Wat een dwaas.goodfella schreef:Volgens de Zeeuw verliezen we normaal dit soort partijen, maar vandaag toch maar mooi een gelijkspel.
NAC Breda - Ajax 20-12-2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009
- Giacomo Puccini
Te slap begonnen aan de wedstrijd, alsof nog niet iedereen bij de les was. Beschamend voor een topclub. In de tweede helft leek het er meer op, maar het ontbreken van body en scorend vermogen voorin heeft ons weer opgebroken. Hopelijk is Pantelic snel weer erbij.
Ajax!
Maar je vergeet nu dat Sulejmani slechts een A-speler is. Daarvan mag en kun je niet zoveel verwachten.wimpey schreef:Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.![]()
Ruiz haalt altijd een 6.5 of meer. Suarez heeft meer pieken, maar ook meer dalen.
Sulejmani zou ik maar eens in de spits zetten. Vanaf de zijkanten komt ie snelheid en een aktie tekort. Kort draaien en schieten lukt af en toe en da's in de spits wel handig. Je moet toch wat met iemand die zo duur was.
Koffie zetten, zorgen dat alle stoeltjes in de Arena rood-wit geverfd worden... zoiets?wimpey schreef:Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.![]()
Ruiz haalt altijd een 6.5 of meer. Suarez heeft meer pieken, maar ook meer dalen.
Sulejmani zou ik maar eens in de spits zetten. Vanaf de zijkanten komt ie snelheid en een aktie tekort. Kort draaien en schieten lukt af en toe en da's in de spits wel handig. Je moet toch wat met iemand die zo duur was.
IK GELOOF!!!!!!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet hem beoordelen als 'Jong Ajax'-spelerHarm schreef:Maar je vergeet nu dat Sulejmani slechts een A-speler is. Daarvan mag en kun je niet zoveel verwachten.wimpey schreef:Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.![]()
Je moet hem beoordelen als A-junior
Je moet hem beoordelen als een jongen zoals ons allemaal

-
- AT Toto winner 15/16
Idd, maar ik zie in Psv een veel groter gevaar en die staan dinsdag ook op 9 punten.. 2 ploegen op 9 punten, vergeet het maar.Beloki schreef:Gelukkig verspeelt Twente ook twee punten en blijft het gat 9 punten, maar we hadden hier gvd gewoon moeten inlopen.
Dit Ajax wint niet van AZ en ook niet van die Kakkerlakken
We staan wel 2 hele punten voor op de kakkies, beschamend.
-
- AT Toto winner 15/16
Van AZ wel, dat is thuis.. maar fnoord denk ik ook niet nee.Toppie schreef:Dit Ajax wint niet van AZ en ook niet van die Kakkerlakken
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wordt wel weer een 2-2 in De Kuip ofzo.
Ohhhh jongens, komt het ooit nog goed?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ajax moet die titel voorlopig even uit het hoofd zetten, dat is duidelijk. We zien wel wat die andere twee er nog van gaan maken.brigade zuid schreef:Idd, maar ik zie in Psv een veel groter gevaar en die staan dinsdag ook op 9 punten.. 2 ploegen op 9 punten, vergeet het maar.Beloki schreef:Gelukkig verspeelt Twente ook twee punten en blijft het gat 9 punten, maar we hadden hier gvd gewoon moeten inlopen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Het is wel opvallend dat dit al 5 jaar zo gaat. En niet onder een trainer.Thijs schreef:Wordt wel weer een 2-2 in De Kuip ofzo.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Jol zegt in LdL dat Ajax het eerste half uur slecht speelde doordat Ajax in een nieuwe opstelling speelde. O ja, en Lindgren is gerehabiliteerd. Vraag me dan af waarom deze 'heel goede voetballer' in de eerste seizoenshelft geen minuut speelde. 

