Loting Europa League
Moderator: mods
-
Re: Loting Europa League
Tegen wie moet L'pool in Europa?InnerHarbour schreef:Ajax begint ook nog eens thuis, oh, oh, een tegenstander die zichzelf nogal overschat, een ietwat naïeve speelwijze, dit soort wedstrijden zijn op het lijf geschreven van Duitse ploegen

Whitey on the moon.
-
Zullen we Wim Suurbier wel weer op tv zien, hij speelde eind jaren 70 voor Schalke (al duurde dat, volgens mij, niet lang). Huntelaar op tv, maar zijn er nog meer Ajacieden die ooit voor Schalke hebben gespeeld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De UEFA houdt dat soort dingen bij :-)Ajax Rules schreef:Weet iemand iets inhoudelijks te melden over Schalke?
11e plaats dus? Wie hebben ze uitgeschakeld?
En ik ken Howedes en Huntelaar. Wie zijn verder goede spelers?
Zie hier de wedstrijden die ze gespeeld hebben, en hier de spelers.
Misschien dat iemand als Wimpey wat meer weet over de spelers wiens naam ons niet zoveel zegt...
- InnerHarbour
Groepsfase, 6 gespeeld waarvan de eerste 5 gewonnen en alleen de laatste verloren toen ze al lang en breed geplaatst waren.Peter schreef:Nummer 11 van de BuLi he. Mooie matches die zullen uitverkopen plus dat we echt niet volledig kansloos zijn. Ze zitten met hangen en wurgen in de EL.
16e finales: 3-0 gewonnen en 1-1 gelijk tegen PAOK.
Achtste finale: tweemaal gelijk tegen Mönchengladbach, door op doelsaldo.
Dit noem ik geen hangen en wurgen maar Schalke heeft het alleen in de achtste finale lastig gehad.
YNWA
Schalke begon het seizoen in de BL met vijf nederlagen op een rij, zie ik. Maar sindsdien doen ze het heel aardig. Ze krijgen erg weinig tegendoelpunten in de BL; net zoveel als Dortmund. Lastige tegenstander, maar wat wil je. Het had slechter gekund.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Meer dan ooit kijk ik ernaar uit om Huntelaar 90 minuten in de Arena te zien spelen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zit toch gewoon 90 minuten op de bank?Le T. schreef:Meer dan ooit kijk ik ernaar uit om Huntelaar 90 minuten in de Arena te zien spelen.
De winnaar van Celta di Vigo - Genk speelt in de halve finale tegen de winnaar van Ajax - Schalke, toch?
In april speelt Ajax 7 wedstrijden binnen 21 dagen.
De kaartverkoop voor de EL finale, op 24 mei (!!) in Stockholm is momenteel open voor iedereen op de website van de UEFA.
De kaartverkoop voor de EL finale, op 24 mei (!!) in Stockholm is momenteel open voor iedereen op de website van de UEFA.
Niemand beweert hier dat Ajax wel ff gaat winnen. Maar het is een ploeg die, zeker tegen Ajax, gaat willen voetballen.InnerHarbour schreef:Groepsfase, 6 gespeeld waarvan de eerste 5 gewonnen en alleen de laatste verloren toen ze al lang en breed geplaatst waren.Peter schreef:Nummer 11 van de BuLi he. Mooie matches die zullen uitverkopen plus dat we echt niet volledig kansloos zijn. Ze zitten met hangen en wurgen in de EL.
16e finales: 3-0 gewonnen en 1-1 gelijk tegen PAOK.
Achtste finale: tweemaal gelijk tegen Mönchengladbach, door op doelsaldo.
Dit noem ik geen hangen en wurgen maar Schalke heeft het alleen in de achtste finale lastig gehad.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat is niet geloot, geloof ik.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nog niet?Lionel schreef:Dat is toch niet geloot?
Oh, da's jammer.
Volgens wikipedia wordt er opnieuw geloot....
Schalke, kon beter geloot worden maar ook zeker slechter.
Pittig maar mogelijk

kunnen we KJH niet als infiltrant gebruiken? Als ie z'n werk goed doet mag ie daarna nog een jaartje Ajax doen
Pittig maar mogelijk

kunnen we KJH niet als infiltrant gebruiken? Als ie z'n werk goed doet mag ie daarna nog een jaartje Ajax doen

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
60-40 in het voordeel van Schalke.
Wij wonnen dit ding 25 jaar geleden, zij 20 jaar geleden. De club die 'm 15 jaar geleden won, dag na moord op Pim Fortuyn, ligt er al uit.
Ken ze niet zo goed, volg de BuLi niet meer zo. Goretzka is een zeer goede speler, aanvallende middenvelder. Höwedes is Weltmeister.
Een van m'n beste vrienden is S04-fan, die vertelde me vandaag dat Gladbach veel beter was en S04 vooral mazzel had. Verder kun je hoolies van Twente verwachten, beide clubs hebben een 'Fanfreundschaft'.

Ken ze niet zo goed, volg de BuLi niet meer zo. Goretzka is een zeer goede speler, aanvallende middenvelder. Höwedes is Weltmeister.
Een van m'n beste vrienden is S04-fan, die vertelde me vandaag dat Gladbach veel beter was en S04 vooral mazzel had. Verder kun je hoolies van Twente verwachten, beide clubs hebben een 'Fanfreundschaft'.
Op de bank hebben ze ook nog Badstuber (geleend van Bayern). Verdedigend staat het wel erg goed.
Lijkt me een redelijke inschatting.brigade zuid schreef:60-40 in het voordeel van Schalke.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ook op het Deense lijf, als ik me jouw posts in het Ajax-Kopenhagen topic herinner!InnerHarbour schreef:Ajax begint ook nog eens thuis, oh, oh, een tegenstander die zichzelf nogal overschat, een ietwat naïeve speelwijze, dit soort wedstrijden zijn op het lijf geschreven van Duitse ploegen
-
Christian Poulsen.Demosthenes schreef:Zullen we Wim Suurbier wel weer op tv zien, hij speelde eind jaren 70 voor Schalke (al duurde dat, volgens mij, niet lang). Huntelaar op tv, maar zijn er nog meer Ajacieden die ooit voor Schalke hebben gespeeld?