Ik lees juist dat het een erg sterke ploeg is. Galasek, Grygera...
Slavia Praag - AFC Ajax do 03-10-2024 18:45
Moderator: mods
Re: Slavia Praag - AFC Ajax do 03-10-2024 18:45
Lionel schreef: ↑do okt 03, 2024 12:16 pmMaar wat kan Farioli eraan doen dat Kroes Traore aantrekt?Yopii schreef: ↑do okt 03, 2024 10:33 amDit argument hoorde ik niet toen Steijn en Schip de boel niet aan de praat kregen.Tegelijkertijd, zoals je zelf ook stelt, komen we niet van nul. Eerlijk gezegd denk ik dat je zelfs prima kunt beargumenteren dat we op bepaalde vlakken van onder nul komen.
Ik vind het een beetje overdreven, een speler kan best fit worden in twee maanden.
Waarom kunnen de verdedigers wel alles spelen? Sutalo heeft nog een EK in de benen bovendien, en hij heeft een basisplaats bij Kroatië.
Kroes had er ook voor kunnen kiezen niet Traoré te halen maar een speler die wél snel inzetbaar was. Hij wilde zelfs met Sulemana nog een geblesseerde speler erbij halen. Tja...
Wil je zeggen dat Kroes dat doet zonder Farioli erin te kennen?

Ja en nee. Hoeveel keus zal Kroes Farioli hebben gegeven? Op het moment van aantrekken van Traore hadden we Forbs en Bergwijn ook nog.Yopii schreef: ↑do okt 03, 2024 2:11 pmLionel schreef: ↑do okt 03, 2024 12:16 pmMaar wat kan Farioli eraan doen dat Kroes Traore aantrekt?Yopii schreef: ↑do okt 03, 2024 10:33 am
Dit argument hoorde ik niet toen Steijn en Schip de boel niet aan de praat kregen.
Ik vind het een beetje overdreven, een speler kan best fit worden in twee maanden.
Waarom kunnen de verdedigers wel alles spelen? Sutalo heeft nog een EK in de benen bovendien, en hij heeft een basisplaats bij Kroatië.
Kroes had er ook voor kunnen kiezen niet Traoré te halen maar een speler die wél snel inzetbaar was. Hij wilde zelfs met Sulemana nog een geblesseerde speler erbij halen. Tja...
Wil je zeggen dat Kroes dat doet zonder Farioli erin te kennen?![]()
IK GELOOF!!!!!!
Ah, dus als we goed spelen, komt dat door het genie van Farioli, als we slecht spelen is het de schuld van Steijn, Schip en Kroes.
Farioli zit in een zetel.
Farioli zit in een zetel.

Nee, ik vind zijn verhaal helder. Ik vind ook dat hij minder moet rouleren of in ieder geval niet zomaar beide vleugelspelers moet wisselen. Maar dat hij moet rouleren vind ik logisch. En dat hij weinig keus voorin heeft is niet zijn schuld.
IK GELOOF!!!!!!
Dus wachten we het maar weer gewoon af, Besiktas zou ook een heel sterke ploeg zijn.
Nu is het dus aan Farioli om het te laten zien ..
Blij met de punten ...
Kom op. Je kan beter dan dit.
Overigens zijn Steijn en Van 't Schip natuurlijk wel mede verantwoordelijk voor het feit dat we er zo slecht voorstaan. Ga me nou niet vertellen dat je dit ineens vergeten bent.
Voor een aantal dingen die je noemt is een uitleg gegeven. Het zou interessanter zijn als je daarop in zou gaan in plaats van een karikatuur te maken van de steun voor zijn beleid.
Er is niemand die stelt dat hij geen fouten maakt. Maar men werkt volgens een plan en daarbij hebben we met een aantal beperkingen te maken. Zo zitten we bijvoorbeeld erg mager in de buitenspelers en zijn dat ook nog eens jongens die de afgelopen seizoenen weinig minuten hebben gemaakt. Iemand als Fitz-Jim zit nu al over zijn minuten van vorig jaar heen. En zo zijn er nog wel wat zaken te noemen.
Verder is het verhogen van de belastbaarheid iets anders dan enkel spelers conditioneel fit maken. Aan conditie kun je vrij snel behoorlijk veel doen. Voor belastbaarheid van spieren is dan weer wat meer geduld nodig. Mede ook afhankelijk van hoe goed je basis was. Dat kunnen we allemaal weg lachen maar het zijn beperkingen waar we mee moeten omgaan.
Nil volentibus arduum
Yopi vergeet wel vaker wat belangrijke gebeurtenissen uit het verleden 

