Benfica - Ajax 07-11-2018
Moderator: mods
Re: Benfica - AFC Ajax wo 7-11, 21:00
Rafa Silva, Marillion.
Vond Benfica vrij goed in Amsterdam, maar voor de goal vrij 'harmless'. Vanavond schijnt die Jonas te spelen, da's wel een goalgetter.
Geen idee wat we kunnen verwachten vanavond. Ajax kan ook zomaar een keer overlopen worden. Echter, wanneer Ajax het ritme van de wedstrijd kan bepalen (zoals in München), dan lijkt Ajax me beter dan Benfica.
Vond Benfica vrij goed in Amsterdam, maar voor de goal vrij 'harmless'. Vanavond schijnt die Jonas te spelen, da's wel een goalgetter.
Geen idee wat we kunnen verwachten vanavond. Ajax kan ook zomaar een keer overlopen worden. Echter, wanneer Ajax het ritme van de wedstrijd kan bepalen (zoals in München), dan lijkt Ajax me beter dan Benfica.
Jonas is toch een beetje een type Huntelaar, ook al wat ouder, niet meer de snelste, maar een neusje voor de goal.
-
Dit soort wedstrijden zie ik liever in het stadion dan thuis. Op de een of andere manier verwerk ik hoogtepunten en tegenslagen sneller en beter met een stel gelijkgestemde idioten in een vak, dan met een over mijn vertoonde gedrag meewarig nee schuddende mevrouw De Wolf naast mij op de bank.Ramona schreef:Jij kan iig nog kijken; ik mag werken...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Matchday!! Ik baal stevig dat ik niet in Lissabon kan zitten ivm agendaperikelen en ben goed zenuwachtig aan het worden!![]()
Fijne wedstrijd gewenst allemaal!
Nou is Benfica ook goed de weg kwijt hoor. Trainer zal vol gas geven. Die kunnen het zich niet veroorloven om het publiek tegen zich te krijgen.wimpey schreef:Rafa Silva, Marillion.
Als Ajax zich in de beginfase niet laat overrompelen zie ik Ajax winnen, eventueel zelfs een hoge score in de counter. Ajax is als team verder. Thuis kwamen de kansen van Benfica voornamelijk door een zwakke en onnodige passing.
Las dat Tadic in de spits speelt. Neres op de vleugel is ook wel handig. Zal ongetwijfeld gebrand zijn om zich te laten zien.
IK GELOOF!!!!!!
Wie had ooit gedacht dat TH de winterstop zou halen, ikke niet, maar er komt nog een beker wedstrijd tegen Roda JC uit. Dat was ook het waterloo voor Keizer (Twente uit) 

Benfica staat 5de in de competitie dus dat is crisis daaro.
Alleen is het verschil in punten met de no.1 maar 4 punten.
Ajax staat 2de met 5 punten achterstand, dus die crisis zal wel meevallen.
Ajax zal moeten oppassen met stom balverlies. Je zag de counters, die waren levensgevaarlijk.
Balverlies in aanvalslinie prima maar niet op middenveld of achterin.
Alleen is het verschil in punten met de no.1 maar 4 punten.
Ajax staat 2de met 5 punten achterstand, dus die crisis zal wel meevallen.
Ajax zal moeten oppassen met stom balverlies. Je zag de counters, die waren levensgevaarlijk.
Balverlies in aanvalslinie prima maar niet op middenveld of achterin.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Even een korte update vanuit een zonnig Lissabon waar de wedstrijddag de warmste dag van de hele week is.
Andere koek dan gisteren in Porto met alleen ma maar regen.
Erg ontspannen sfeertje in Lissabon waar ze vinden dat de hoeveelheid toeristen de laatste jaren uit de hand loopt.
Vond juist dat er nog een boel prachtige en rustige plekjes te vinden zijn. Erg goed eten en drinken tegen mooie prijzen.
Ook een parel van een boekhandeltje gevonden. Die zaak is zo klein - met de wanden helemaal gevuld met boeken - dat de eigenaar de zaak moet verlaten als er één klant is want samen pas je er niet in
Andere koek dan gisteren in Porto met alleen ma maar regen.
Erg ontspannen sfeertje in Lissabon waar ze vinden dat de hoeveelheid toeristen de laatste jaren uit de hand loopt.
Vond juist dat er nog een boel prachtige en rustige plekjes te vinden zijn. Erg goed eten en drinken tegen mooie prijzen.
Ook een parel van een boekhandeltje gevonden. Die zaak is zo klein - met de wanden helemaal gevuld met boeken - dat de eigenaar de zaak moet verlaten als er één klant is want samen pas je er niet in
Als ze hier echt op controleren hebben we vanavond een leeg uitvak. 

Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Er staat niet bij wat voor soort glazen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Meestal valt het in de praktijk wel mee met dit soort meldingen. Al is het alleen al omdat het praktisch niet uitvoerbaar is. Je kunt wel nagaan wat er gebeurd als ze daadwerkelijk iedereen controleren en mensen niet naar binnen mogen. Het zal daarom wel een soort preventie zijn om het aan te kondigen en zo te hopen dat mensen iets minderen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lees dat Dolberg niet start.. of Blind doorschuift kan ik nog nergens vinden
Weer op zoek naar een Interim coach..
Tadic spits. Neres en Donny spelen. Verder gebruikelijke spelers.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
Lionel schreef:Tadic spits. Neres en Donny spelen. Verder gebruikelijke spelers.
Daley dus achterin.. Wat dom..hij liet juist zien bij Bayern beter past op het middenveld..
Schone liet zien thuis tegen Benfica dat hij op is op dit niveau...
-
- AT Toto winner 15/16
Kan me er aardig in vinden, had allleen liever Wober achterin gehad.
Ik ben erg benieuwd. Met name hoe Ajax straks begint. Tegen Bayern was het uiteindelijk goed maar we begonnen daar wel heel slecht. Iets wat Ajax vaker heeft gehad in Europese uitduels. Thuis tegen Benfica begon het ook niet geweldig.
Benfica moet winnen. Ze hebben in Amsterdam al laten zien dat het geen typisch Portugese ploeg is dus reken maar op een offensieve tegenstander.
Benfica moet winnen. Ze hebben in Amsterdam al laten zien dat het geen typisch Portugese ploeg is dus reken maar op een offensieve tegenstander.
Nil volentibus arduum
Kansen tegen waren echt onnodige fouten in de opbouw. Mag hopen dat ze die straks niet maken.
IK GELOOF!!!!!!
Zie de oude beelden van de jaren 69.. Dat is toch tegenwoordig niveau tweede klasse amateurs?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dan zou jij in de 2de klasse hvb spelen, lager als standaard elftal kon je niet in die tijd.Lionel schreef:Zie de oude beelden van de jaren 69.. Dat is toch tegenwoordig niveau tweede klasse amateurs?
YNWA
- Ajaciedjuh
Onana 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Te weinig initiatief de laatste 10 min.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Godver, Onana doet toch rare dingen. Blijft een vreemde keeper hoor. Heeft mooie reflexen, maar kost een topclub toch teveel punten met zijn fratsen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- mattie
Ajaciedjuh schreef:Onana
Wat een aktie... Stomme Stomme lul en niet zo'n beetje mis zitten...
-
- mattie
Benfica gooit gooit heel veel " body " erin