Ajax - FC Twente 15-05-2011
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011
Gefeliciteerd met de titel. Ben blij dat we nu van dat gedoe met die derde ster afzijn... 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
ENwimpey schreef:Gefeliciteerd, ouwe!!999 schreef:HET DAK IS ERAF![]()
![]()
![]()
Na al die jaren zijn we weer eens de beste.
999 schreef:Psv staat DERDE![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mei 15, 2011 4:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Geweldig!!!!!!!!!!!! Wat een ontlading en wat een lekker gevoel!
Proficiat allemaal! Ik kan het nog niet geloven: DE DERDE STER

Ps: fijn dat Joey is gaan fietsen
Proficiat allemaal! Ik kan het nog niet geloven: DE DERDE STER

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo mei 15, 2011 4:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Idd, het was zweten geblazen. Publiek was geweldig!999 schreef:Ik dacht bij die 2 - 1 daar gaan we weer !!.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
http://www.youtube.com/watch?v=Q9ELMfNAVBQ Hij kan nu ook blij zijn 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Joey zit nu ergens op een bankje aan Ouderkerk a/d Amstel.Ajaciedjuh schreef:Geweldig!!!!!!!!!!!! Wat een ontlading en wat een lekker gevoel!
Proficiat allemaal! Ik kan het nog niet geloven: DE DERDE STER![]()

We gaan een paar mooie zomermaanden tegemoet. Heerlijk relaxed toewerken naar het nieuwe seizoen!
Anders ik wel. Jezus, wat zat die bal van Janssen er goed in, zeg. Gelukkig was hij de enige bij Twente die zijn normale vorm bereikte. Met dank aan al die karrenvrachten vuil werk van alle Ajacieden, de hele wedstrijd door.999 schreef:Ik dacht bij die 2 - 1 daar gaan we weer !!.
En het thuisvoordeel is dus écht een voordeel. Tenminste bij Ajax in de Arena. Een aantal jongens bij Twente was daardoor toch niet in normale doen. Geweldig zoals het publiek tekeer ging, 90 minuten lang.

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mei 15, 2011 4:48 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Is onzin. Andre Ooijer heeft vorige week geen kaart gekregen, en de wedstrijd daarvoor ook niet. Pure frustatie.Peter schreef:Volgens TV-Oost gaat het gerucht dat Ooijer helemaal niet mocht spelen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wel leuke tv daar op Tv-Oost. Iedereen staat kapot buiten de Arena te wachten en Theo staat met wat luitjes een peukie te roken.
Ook, maar Vermeer redde je ook op enkele momenten.Vond AJAX sterk in de duels, zonder te schoffelen.Vond AJAX voorhoede, middenvelders ( de zeeuw ) goed druk zetten .. Eigenlijk was dit kwa mentaal gedoe een van AJAX beste wedstrijden dit seizoen.Zuidema schreef:Anders ik wel. Jezus, wat zat die bal van Janssen er goed in, zeg. Gelukkig was hij de enige bij Twente die zijn normale vorm bereikte. Met dank aan al die karrenvrachten vuil werk van alle Ajacieden, de hele wedstrijd door.999 schreef:Ik dacht bij die 2 - 1 daar gaan we weer !!.
Denk trouwens dat het een zegen is geweest dat El. H. niet mee ( kon ) deed ..
Blij met de punten ...
Duurt wel lang tot die vierde ster, hoor! 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nou alle Rukkers , kakkerlakken en Lampekappen gecondoleerd

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond Anita trouwens de man of the match.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Jaaaaaaaaaaa. Eindelijk!
Wat een sfeer! Wat een pot van Vertonghen. Van Anita, van De Jong, van Boilesen (dat wordt er eentje!). De Zeeuw eerste helft ook grandioos. Heerlijke pass van Eriksen bij de 3-1.
YESSSSSSS!
Frank, het is je gegund!
Wat een sfeer! Wat een pot van Vertonghen. Van Anita, van De Jong, van Boilesen (dat wordt er eentje!). De Zeeuw eerste helft ook grandioos. Heerlijke pass van Eriksen bij de 3-1.
YESSSSSSS!
Frank, het is je gegund!

-
Wordt een mooie avond en een prachtige maandag;moet wel vier Feyenoorders uit dank voor de overwinning op PSV een fles wijn bezorgen, maar doe dat met plezier, het kampioenschap relativerend door te zeggen "we staan beide bovenaan, de één in het linkerrijtje, de ander in het rechterrijtje".
Heb het moeilijk gehad, want uit stonden we ook voor, in de bekerfinale ook, maar misschien waren we dit keer beter, al lees en hoor ik (niet op AT) dat vooral Twente zwakker was i.p.v. dat Ajax beter was.
Die Ruiz zal nu wel weten wie Boilesen is.
Heb het moeilijk gehad, want uit stonden we ook voor, in de bekerfinale ook, maar misschien waren we dit keer beter, al lees en hoor ik (niet op AT) dat vooral Twente zwakker was i.p.v. dat Ajax beter was.
Die Ruiz zal nu wel weten wie Boilesen is.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
nog steeds met tranen in me ogen gefeliciteerd allemaal
Ach, op zo'n moment komt alles weer effe boven drijven ...
Blij met de punten ...