Het stinkt aan alle kanten!
En wie zijn schuld is dat? Dramatisch slecht Ajax. Hoop dat Jol lekker gaat door selecteren, veel gaat verkopen en bouwen naar een kampioenselftal. Bijna niemand haalde een voldoende vanmiddag.joey schreef:Jol zegt in LdL dat Ajax het eerste half uur slecht speelde doordat Ajax in een nieuwe opstelling speelde
Volgende week een gelijkspel met als voordeel dat ze tot de tanden toe bewapend in de Kuip zullen verschijnen.
goodfella schreef:Volgende week een gelijkspel met als voordeel dat ze tot de tanden toe bewapend in de Kuip zullen verschijnen.
Nee, Ajax wint volgende week. Ajax wint namelijk bijna altijd thuis tegen AZ. Onder welke trainer dan ook.
Hebben we overigens weinig aan, als we punten morsen tegen NAC.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan iemand mij ervan overtuigen dat ik vandaag een Trainer en zijn elftal heb zien vechten voor zijn laatste kansen? dat ze beseffen dat Twente na vandaag voorlopig geen punten meer verspeeld.
Dat er vandaag ingelopen had moeten worden..
Dat ajax niet zijn supporters bedonderd? en natuurlijk ook zich zelf niet? Please iemand
Wat een drama...
Dat er vandaag ingelopen had moeten worden..
Dat ajax niet zijn supporters bedonderd? en natuurlijk ook zich zelf niet? Please iemand

Wat een drama...
Weer op zoek naar een Interim coach..
De T:
Scherp hoor, Leo, je bent de eerste die het ziet.Leonardo: Anita is geen linksback
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Leonardo was tevreden met het gelijke spel van NAC Breda tegen Ajax. "We speelden tegen een topclub die kampioen moet worden. Dan is een punt gewoon goed", aldus de Braziliaan tegenover Langs de Lijn.
Vurnon Anita, de directe tegenstander van Leonardo, werd in de rust gewisseld. De Braziliaan was in de eerste helft dan ook de absolute uitblinker. "Anita deed het goed", vond Leo. "Hij is geen linksback, maar hij probeerde alles."
Ik begrijp van Jol dat we ons nergens druk om moeten maken want hij is bezig een topteam neer te zetten. 

-
Precies. En zo zit het al jaren. En zodra het potentieel ten gelde wordt gemaakt, komt Europa om de hoek kijken en koopt ze weg.Feest schreef:joey schreef:
Ajax heeft natuurlijk geen topselectie (integendeel), maar het heeft wel op elke positie een betere speler dan NAC.
Vind ik niet. Ajax heeft potentieel betere spelers, maar die van NAC zijn op een aantal plekken stabieler, volwassener en weten precies wat ze wel/niet kunnen.
Whitey on the moon.
Ik zou maar al te graag Schilder bij Ajax zien ipv Anita, Leonardo ipv Kennedy en bijvoorbeeld een Donny Gorter tov Sulejmani. Dan ga je al kilometers vooruit!
IK GELOOF!!!!!!
Die spelers kunnen er niets van, Rishi.
Ajax heeft genoeg talent om in Nederland om de titel mee te spelen. Aan de trainer om dat talent tot wasdom te brengen. Wel vind ik dat Ajax verdedigend zwak is. We hebben eigenlijk niet een verdediger die zijn vak echt verstaat.
Ajax heeft genoeg talent om in Nederland om de titel mee te spelen. Aan de trainer om dat talent tot wasdom te brengen. Wel vind ik dat Ajax verdedigend zwak is. We hebben eigenlijk niet een verdediger die zijn vak echt verstaat.
PSV wordt gewoon kampioen, helaas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Vind ik ook.
Misschien moet Feest de band van Ajax - NAC nog eens terug kijken. Of NAC - Ajax van vorig seizoen.
Misschien moet Feest de band van Ajax - NAC nog eens terug kijken. Of NAC - Ajax van vorig seizoen.