Hoeveel is zo een wedstrijdpremie? Ik zou er als speler wel wat bij doen hoor!
Moderator: mods
Normaal gesproken wel, ja. Maar dan ga je er dus vanuit dat Twente gewoon normaal speelt in hun kampioenswedstrijd. Vorig jaar en drie jaar geleden zag je bij AZ dat dat niet altijd het geval is.Marillion schreef:Maar goed, een extra premie kan misschien nog wat extra doen al ben ik bang dat NAC net even te licht is nu ze een paar spelers moeten missen.
Verknal de discussie nou niet meteen joh. AR's zucht naar hypotheses is eindeloos.Jöhnk schreef:Heeft iemand het interview met Cheque gezien? Jol gaf zelf ook aan dat hij er niet zo in geloofde.
Ajax Rules schreef:Grrrr.... ja, kut.De Dominee schreef:Penders is nav zijn gele kaart ook geschorst volgens mij.Ajax Rules schreef:Roda gaat thuis winnen tegen Willem 2 dat zwak is en nergens meer voor speelt. Groningen gaat thuis winnen tegen Sparta dat zwak is en nergens meer voor speelt.
Dat betekent dat Nac thuis moet winnen van FC Twente.
Nac speelt zonder Robert Schilder, maar Twente zonder Douglas!
Weet iemand iets van de sentimenten bij Nac? Leven de playoffs daar? Worden die gezien als een prijs(je)? Of willen ze liever met vakantie? Hoe groot is hun haat tegen Ajax? Zijn er al uitspraken gedaan?
Is Leonardo bitter over Ajax of heeft hij er nog vrienden? Kan Schilder nog iets doen?
Geef die club maar een miljoen of 2!Ajax Rules schreef:Ik meen me te herinneren dat de premie voor Excelsior juist NIET hoog was, 2.200 euro per speler ofzo.
Het lijkt me dat je dat minimaal zou moeten vertienvoudigen, uiteraard met de clausule dat dat geld alleen wordt uitbetaald als Ajax daadwerkelijk kampioen wordt.
Het heeft volgens mij helemaal geen nut, omdat NAC zo wie zo moet. NAC voetbalt voor eigen kansen, die gaan echt niet harder der best doen als ze ook nog geld krijgen.Rishi schreef:Geef die club maar een miljoen of 2!Ajax Rules schreef:Ik meen me te herinneren dat de premie voor Excelsior juist NIET hoog was, 2.200 euro per speler ofzo.
Het lijkt me dat je dat minimaal zou moeten vertienvoudigen, uiteraard met de clausule dat dat geld alleen wordt uitbetaald als Ajax daadwerkelijk kampioen wordt.
Ik zie het helemaal gebeuren. Een counter van Twente in de laatste minuut. Brrr...Raymon schreef:It would have been better if NAC could play for a draw. Now you could get a situation that if Roda is winning against WII and NAC is still a draw that they will risk all to get the winning goal which could result in conceding one.
Was het niet zo dat het aangeboden was, maar nooit uitbetaald?Marillion schreef:Ik weet zo uit m'n hoofd even niet meer precies wat er volgens de geruchten destijds aan Excelsior is aangeboden.
Jesse, als je op een gelijkspel speelt tegen Twente ga je er onherroepelijk aan. Ze kunnen als geen andere Nederlandse ploeg een verdedigende tegenstander alsnog kapot spelen. Zie de wedstrijden van Twente tegen zowel Ajax als Werder Bremen.Jesse schreef:Ik ben hier wel een beetje bang voor:
Ik zie het helemaal gebeuren. Een counter van Twente in de laatste minuut. Brrr...Raymon schreef:It would have been better if NAC could play for a draw. Now you could get a situation that if Roda is winning against WII and NAC is still a draw that they will risk all to get the winning goal which could result in conceding one.
Het kan zijn dat sommige spelers niet echt gemotiveerd worden door (nacompetitie met een kans op voorronde europees. Lees: door een paar weken minder vakantie). Misschien zijn die spelers gevoeliger voor 25.000 of 50.000 euro.Ajaciedjuh schreef:Het heeft volgens mij helemaal geen nut, omdat NAC zo wie zo moet. NAC voetbalt voor eigen kansen, die gaan echt niet harder der best doen als ze ook nog geld krijgen.Rishi schreef:Geef die club maar een miljoen of 2!Ajax Rules schreef:Ik meen me te herinneren dat de premie voor Excelsior juist NIET hoog was, 2.200 euro per speler ofzo.
Naar mijn weten werkt Ajax niet meer met wedstrijdpremies, maar alleen nog met premies a.d.h.v. de eindklassering. Een eventueel kampioenschap kost Ajax dit jaar € 6 miljoen aan premies.Rishi schreef:![]()
Hoeveel is zo een wedstrijdpremie? Ik zou er als speler wel wat bij doen hoor!