Je bent vroeg begonnen met de alcohol vandaag. Heel goed.

Moderator: mods
Je bent vroeg begonnen met de alcohol vandaag. Heel goed.
Ik ben banger voor zondag dan voor vanavondWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Lekker he, die uurtjes van hoop voorafgaand aan de volgende desillusie.
Je denkt stiekem toch: volle JCA, misschien beetje vuurwerk vooraf bij gebrek aan vlaggetjes, de boel gaat kolken en ineens gaan onze dapp’re strijders elkaar vinden. Totdat je na een minuut of 10 denkt; waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken…? En de onvermijdelijke 0-1 valt. Koppies gaan hangen. Supporters heffen nog een keertje aan en daar is de 0-2. Kinnen hangen nu op navelhoogte, op de tribunes begint het geouwehoer over de trainer, de tactiek (wéllukkuh tactiek?!) de RvC, Mislintat… en daarna maar bier halen en het tot het einde uitzingen. Hopelijk zondag beter.
Sinds een maand of 13 begin ik steeds beter te begrijpen hoe het voelt om rechterrijtjesupporter te zijn.
Dat was 1-6.Historicus schreef: ↑do sep 21, 2023 5:59 pmVrees zelfs dat Napoli 1-5 uit de boeken gaat als grootste nederlaag, zo pessimistisch ben ik.
Als je 4-3-3 wilt spelen lijkt dit wel de meest logische opstellingferry schreef:
Dat laatste kan dus ook weer de prullenbak in.
Ja middenveld kan je over twisten. Maar veel smaken hebben we niet. Die Noor en Boomen hebben ook geen onuitwisbare indruk gemaakt.Mr. Ajax schreef:Dat laatste kan dus ook weer de prullenbak in.
@Trab: hoezo is dit logisch? Een middenveld van drie trage lichtgewichten, dat houdt niet eens in de kelder van de eredivisie stand.
Ja dat die gast op goal staat is ongelooflijkLucaS schreef:Gorter? Heeft die niet bewezen ongesvhikt te zijn?
Ik vind Gorter een onzekere/onbetrouwbare keeper, maar als je voor hem hebt gekozen moet je hem ook even de kans geven. Zijn fouten/blunders tegen Twente waren net niet spectaculair genoeg om hem er nu uit te halen.
Goed dat je het even opmerkt.Scherrer schreef: ↑do sep 21, 2023 6:19 pmDat was 1-6.Historicus schreef: ↑do sep 21, 2023 5:59 pmVrees zelfs dat Napoli 1-5 uit de boeken gaat als grootste nederlaag, zo pessimistisch ben ik.
Ja!! Come ON, AJAX!Mr. Ajax schreef:Succes mannen!