet de eerste keer zijn dat een club zelf zogenaamd nergens meer te maken had, maar andere partijen (supporters, sponsors) wél de portemonnee trokken.

Het is ook jammer dat Jol zich er niet meteen van heeft gedistantieerd.

(Overigens moeten we de opmerking van VDB met een korrel zout nemen. Want als hij wél een winstpremie belooft, gaat hij dat heus niet zeggen.)
VD Boog is ook slim genoeg om te weten dat wanneer hij een premie belooft het links- of rechtsom toch in het nieuws komt. Zeker als hij nu openlijk zegt dat het tegen zijn principes is.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 20, 2010 9:28 am

Tja, maar het valt moeilijk te bewijzen. Bovendien kan VDB natuurlijk zeggen dat híj er niets vanaf weet. Het is (objectief gezien) beter om zoiets via bijvoorbeeld een sponsor te regelen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 20, 2010 9:34 am

Gewoon niet doen, Ajax niet, sponsors niet, spelers niet.

NAC is gemotiveerd genoeg. Die spelers willen sowieso niet verliezen, willen niet dat iemand tegen hun kampioen wordt en willen graag Europa in. Die hebben geen motivatie meer nodig. Kan zelfs averechts werken.

Spreek gewoon je vertrouwen uit in NAC.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie