Wie zegt dat dan?mattie schreef:Aub 60/70 min was het niet om aan te zien , dus laten we nu niet doen alsof alles weer goed is...
Ajax - VVV Venlo (02-02-2019)
Moderator: mods
Re: Ajax - VVV Venlo (02-02-2019)
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Dat doet toch ook niemand?mattie schreef:Aub 60/70 min was het niet om aan te zien , dus laten we nu niet doen alsof alles weer goed is...
-
Er zaten geen kansen voor VVV in de samenvatting.
- Jinne
- Site Admin
Die Ralf Seuntjens was me nooit opgevallen bij VVV. Leek op een verdwaalde amateur voetballer. Traag en te dik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
1 positief effect die 6 goals terug. Kan niet wachten tot 27 Feb daar moeten we winnen , want daarna weer in die KUT KUIP en dan net 20.000 man 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik weet wel zeker dat de 13 van gisteren er anders over denkenJaviskamp schreef:Dat doet toch ook niemand?mattie schreef:Aub 60/70 min was het niet om aan te zien , dus laten we nu niet doen alsof alles weer goed is...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Jinne
- Site Admin
Na de 10 goals tegen in de vorige potjes ben ik tevreden met de oogst van gister. VVV stelde niet veel voor, maar Dolberg liet weer eens zijn klasse zien en Nico vs de alternatieven was ook duidelijk te zien.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Prima uitslag in ieder geval gisteravond. Veel meer dan dit hadden we niet mogen verwachten.
Het was wel even zoeken naar een opening. In die zin was het wel fijn dat Ziyech dat doorbrak met die vrije trap want hoe langer dat had geduurd hoe ongemakkelijker het was geworden. Paar mooie doelpunten gezien, een gretig invallende Neres die Huntelaar een doelpunt gunde i.p.v. zelf voor zijn tweede te gaan. En.......geen tegendoelpunten!!!

Het was wel even zoeken naar een opening. In die zin was het wel fijn dat Ziyech dat doorbrak met die vrije trap want hoe langer dat had geduurd hoe ongemakkelijker het was geworden. Paar mooie doelpunten gezien, een gretig invallende Neres die Huntelaar een doelpunt gunde i.p.v. zelf voor zijn tweede te gaan. En.......geen tegendoelpunten!!!

Nil volentibus arduum
Neres met twee assists en een doelpunt, Donny ook met een assist en een doelpunt. Mooie stats hebben die jongens wel. Als Neres zich weer voor 100% wilt inzetten (en dus niet zoals zijn laatste slappe invalbeurten) dan ben ik voor de Bayern-opstelling. Dus gewoon Neres - Donny - Ziyech en Tadic daarvoor. Ja, Dolberg begint net weer in vorm te raken, maar zijn toegevoegde waarde (qua doelpunten maar ook en vooral qua zijn invloed op het spel) is nog altijd minder dan die van de bovengenoemden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Betrokkenheid van #Ajax-spelers bij een Eredivsie doelpunt.
Ziyech - 73 min.
Huntelaar - 73 min.
Tadic - 86 min.
Neres - 89 min.
Dolberg - 103 min.
Van de Beek - 111 min.
https://twitter.com/bart_sanders/status ... 23202?s=19
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Tadic naar de 10 halen. Donny en Frenkie erachter. Kan im de meeste wedstrijden prima. Frenkie en Donny, maar ook Tadic hebben veel loopvermogen. Met Neres krijg je extra diepte, snelheid en actie erbij. Als Dolberg zijn stijgende vorm blijft doorzetten, heb je met hem ook snelheid, actie als toegevoegde waarde.Mr. Ajax schreef:Neres met twee assists en een doelpunt, Donny ook met een assist en een doelpunt. Mooie stats hebben die jongens wel. Als Neres zich weer voor 100% wilt inzetten (en dus niet zoals zijn laatste slappe invalbeurten) dan ben ik voor de Bayern-opstelling. Dus gewoon Neres - Donny - Ziyech en Tadic daarvoor. Ja, Dolberg begint net weer in vorm te raken, maar zijn toegevoegde waarde (qua doelpunten maar ook en vooral qua zijn invloed op het spel) is nog altijd minder dan die van de bovengenoemden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
de mannen zijn even uit goede doen, dat was de eerste helft wel te zien. Zag FdJ zijn man laten lopen om vervolgens er heel hard achteraan te sprinten. Het is dat de aanvaller van VVV egoïstisch was anders kon hij zo panklaar leggen.
Dus de intentie is er wel maar het gevoel nog niet. Dan helpt het wel om 6-0 te winnen.