IK GELOOF!!!!!!
Dan maar eens kjken wat voor Plan Farioli heeft straks ..
Blij met de punten ...
Taylor, Hlynsson en Van den Boomen op het middenveld. Rasmussen op rechts.
Ik ben benieuwd naar Hlynsson. Heeft vorig seizoen in een drama elftal wel een aardige periode gehad maar dit seizoen wil het nog niet zo lukken. Al maakte hij wel een belangrijk doelpunt tegen Heerenveen.
Vooraf schat ik op basis van vooroordelen in dat we een fysiek sterke tegenstander krijgen die er vol voor gaat met het publiek erachter. Ik ken hun elftal uiteraard niet maar dat is grofweg mijn beeld van een Tsjechische tegenstander. Hun resultaten zijn goed maar ik begrijp dat zij ook spelers missen? Dat scheelt misschien.
Ik ben benieuwd naar Hlynsson. Heeft vorig seizoen in een drama elftal wel een aardige periode gehad maar dit seizoen wil het nog niet zo lukken. Al maakte hij wel een belangrijk doelpunt tegen Heerenveen.
Vooraf schat ik op basis van vooroordelen in dat we een fysiek sterke tegenstander krijgen die er vol voor gaat met het publiek erachter. Ik ken hun elftal uiteraard niet maar dat is grofweg mijn beeld van een Tsjechische tegenstander. Hun resultaten zijn goed maar ik begrijp dat zij ook spelers missen? Dat scheelt misschien.
Nil volentibus arduum
Ze missen vijf spelers, er worden er ook gespaard voor de wedstrijd van zondag tegen Sparta Praag. Zo belangrijk vinden ze deze wedstrijd. 
Die shirts van Slavia, die zijn zo fout.

Die shirts van Slavia, die zijn zo fout.

Zij waren eerst denk ik. Opgericht in 1892.
Nil volentibus arduum
Zo slecht ingeschoten weer van Brobbey. Wild, ongecontroleerd. Doe daar nou eens wat mee. Al was het voor hemzelf want dit maakt straks het verschil waar je na Ajax kunt gaan voetballen.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Hij is heel beperkt. Een spits die niet kan schieten.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Ga nou niet in de duels voetballen a.u.b.
Blij met de punten ...
En niet kan koppen. Bijzondere spits.
Je kan best hebben dat een keeper een goede actie maakt en hem stopt. Maar zo'n bal moet gewoon goed geplaatst tussen de palen. Niet de eerste keer en ook niet de laatste. Zonde want zijn loopactie is wel goed.
Nil volentibus arduum
Op anti kwaliteit een penalty verdiend. Die zal wel mis gaan.
Edit: lekker dit. Rare keeper.
Edit: lekker dit. Rare keeper.
Laatst gewijzigd door T82 op do okt 03, 2024 6:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Was dat wel een pingel?
Was toch goed gedaan van Rasmussen, hij kan ook denken laat maar ..
Blij met de punten ...
Slavia Praag - AFC Ajax do 03-10-2024 18:45
Hoppa! Op basis van het eerste kwartier, dik verdiend. Hylsson sneed mooi naar binnen en penalty prima ingeschoten
Rasmussen idd
Rasmussen idd
Poh, daar mag Ajax niet klagen want dat had ook zomaar een penalty tegen kunnen zijn