PSV - Ajax 18-09-2011
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: PSV - Ajax 18-09-2011
Boilesen ligt er enkele weken uit.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, zal wel 4-6 weken zijn, ga uit van scheur in de hamstring. Hopen op Anita...Thijs schreef:Boilesen ligt er enkele weken uit.
PSV - Ajax 18-09-2011
Eens over Vertonghen, maar Blind gaat ons op deze manier veel punten kosten. En om de punten gaat het uiteindelijk.Marillion schreef:De prijs/kwaliteit verhouding is daar inderdaad nog niet helemaal in balans.Peter schreef:Ik heb vandaag in ieder geval het begin van het faillissement van PSV gezien. Vergeet niet dat die lui er meer dan 30 mln in hebben gepompt he. Dat wordt daar he-le-maal niets.
Bij Ajax was ik vooral teleurgesteld over Vertonghen. Dit zijn nu de wedstrijden waarin hij het moet laten zien. Dan kunnen we met z'n allen wel over invaller Blind struikelen maar ik maak me meer zorgen over de zogenaamde sterkhouders die niet thuis geven als het er op aankomt.
De puzzel op het middenveld is in ieder geval nog altijd niet opgelost.
-
Ik erger me trouwens helemaal dood aan die kut-Reitsma, hij ziet het niet meer. Al jaren niet. Wanneer wordt deze man eens met pensioen gestuurd, hij verpest een hoop kijkplezier voor me.
- SylvievdVaart
joey schreef:Stel je voor dat we tegen Madrid met Blind op links moeten spelen...

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
In het tweede loopt er ook geen fatsoenlijke back rond. Koppers misschien, maar die vind ik niet echt een back.Benji schreef:Ja, zal wel 4-6 weken zijn, ga uit van scheur in de hamstring. Hopen op Anita...Thijs schreef:Boilesen ligt er enkele weken uit.
PSV - Ajax 18-09-2011
Thijs, weet jij of het binnen Ajax ook opvalt dat er ineens weer veel blessures zijn sinds Lindeman weg is? Of vinden ze dat toeval?
Ik dacht dat De Boer had aangegeven dat het wel was opgevallen. Gaat er dan wel om wat ze er mee doen.Arthur schreef:Thijs, weet jij of het binnen Ajax ook opvalt dat er ineens weer veel blessures zijn sinds Lindeman weg is? Of vinden ze dat toeval?
Inderdaad D, de linksbackpositie is nu wel uitgehold. Vertonghen linksback, Denswil centraal? Tja, De Boer kiest toch voor Blind.
-
Weet ik niet, ik ben niet bij die gesprekken daarover ;)Arthur schreef:Thijs, weet jij of het binnen Ajax ook opvalt dat er ineens weer veel blessures zijn sinds Lindeman weg is? Of vinden ze dat toeval?
Maar het is inderdaad wel opvallend ja.
Waar zit die Lindeman nu?
Ben blij met een punt, vond het een zeer boeiende wedstrijd maar niet geheel tevreden over het vertoonde spel. Jammer, hier had meer ingezeten.
Ben blij met een punt, vond het een zeer boeiende wedstrijd maar niet geheel tevreden over het vertoonde spel. Jammer, hier had meer ingezeten.
- Ajaciedjuh
Ajaxlife twitter:
We overwegen dvd'tje naar de Uefa te sturen. Een goede middag voor EK-ambities Kuipers is het niet. Geel trekken mag.
Rood ook!
We overwegen dvd'tje naar de Uefa te sturen. Een goede middag voor EK-ambities Kuipers is het niet. Geel trekken mag.
Rood ook!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hehe. Het spel was eerlijk gezegd om te janken. Tranen met tuiten.Alexander schreef:Waar zit die Lindeman nu?
niet geheel tevreden over het vertoonde spel.
Duel deed erg denken aan 03/04. Groggy keeper, toen Lobont. Zelfde scoreverloop. En een scheids (Braamhaar) die veel van psv toeliet (elleboog Bommel tegen VDV). Wijzen met het vingertje naar de scheids is wat armoedig, maar het is vreemd dat zowel Manolev als Strootman deze wedstrijd zonder kaart zijn doorgekomen.joey schreef:Ik zag de gelijkmaker aankomen, hoor.![]()
Ajax verzuimde bij 1-1 op voorsprong te komen. Boerrigter en VDW hadden een relatief makkelijke schotkans tegen Sinouh. Die het trouwens goed deed als invaller.PSV heeft verzuimd het af te maken bij 2-1. Matavz met dé kans.

Dan haal je de LB van het 2e. Maakt niet uit hoe goed die is. Beter dan Blind is ie sowieso. Blind liet zich aan de achterlijn zelfs door Manolev in de luren leggen. Hij is minder dan bijv. De Cler ooit was.Hopelijk is Boilesen of Anita snel fit. Stel je voor dat we tegen Madrid met Blind op links moeten spelen...
Vergeet trouwens VDW niet. De backs van psv waren ook prut. Pieters met die mooie assist bij de 2-2 trouwens. Ook zo'n held.

