Hehe. Precies. Eindelijk iemand die het goed ziet.Ajax Rules schreef:0-2 was echt geen rare tussenstand geweest. Zo slecht was het niet, vond ik.
Hoe vaak hebben we in Utrecht zo duidelijk gedomineerd?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Hehe. Precies. Eindelijk iemand die het goed ziet.Ajax Rules schreef:0-2 was echt geen rare tussenstand geweest. Zo slecht was het niet, vond ik.
Hoe vaak hebben we in Utrecht zo duidelijk gedomineerd?
Ik heb Utrecht tegen Ajax ook zelden zo slap zien spelen.
Kans van Gustafson was groter dan de kansen van Ajax. Dus nee. Niet eindelijk iemand die het goed ziet. Wat een arrogantie ook
Intussen speelt de man uit Dronten bij Chelsea de pannen van het dak.
100% eens met je verhaal, niet volledig eens met hoe je de poppetjes neer hebt gezet. Ik heb lang nagedacht hoe het kan dat er zo een goot verval is. Natuurlijk hebben we veel voetballend vermogen ingeleverd, maar dat kan het niet alleen zijn. Waar mijns inziens de schoen het meest wringt is op voetbalintelligentie. Met Schöne, de Ligt en de Jong hebben we flink wat voetbal-IQ ingeleverd. Samen met Blind en Tadic vormden ze het brein op het veld. Ziyech was een fantastische voetballer, maar blonk af en toe ook toch uit in foute keuzes.Monkey Tonk schreef: ↑zo nov 08, 2020 1:12 pmEen diepe statische spits loopt alleen maar de ruimtes dicht. Zonder zo'n spits dwing je verdedigers om 'onzichtbare'' ruimte te dekken.
Zonder steekpassen houdt de verdediging het spel voor zich, en is alles makkelijk te overzien.
Met steekpassen, en zonder diepe spits, krijg je allerlei ruimte voor de goal voor inkomende spelers, in (en uit) de rug van de (nu een kwart slag gedraaide) verdedigers, die door de steekpass uit positie zijn en niet meer zien wat er achter ze gebeurd.
Oud verhaal.
Promes - Tadic - Neres
? - Klaassen - Antony
Ach wel nee. We spelen hetzelfde als in de eerste helft alleen de laatste bal was een keer goed. Ajax speelt gewoon een uitstekende wedstrijd.Zuidema schreef:Uit het boekje. Perfecte pass van Tadic naar Neres ook. Ajax speelt eindelijk met meer beweging, diepgang en snelheid..