NAC Breda - Ajax 20-12-2009
Moderator: mods
Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009
Anita nooit meer opstellen hoor. Hoop dat iedereen dat nu inziet. Sulejmani ook maar laten gaan. Hij komt gewoon kwaliteit tekort. Heeft niks te maken met faalangst of iets dergelijks. Optieften ermee. Kennedy idem dito. Alderweireld moet ook oprotten! Heb het gehad met deze koekebakkers.
IK GELOOF!!!!!!
Ruiz is constanter. Maar hij is ook twee jaar ouder.
Die vormdips van Suarez duren veeel te lang.
Iedereen lijkt voorbij te gaan aan de factor 'druk'. Het is makkelijker om bij FC Twente te excelleren dan bij Ajax. Zie Robbie W. en in mindere mate ook Kennedy.Jöhnk schreef:Ruiz is constanter. Maar hij is ook twee jaar ouder.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jol zijn oog twinkelen als de naam Eriksen valt. Is die jongen dan echt zo goed?
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Sulejmani was gewoon eng slecht. Geen een goede voorzet, zelfs niet uit stilstand! Bizar gewoon. Anita inderdaad nooit meer LB zetten. Levensgevaarlijk. Gelukkig verspeelt Twente ook twee punten en blijft het gat 9 punten, maar we hadden hier gvd gewoon moeten inlopen.Rishi schreef:Anita nooit meer opstellen hoor. Hoop dat iedereen dat nu inziet. Sulejmani ook maar laten gaan. Hij komt gewoon kwaliteit tekort. Heeft niks te maken met faalangst of iets dergelijks. Optieften ermee. Kennedy idem dito. Alderweireld moet ook oprotten! Heb het gehad met deze koekebakkers.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Schitterend, zijn pillekes zijn op, nu moet je de gele pakken BZ.Die zijn wat sterker.Van mij mag je an iedereen komen, maar het was toch Peter die begon te mekkeren dat ik Suarez niet slecht mag vinden ..brigade zuid schreef:En van jou niet aan Jol he..999 schreef: Ja, je mag niet aan Suarez komen, klapvee ..
Blij met de punten ...
Mensen die vinden dat Jol het goed doet, moeten aan de prozac. 

- Ajaciedjuh
Inderdaad een lachertje. Ruiz is echt niet beter dan Suarez. Ruiz is wel een goede wedstrijd.generaal schreef:Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.wimpey schreef:Ruiz maakt Twente kampioen. Suarez Ajax niet. Ruiz is beter.Jöhnk schreef: PSV wordt wel kampioen, wimpey. Zoals ieder jaar.
Ajax wordt onder Jol geen kampioen. Nu niet en de komende 2 seizoenen ook niet. Die stelling durf ik wel te poneren. Te weinig voetbal, te veel gehol, te weinig tactisch vernuft, te weinig patronen en vastigheden.
We miste vandaag Pantelic! Een aanspeelpunt en dan had Suarez vanaf rechts kunnen komen. Daar was Suarez vandaag ook het gevaarlijkst.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ho, ho. Jij vond Suarez de allerslechtste speler van Ajax. Daar val ik over en dat kun je ook gewoon niet menen.999 schreef:Schitterend, zijn pillekes zijn op, nu moet je de gele pakken BZ.Die zijn wat sterker.Van mij mag je an iedereen komen, maar het was toch Peter die begon te mekkeren dat ik Suarez niet slecht mag vinden ..brigade zuid schreef:En van jou niet aan Jol he..999 schreef: Ja, je mag niet aan Suarez komen, klapvee ..
Volgens de Zeeuw verliezen we normaal dit soort partijen, maar vandaag toch maar mooi een gelijkspel.
Sulejmani is barslecht gewoon 20 miljoen kwijt aan een speler inclusief salaris die geen een wedstrijd beslist loopt als een kip zonder kop. Van basten bedankt voor dat kutzooitje.
Jol maakt ook 2 fouten ik had Rommelpot en Gabri veel eerder gebracht klootzak
Jesus, moet je wachten tot Juni als het WK begint wat ook niks wordt.
Jesus, moet je wachten tot Juni als het WK begint wat ook niks wordt.
Die hardloper Gabri mag tegen AZ weer als een kip zonder kop rondrennen.Toppie schreef:Sulejmani is barslecht gewoon 20 miljoen kwijt aan een speler inclusief salaris die geen een wedstrijd beslist loopt als een kip zonder kop. Van basten bedankt voor dat kutzooitje.
Jesus moet je wachten tot Juni als het WK begint wat ook niks wordt.
Nou, kijk eens aan. De vlag gaat uit in huize joey!goodfella schreef:Volgens de Zeeuw verliezen we normaal dit soort partijen, maar vandaag toch maar mooi een gelijkspel.