Dus de intentie is er wel maar het gevoel nog niet. Dan helpt het wel om 6-0 te winnen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik vrees dat je met Tadic op een 3-mans middenveld eigenlijk met 2 middenvelders speelt. Je hebt bij balverlies weinig aan hem en hij is best slap in de duels. Ik vind dat hij juist dichtbij het strafschopgebied van de tegenstander moet staan. Daar is hij juist van enorm veel waarde.Ajaciedjuh schreef:Tadic naar de 10 halen. Donny en Frenkie erachter. Kan im de meeste wedstrijden prima. Frenkie en Donny, maar ook Tadic hebben veel loopvermogen. Met Neres krijg je extra diepte, snelheid en actie erbij. Als Dolberg zijn stijgende vorm blijft doorzetten, heb je met hem ook snelheid, actie als toegevoegde waarde.Mr. Ajax schreef:Neres met twee assists en een doelpunt, Donny ook met een assist en een doelpunt. Mooie stats hebben die jongens wel. Als Neres zich weer voor 100% wilt inzetten (en dus niet zoals zijn laatste slappe invalbeurten) dan ben ik voor de Bayern-opstelling. Dus gewoon Neres - Donny - Ziyech en Tadic daarvoor. Ja, Dolberg begint net weer in vorm te raken, maar zijn toegevoegde waarde (qua doelpunten maar ook en vooral qua zijn invloed op het spel) is nog altijd minder dan die van de bovengenoemden.
Eens, alleen was die intentie er niet genoeg aanwezig naar mijn gevoel. Verder zijn een aantal jongens inderdaad uit vorm, lijken wel vermoeid. De Ligt is opeens ook weg he. Verliest simpele duels, oogt een stuk "zwaarder". Hij had het gisteren ook best moeilijk met die grote houthakker van ze. Echt te hopen dat hij zijn vorm snel weer terugvindt.Mano schreef:de mannen zijn even uit goede doen, dat was de eerste helft wel te zien. Zag FdJ zijn man laten lopen om vervolgens er heel hard achteraan te sprinten. Het is dat de aanvaller van VVV egoïstisch was anders kon hij zo panklaar leggen.
Maar wat ben ik blij dat Nico weer terug is. Wat een klasbak is dat. Held.
-
Ik was ook héél blij met Nico terug. Net zoals ik blij was met Neres; je kan in mijn ogen met goed fatsoen niet om die jongen heen.. Ziyech scoorde, maar grossierde helaas vooral in balverlies. Ergens tijdens de wedstrijd werd zijn statistiek getoond: 58% van zijn passes kwam slechts aan.. veel te weinig voor een speler van zijn statuur.
Overigens was Kristensen wel weer beroerd qua techniek; de man is houthakker. Opvallend was hoe vaak hij met name in de eerste helft opzichtig werd overgeslagen terwijl hij helemaal vrij stond op de rechterflank. Tijd voor Veltman, zou je denken. Waarom Sinkgraven steeds het voordeel van de twijfel krijgt als LB is me een raadsel; dat experiment is gewoon mislukt.
Wat is VVV trouwens slecht: de functionele techniek en passing, het was bij tijd en wijle vreselijk om te zien. Het zegt genoeg over de staat van de eredivisie dat zij in het linkerrijtje staan. Als die lui iets meer techniek hadden gehad, was ook VVV tegen ons gevaarlijk geworden in de omschakeling; ik hou mijn hart vast voor Real.
De Arena was ten slotte gelaten. Geen fluitconcerten (alleen eentje bij ons op Noord omdat een bijgoochem daar na de 2-0 een behaalde fakkel afstak, dom natuurlijk; maar vervolgens 12(!) streng kijkende stewards hem uit het vak haalden.) het was therapeutisch; in ieder geval voor ons supporters; we hebben gezamenlijk leed verwerkt.
Overigens was Kristensen wel weer beroerd qua techniek; de man is houthakker. Opvallend was hoe vaak hij met name in de eerste helft opzichtig werd overgeslagen terwijl hij helemaal vrij stond op de rechterflank. Tijd voor Veltman, zou je denken. Waarom Sinkgraven steeds het voordeel van de twijfel krijgt als LB is me een raadsel; dat experiment is gewoon mislukt.
Wat is VVV trouwens slecht: de functionele techniek en passing, het was bij tijd en wijle vreselijk om te zien. Het zegt genoeg over de staat van de eredivisie dat zij in het linkerrijtje staan. Als die lui iets meer techniek hadden gehad, was ook VVV tegen ons gevaarlijk geworden in de omschakeling; ik hou mijn hart vast voor Real.
