AFC Ajax - PSV za 2 nov. 18:45 uur
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: AFC Ajax - PSV za 2 nov. 18:45 uur
Zo af te lezen aan de fans staat de druk er niet echt op. Ajax doet het meestal goed als de supporters hier bang zijn.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Aldus tactisch genie Yopii
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Moet Brobbey het vandaag maar laten zien dat " alle kritiek " onterecht is ..
Blij met de punten ...
Je zou toch denken dat je na woensdag wel iets meer vertrouwen hebt in het tactisch inzicht van Farioli.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Er zijn bij de Bookmakers nog wel wat interessante bets te maken.Monkey Tonk schreef: ↑za nov 02, 2024 5:52 pmZo af te lezen aan de fans staat de druk er niet echt op. Ajax doet het meestal goed als de supporters hier bang zijn.
Wat levert een eigen doelpunt of een rode kaart van Karsdorp op?
Luuk de Jong heeft in de laatste 7 wedstrijden tegen Ajax gescoord, maar ik denk niet dat hij er vanavond eentje maakt. De uitkering op niet scoren zal hoger zijn dan op wel scoren.
Yopii heeft een heel kort vreugdedansje gedaan en termen als "OMG wat is dit lekker" de wereld in geholpen, maar zit nu weer helemaal in zijn rol. Inmiddels ligt het weer aan F, want dat stelt niets voor en speelde bagger. Ajax had alle geluk van de wereld etc etc

Tja, F. had woensdag 60% balbezit en deed er niets mee. Ajax kreeg snel een voorsprong door fouten van F (eerlijk is eerlijk), en hoefde daarna niets meer.
Vanavond kan het zomaar heel anders lopen. Ik zou PSV geen 60% balbezit gunnen, dan ga je nat. PSV heeft voorin meer kwaliteit dan F. De kans dat PSV zomaar twee doelpunten weggeeft is niet zo groot.
Farioli zal best een plan hebben, maar PSV kan wel wat.
Ik snap de euforie, niemand had de overwinning verwacht, maar het is zoals het is. Het scheelde enorm dat F. die goals weggaf. Daardoor kon Ajax zich beperken tot neutraliseren met hier en daar een countertje.Yopii heeft een heel kort vreugdedansje gedaan en termen als "OMG wat is dit lekker" de wereld in geholpen, maar zit nu weer helemaal in zijn rol. Inmiddels ligt het weer aan F, want dat stelt niets voor en speelde bagger. Ajax had alle geluk van de wereld etc etc
Stel je voor dat vanavond PSV op voorsprong komt, dan zal Ajax moeten aanvallen. Is a different cook, lijkt me.
Ik ben er totaal niet gerust op, maar ik heb dan ook een andere wedstrijd gezien dan jullie, blijkbaar.

Ze zijn wel wakker. Spelen niet zo slecht, al krijgt PSV wel kansen.
Ajax kreeg ook 2 giga kansen.Yopii schreef:Ze zijn wel wakker. Spelen niet zo slecht, al krijgt PSV wel kansen.
Nu die is de Jong weer. Wat een kwaliteit is dat toch van die gast
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wie geeft die nr 9 nou eens flink knietje of meer... Daar word je toch moe van
Weer op zoek naar een Interim coach..
veel, véél te simpel.
De voorspellingen lopen weer lekker.Er zijn bij de Bookmakers nog wel wat interessante bets te maken.
Wat levert een eigen doelpunt of een rode kaart van Karsdorp op?
Luuk de Jong heeft in de laatste 7 wedstrijden tegen Ajax gescoord, maar ik denk niet dat hij er vanavond eentje maakt.
Veel te makkelijke goal voor L. de Jong. Je ziet wel dat beide ouders van De Jong op topniveau hebben gevolleybald. Zijn sprongkracht en zijn timing zijn zoveel beter dan van vrijwel ieder ander in de Eredivisie.
Jawel, maar PSV heeft spelers voorin die de kansen wel afmaken.
En niet alleen daar... Hij moet die bal niet krijgen.Je ziet wel dat beide ouders van De Jong op topniveau hebben gevolleybald. Zijn sprongkracht en zijn timing zijn zoveel beter dan van vrijwel ieder ander in de Eredivisie.
Laatst gewijzigd door Yopii op za nov 02, 2024 7:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind ons voetballend veel beter dan verwacht.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Gemekker van 040 nr 9 is alweer begonnen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Psv doet dat veel slimmer als F. houdt achterin het veld veel breder..
Blij met de punten ...
Ajax speelt nu beter dan tegen F, vind ik.PSV is alleen veel sterker dan F, ook tactisch.
FJ had z’n hoofd naar de voet van Karsdorp moeten bewegen.
IK GELOOF!!!!!!