FC Utrecht - Ajax 28-01-2018
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: FC Utrecht - Ajax 28-01-2018
Duwtje van Huntelaar was nauwelijks een overtreding, belachelijk om daar al geel voor te geven. De overtreding op de enkel van Taglia had ook rood kunnen zijn. Scheids zit er te vaak naast.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Ontzettend eenzijdig aan het fluiten, bah
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat de schijts vindt dat hij wat goed te maken heeft bij utrecht. Hij fluit schandalig
I think I lost my fucking headache
Iemand proberen zijn enkel te breken mag dus gewoon ...
Blij met de punten ...
Inderdaad. Ook de handsbal van vd Amstel werd gemist terwijl hij gewoon naar de bal slaat.Giacomo Puccini schreef:Duwtje van Huntelaar was nauwelijks een overtreding, belachelijk om daar al geel voor te geven. De overtreding op de enkel van Taglia had ook rood kunnen zijn. Scheids zit er te vaak naast.
Die Jensen kan er echt geen kloten van. Neem hem gewoon lekker onder vuur dan!
De Schijts gaat het vanmiddag bepalen let op

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ook maar dit veld vraagt een ander soort voetbal..Toppie schreef:De Schijts gaat het vanmiddag bepalen let op![]()
Ik weet het is al vaak gezegd maar toch..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik neem toch aan dat hem in de rust wordt verteld dat dit rood had moeten zijn. En dat die gozer in de tweede helft dus geen foute pinkbeweging meer mag maken.LucaS schreef:Ik denk dat de schijts vindt dat hij wat goed te maken heeft bij utrecht. Hij fluit schandalig
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Schone speelt verstoppertje, die zal zo dus wel scoren.
Daarom ligt het veld er nog...mattie schreef:Ook maar dit veld vraagt een ander soort voetbal..
Behoorlijke kans dat er deze week een nieuwe in gaat. Want kan me toch niet voorstellen dat ze hiermee het seizoen afmaken.
Überhaupt is het al zeer wonderlijk dat de KNVB toestaat dat zo'n 'gras'mat in het stadion mag liggen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Dodelijk saai. Bij Ajax spat het er niet vanaf dat ze voor een kampioenschap vechten.
- InnerHarbour
Zo zeg en dan zeggen dat ik over de scheidrechters bezig ben.
I have news voor jullie kinders, zowel Utrecht en Ajax kunnen er geen ene klote van.

YNWA
Veltman, Nico en Ziyech de enige die het vandaag aardig doen, de rest lijkt vermoeid te zijn?
- Giacomo Puccini
Wat is hij matig he. Maar Van de Beek ook hoor, daar mag je toch veel meer van verwachten. Bij Zyech gaat ook een hoop fout, maar dat weet je bij zo'n speler, die legt risico in zijn spel en straks gaat het een keer wel goed en dan is het geniaal. Naast Zyech wil je eigenlijk een speler die vuil werk opknapt, dat doen Schöne en Van de Beek vandaag weer beiden niet.WP_Legend schreef:Schone speelt verstoppertje, die zal zo dus wel scoren.
Ajax!
Hand van Ten Hag is zichtbaar. Net als vorige week geen enkele druk op de bal. Snel de lange bal kiezen, die Ajax continu verliest. En net als andere alle (belangrijke) wedstrijden dit seizoen is Ziyech weer de zwakste speler op het veld.
- Giacomo Puccini
Nu overdrijf je hoor. Zo zien grasvelden er in de winter uit en hier kun je uitstekend op voetballen hoor. Door overdekte hallen en kunststof matten lijken we te vergeten hoe een voetbalveld er in de winter hoort bij te liggen in Nederland.zeux schreef:Daarom ligt het veld er nog...mattie schreef:Ook maar dit veld vraagt een ander soort voetbal..
Behoorlijke kans dat er deze week een nieuwe in gaat. Want kan me toch niet voorstellen dat ze hiermee het seizoen afmaken.
Überhaupt is het al zeer wonderlijk dat de KNVB toestaat dat zo'n 'gras'mat in het stadion mag liggen.
Ajax!
Het lijkt L'pool wel he. Ja hij is makkelijk, ik weet hetInnerHarbour schreef:Zo zeg en dan zeggen dat ik over de scheidrechters bezig ben.I have news voor jullie kinders, zowel Utrecht en Ajax kunnen er geen ene klote van.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Bij amateurs en lagere divisies misschien, maar toch niet bij een professionele voetbalclub? Hele hoeken zijn knollerig zand...Giacomo Puccini schreef: Zo zien grasvelden er in de winter uit.
Zou me niet verbazen als er binnenkort een nieuwe mat ligt.
Nog één helft om de drie punten veilig te stellen. Er moet dan wel even iets meer gebeuren als in de eerste helft. Eens kijken wat Ten Hag uit de hoge hoed weet te toveren.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
En hij klopt niet, die spelen die Ajax met 10-0 van de mat.Sandro schreef:Het lijkt L'pool wel he. Ja hij is makkelijk, ik weet hetInnerHarbour schreef:Zo zeg en dan zeggen dat ik over de scheidrechters bezig ben.I have news voor jullie kinders, zowel Utrecht en Ajax kunnen er geen ene klote van.

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Maar is dit het excuus voor vandaag of mogen we ook wat meer van Ajax verwachten?zeux schreef:Bij amateurs en lagere divisies misschien, maar toch niet bij een professionele voetbalclub? Hele hoeken zijn knollerig zand...Giacomo Puccini schreef: Zo zien grasvelden er in de winter uit.
Pi$¥€€ wint op een normaal grasveld met 1-7 en heeft dus voordeel , met een betere grasmat en nu een kut schijts die alles thuis met een Utreg shirt aan fluit, die Mof had er af gemoeten
- InnerHarbour
Natuurlijk mag je meer verwachten, zolang die mat vlak is is er niets aan de hand. Best wel humor Ajacieden die over het (gebrekkige)gras klagen en zelf in die betonbak met klote gras spelen.brigade zuid schreef:Maar is dit het excuus voor vandaag of mogen we ook wat meer van Ajax verwachten?zeux schreef:Bij amateurs en lagere divisies misschien, maar toch niet bij een professionele voetbalclub? Hele hoeken zijn knollerig zand...Giacomo Puccini schreef: Zo zien grasvelden er in de winter uit.
YNWA
Vanzelfsprekend mag je meer verwachten. Moet je meer verwachten.brigade zuid schreef: Maar is dit het excuus voor vandaag of mogen we ook wat meer van Ajax verwachten?