De Arena was ten slotte gelaten. Geen fluitconcerten (alleen eentje bij ons op Noord omdat een bijgoochem daar na de 2-0 een behaalde fakkel afstak, dom natuurlijk; maar vervolgens 12(!) streng kijkende stewards hem uit het vak haalden.) het was therapeutisch; in ieder geval voor ons supporters; we hebben gezamenlijk leed verwerkt.
Ze stonden in de eerste helft wel redelijk goed georganiseerd, vond ik. Maar technisch gezien was het inderdaad genant wat ze lieten zien.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Wat is VVV trouwens slecht: de functionele techniek en passing, het was bij tijd en wijle vreselijk om te zien. Het zegt genoeg over de staat van de eredivisie dat zij in het linkerrijtje staan. Als die lui iets meer techniek hadden gehad, was ook VVV tegen ons gevaarlijk geworden in de omschakeling; ik hou mijn hart vast voor Real.
Zo ver is het bij mij niet. Ik had ook niets anders dan een flink uitslag verwacht, maar je zag ze in de eerste helft WEER op 80% spelen, mannetjes laten lopen en het middenveld compleet open laten. Daarnaast is die 6-2 een flinke litteken. Die poetsen ze bij mij niet zo snel weg.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: het was therapeutisch; in ieder geval voor ons supporters; we hebben gezamenlijk leed verwerkt.
-
- AT Toto winner 15/16
Er had aan het begin vanuit de supporters toch nog wel een kritische noot geplaatst kunnen worden ten aanzien van vorige week? Of het feit dat we al 1000 dagen niet op 1 hebben gestaan? Mis wel eens een kritische houding van de Ajax fans.
-
De kritische noot was er misschien toch, omdat er niet zo veel sfeer was. Zuid was voor hun doen erg stil. Wat ik met therapeutisch bedoel, is dat je met de mensen om je heen van je af praat wat er vorige week gebeurde en wat we afgelopen week over ons heen kregen; het is niet zo dat we over vorige week heen zijn, maar het is best fijn om met gelijkgestemde idioten te ouwehoeren over je club.
1e helft was schandalig. Zeker na 1 uit 2 en 10 goals om je oren. Geen beweging, tempo, druk, vooruit verdedigen.
Die Grot staat in een 2 v 1 en loopt de bal over de achterlijn. Tegen een iets minder slecht team krijg je er voor rust minimaal 1 tegen.
Na rust kabbelde het ook lang voort. Einde was leuk, met Neres, die gedreven speelde. KJH die na de 5e haast had. Die begrepen het itt vele anderen blijkbaar wel. Nico ook. Dat was een enorme boost tov 'de Daleys'.
Ik zit nog steeds met de vraag waarom de club z'n op een na beste verdediger heeft laten gaan. Gisteren sta je achterin met die Deense held op klompen en met de Daleys. Kans is groot dat je zodoende weer geen kampioen wordt.
Die Grot staat in een 2 v 1 en loopt de bal over de achterlijn. Tegen een iets minder slecht team krijg je er voor rust minimaal 1 tegen.
Na rust kabbelde het ook lang voort. Einde was leuk, met Neres, die gedreven speelde. KJH die na de 5e haast had. Die begrepen het itt vele anderen blijkbaar wel. Nico ook. Dat was een enorme boost tov 'de Daleys'.
Ik zit nog steeds met de vraag waarom de club z'n op een na beste verdediger heeft laten gaan. Gisteren sta je achterin met die Deense held op klompen en met de Daleys. Kans is groot dat je zodoende weer geen kampioen wordt.
Als die gebleven was, had je gisteren met precies dezelfde verdediging gestaan.
Eén na beste verdediger... Kan snel gaan bij Wimpey...wimpey schreef:1e helft was schandalig. Zeker na 1 uit 2 en 10 goals om je oren. Geen beweging, tempo, druk, vooruit verdedigen.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Om een punt te maken slaat Wimpey nog weleens door..
Overigens, waarom hebben we 2 reserve keepers op de bank zitten?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik hoop er op dat dit een tussenstap was op de weg terug. Ik was ook allesbehalve overtuigd op basis van het veldspel. Maar ik had ook niet de verwachting dat het ineens weer allemaal zou kloppen.
Nil volentibus arduum
Eh, Wober was niet de op 1 na beste verdediger die Ajax had?raymon schreef:Om een punt te maken slaat Wimpey nog weleens door..

-
Omdat er tegenwoordig twaalf wissels mogen zitten.raymon schreef:Om een punt te maken slaat Wimpey nog weleens door..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dan nog. Laat Lamprou lekker van z’n zondag genieten. Je haalt niet voor niets een nieuwe tweede doelman.Historicus schreef:Omdat er tegenwoordig twaalf wissels mogen zitten.raymon schreef:Om een punt te maken slaat Wimpey nog weleens door..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"