Het stinkt aan alle kanten!
Waarom niet, jullie willen nu weer een andere trainer toch .. Suarez bakte er vandaan weinig van .. Er was een momentje .. en dat was dan ook alles ..Peter schreef:Ho, ho. Jij vond Suarez de allerslechtste speler van Ajax. Daar val ik over en dat kun je ook gewoon niet menen.999 schreef:Schitterend, zijn pillekes zijn op, nu moet je de gele pakken BZ.Die zijn wat sterker.Van mij mag je an iedereen komen, maar het was toch Peter die begon te mekkeren dat ik Suarez niet slecht mag vinden ..brigade zuid schreef: En van jou niet aan Jol he..
Blij met de punten ...
Ik dacht dat Ajax alle moeilijke uitwedstrijden al had gehad. Zijn ze nu wél allemaal achter de rug? 

Suarez was toch niet de slechtste? Jij vond Kennedy en Sulejmani beter?999 schreef:Waarom niet, jullie willen nu weer een andere trainer toch .. Suarez bakte er vandaan weinig van .. Er was een momentje .. en dat was dan ook alles ..Peter schreef:Ho, ho. Jij vond Suarez de allerslechtste speler van Ajax. Daar val ik over en dat kun je ook gewoon niet menen.999 schreef:
Schitterend, zijn pillekes zijn op, nu moet je de gele pakken BZ.Die zijn wat sterker.Van mij mag je an iedereen komen, maar het was toch Peter die begon te mekkeren dat ik Suarez niet slecht mag vinden ..
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.

Ruiz haalt altijd een 6.5 of meer. Suarez heeft meer pieken, maar ook meer dalen.
Sulejmani zou ik maar eens in de spits zetten. Vanaf de zijkanten komt ie snelheid en een aktie tekort. Kort draaien en schieten lukt af en toe en da's in de spits wel handig. Je moet toch wat met iemand die zo duur was.
Jol kan goed lullen. Nu het voetballende deel nog.Harm schreef:Ik dacht dat Ajax alle moeilijke uitwedstrijden al had gehad. Zijn ze nu wél allemaal achter de rug?

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens mij ZIJN die aan de Prozac - en zwaar aan de prozac ookgoodfella schreef:Mensen die vinden dat Jol het goed doet, moeten aan de prozac.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Nee hoor, ze moeten nog naar Eindhovenwimpey schreef:Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.![]()
Ruiz haalt altijd een 6.5 of meer. Suarez heeft meer pieken, maar ook meer dalen.
Sulejmani zou ik maar eens in de spits zetten. Vanaf de zijkanten komt ie snelheid en een aktie tekort. Kort draaien en schieten lukt af en toe en da's in de spits wel handig. Je moet toch wat met iemand die zo duur was.

Die waardering haalt hij bij Twente ja. Als Ajax hem koopt, lach ik me rot. Zou de volgende dure misser na Sulejmani zijn. Ruíz is geen slechte speler, maar komt kwaliteiten tekort voor een team als Ajax.
Laatst gewijzigd door generaal op zo jan 17, 2010 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
18 goals en 10 assists? zijn wel erg veel pieken.wimpey schreef:Dat zijn ze zonder Suarez ook al.generaal schreef: Ruiz is niet beter dan Suárez. Als Suárez bij Twente zou spelen, was Twente onverslaanbaar in de Eredivisie.![]()
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zei hij dat echt?joey schreef:Nou, kijk eens aan. De vlag gaat uit in huize joey!goodfella schreef:Volgens de Zeeuw verliezen we normaal dit soort partijen, maar vandaag toch maar mooi een gelijkspel.![]()

Nil volentibus arduum
Trouwens ook typisch, toen Suarez aan de zijkanten begon in andere wedstrijden en er ook niet al te veel van bakte riep iedereen dat ie in de spits moest spelen .. want dat is een plekkie ..
Afijn, Erikson moet eerst maar eens wat biefstukjes gaan eten, geef mij Pantalic maar ...
Afijn, Erikson moet eerst maar eens wat biefstukjes gaan eten, geef mij Pantalic maar ...
Blij met de punten ...