Hij is blijkbaar snel, sterk, technisch en we kunnen hem oppikken voor 25 miljoen terwijl hij anderhalf jaar geleden 40-50 miljoen kostte?

Moderator: mods
Iemand die hem ook in Duitsland regelmatig heeft zien spelen.People can say what they want about Moyseh, but he genuinely gave Haller EVERY opportunity to prove himself and work his way out of his slump. Seb is just not a PL player. All the physical tools and built like a mountain, but soft and sheepish.
Ik denk wel oprecht dat de speelwijze van Ajax veel beter bij hem past dan die van West Ham.Lionel schreef:We hebben het over een speler van West Ham United he.
Hij is blijkbaar snel, sterk, technisch en we kunnen hem oppikken voor 25 miljoen terwijl hij anderhalf jaar geleden 40-50 miljoen kostte?
En waaruit blijkt dat psv weerbaar is dit seizoen?
David Neres niet inzetbaar tegen PSV, Martínez, Kudus en Huntelaar twijfelgevallenMike Verweij@MikeVerweij
UPDATE:
@HallerSeb op tijd aangemeld bij @KNVB
. #Ajax en bond wachten op groen licht Engelse FA. Meespelen tegen #PSV normaal gesproken formaliteit. #ajapsv
Hij zou ook als goed voornemen voor 2021 mensen op hun eigen posities kunnen zetten en z'n spelers i.p.v. z'n systeem leading kunnen verklaren. Dat dat systeem met 2 middenvelders een fiasco is, zou 'm onderhand duidelijk mogen zijn.
En dan na ong 60 min. voetbal de volgende prutser erbij.. Klaiber.....
Tadic los laten is levensgevaarlijk, denk niet dat PSV dat durft. En die 2 CV's zullen hun handen vol hebben aan Haller.
De nieuwe Ajax-spits Sébastien Haller kan zondag al debuteren tegen PSV. Alle formaliteiten zijn afgerond, waardoor de geboren Fransman speelgerechtigd is voor de topper in Amsterdam.
Ajax-trainer Erik ten Hag wilde vrijdag op zijn persconferentie, die ook gelijk de presentatie van Haller was, nog niet zeggen of de recordaankoop een basisplaats krijgt.
Ik geloof dat ik daar nu voor zou tekenen.Marillion schreef:Ja, dat is goed mogelijk. Of beide teams zijn vooral bang voor het gevaar en we krijgen een bloedeloze 0-0.
Ja dat is echt kut. Strijdplan zal hetzelfde zijn als voor de winterstop. We hebben een betere spits, alleen wel weer Labyad op 10.Marillion schreef:Geen Kudus vanaf de aftrap is wel een flinke tegenvaller. Al was ik er al een beetje bang voor. Hij is er natuurlijk wel even tussenuit geweest.
Maar het betekent dus waarschijnlijk dat we onze middenveld problemen nog niet hebben opgelost. Wat gaat het strijdplan worden? Vanaf de aftrap alle ballen op die lange en de boel proberen te forceren?