Wat jij ermee moet ?.Weet ik veel dat is aan jou.Maar blijkbaar zijn er meer personen die die wedstrijd niet helemaal koosjer vinden .. Wat jij daarmee weer moet doen is aan jou ..Le T. schreef:Goh, zo'n VI figuur die filmpjes van zichzelf laat maken om zijn mening als newsitem te presenteren en olie op het vuur te gooien.... Wat moet ik daarmee? Als er nou iemand live naar die wedstrijd zat te kijken en die geen VI-Ajaxwatcher is en dat die het gevoel bekruipt dat er iets niet klopt dan vind ik dat wel iets zeggen. Genk verloor toch ook met 7-0? Is daar al onderzoek naar gedaan?999 schreef:Die AJAX watcher Zwartkruis ( V.I ) heeft de wedstrijd nog een keertje nagekeken en en kwam tot " 'Wel meer dan enig moment gedacht aan omkoping' .. Maar verder maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk voor de UEFA ..Le T. schreef:Zou Beckenbauer woensdagavond hebben afgestemd op Dinamo - Lyon, of heeft hij de hele wedstrijd de dag erop nog eens helemaal teruggekeken? En geldt dat ook voor de rest van complottheoristen? Ik neem aan dat niemand zulke zware bechuldigingen zou doen zonder de gehele wedstrijd te kijken....
En ben ik nou de enige die het idee heeft dat dit gedoe over een andere wedstrijd afleidt van wat er allemaal mis ging bij Ajax?
Ik vind het alleen raar dat mensen er wat over zeggen terwijl ze niet eens de hele wedstrijd hebben teruggekeken. Terwijl terugkijken met het idee dat er omgekocht is al heel wat anders is. En als je dat doet, noem dan even 20 momenten van wat die spelers doen en laten wat ze normaal niet doen, en dan heb ik het niet over een 17-jarige die juicht alsof hij de CL heeft gewonnen, dan heb je tenminste een verhaal....
Verder was er al enige scepsis bij velen toen de wedstrijd aan nog aan de gang was.Kijk, of dat die wedstrijd nu verkocht is zullen wel nooit te weten komen.Maar dat er iets niet helemaal zuiver is, misschien omdat de spelers daadwerkelijk de trainer een loer wilden draaien, misschien omdat er daadwerkelijk de een of andere op zichzelf heeft staan te gokken, misschien omdat Zagreb ons een oor aan wilden naaien, dat te zeggen lijkt me kunnen.
Maar wat je er mee moet mag je zelf weten ..