Vond het (weer eens) een eredivisietopper van bedroevend niveau.
Eerste diagnose mbt Tyton: het valt mee. Zo te zien geen fracturen. (PN)
Pfffff. Opluchting.
Pfffff. Opluchting.
Het stinkt aan alle kanten!
Een zaadwedstrijd, met een resultaat waar beide teams niet veel aan hebben en spelers die niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.
PSV - Ajax 18-09-2011
Ik had dat eigenlijk ook wel raar gevonden gezien de situatie, maar natuurlijk goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen.joey schreef:Eerste diagnose mbt Tyton: het valt mee. Zo te zien geen fracturen. (PN)
Pfffff. Opluchting.
Mwah, qua resultaat kan Ajax an sich wel tevreden zijn, het spel daarentegen...D_skilled schreef:Een zaadwedstrijd, met een resultaat waar beide teams niet veel aan hebben en spelers die niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.
Janssen wederom matig, dit zouden toch zijn wedstrijden moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo sep 18, 2011 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
PSV - Ajax 18-09-2011
Voor Ajax is dit wel een resultaat waar ze iets aan hebben, vind ik.D_skilled schreef:Een zaadwedstrijd, met een resultaat waar beide teams niet veel aan hebben en spelers die niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.
Ze hebben de (voor Ajax) moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen gehad en de grootste concurrent op afstand gehouden.
Het valt gelukkig mee met Tyton. Zware hersenschudding. 

-
Precies, hier had ik vooraf ook voor getekend. Echt zo'n wedstrijd die je maar beter zsm gehad kunt hebben en waarbij alles beter dan verlies gewoon stiekem prima is.Arthur schreef: Voor Ajax is dit wel een resultaat waar ze iets aan hebben, vind ik.
Ze hebben de (voor Ajax) moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen gehad en de grootste concurrent op afstand gehouden.
We krijgen ze thuis nog. :)
Boilesen en Anita er misschien weken uit maar meneer maakt zich druk over de keeper van Psv?joey schreef:Eerste diagnose mbt Tyton: het valt mee. Zo te zien geen fracturen. (PN)
Pfffff. Opluchting.

PSV - Ajax 18-09-2011
Dat is de laatste jaren niet zo'n probleem meer.Thijs schreef:Precies, hier had ik vooraf ook voor getekend. Echt zo'n wedstrijd die je maar beter zsm gehad kunt hebben en waarbij alles beter dan verlies gewoon stiekem prima is.Arthur schreef: Voor Ajax is dit wel een resultaat waar ze iets aan hebben, vind ik.
We krijgen ze thuis nog. :)
- Ajaciedjuh
Manulev/Strootman en Lens hadden rood moeten/kunnen krijgen.
Beide verdedigingen waren gatenkaas. Eriksen heeft niks op rechtsbuiten te zoeken en mag die kans natuurlijk nooit missen. Rommelwedstijd met veel kansen aan beide kanten. 2x goed teruggekomen. Andersom had ik dat niet zien gebeuren. Bulykin valt prima in. Jammer dat Kolbeinn niet helemaal fit was.
Uiteindelijk veel teveel blessures en een schijts die zich aanpaste aan het niveau vd wedstrijd. Ontzettend zwak: zie rode kaarten. Ajax 3-1 mbt gele kaarten. Manulev 11 overtredingen!, geen geel ( en rood voor slaan).
Beide verdedigingen waren gatenkaas. Eriksen heeft niks op rechtsbuiten te zoeken en mag die kans natuurlijk nooit missen. Rommelwedstijd met veel kansen aan beide kanten. 2x goed teruggekomen. Andersom had ik dat niet zien gebeuren. Bulykin valt prima in. Jammer dat Kolbeinn niet helemaal fit was.
Uiteindelijk veel teveel blessures en een schijts die zich aanpaste aan het niveau vd wedstrijd. Ontzettend zwak: zie rode kaarten. Ajax 3-1 mbt gele kaarten. Manulev 11 overtredingen!, geen geel ( en rood voor slaan).
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 18, 2011 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dubbel schreef:Boilesen en Anita er misschien weken uit maar meneer maakt zich druk over de keeper van Psv?joey schreef:Eerste diagnose mbt Tyton: het valt mee. Zo te zien geen fracturen. (PN)
Pfffff. Opluchting.
Dat zag er dan ook wel heftig uit en was hij buiten bewustzijn ook.
Ik ben blij met het punt. De rest snel vergeten.
Bij Ajax zal men tevreden zijn. Gegarandeerd. Ik kan als Ajacied niet tevreden zijn met het spel. Wel met het resultaat. Het was een duppie op z'n kant. Beide ploegen hadden kunnen winnen. De kansen ervoor waren er.D_skilled schreef:Een zaadwedstrijd, met een resultaat waar beide teams niet veel aan hebben
Vraag is of jonkies als Boilesen en Sig de belasting van eredivisie, CL en interlandvoetbal aan kunnen. Het antwoord lijkt 'nee'.en spelers die niet ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.