OGC Nice - Ajax 26-07-2017
Moderator: mods
Re: OGC Nice - Ajax 26-07-2017
De voorbeschouwing van de NOS belooft weinig goeds. Ook tegen met name Italiaanse ploegen zijn we vaak optisch de betere geweest. Al scheelt het wel dat Bolletollie niet meedoet vanavond:
http://nos.nl/artikel/2185067-wat-staat ... -nice.html
http://nos.nl/artikel/2185067-wat-staat ... -nice.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik heb er wel weer zin in. Ik zou al dat pijn en verdriet in een hoop onverzettelijke energie omzetten en het gras opvreten voor Appie. Makkelijk gezegd wellicht, maar het moet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hmmz. Die irritante Italiaan is toch niet geschorst...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik voel dat het een vreselijke avond wordt.
Denk dat ze hem beter schriftelijk kunnen afronden.
verwacht een pijnlijke avond en daarmee meteen een klap in het gezicht voor dit seizoen
Denk dat ze hem beter schriftelijk kunnen afronden.
verwacht een pijnlijke avond en daarmee meteen een klap in het gezicht voor dit seizoen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat hoeft niet direct een klap te betekenen. Na Rostov zijn we vorig jaar ook nog aardig opgekrabbeld.
Maar ik verwacht er idd weinig van, elk resultaat voelt als mooi meegenomen. Zit er ook nog totaal niet in. Weet ook nog niet eens of ik wel met m'n vrienden ga kijken, misschien zelfs wel lekker in m'n eentje in Café Treffers.
Maar ik verwacht er idd weinig van, elk resultaat voelt als mooi meegenomen. Zit er ook nog totaal niet in. Weet ook nog niet eens of ik wel met m'n vrienden ga kijken, misschien zelfs wel lekker in m'n eentje in Café Treffers.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Sanchez vs Balotelli gaat wel een mooi duel worden!
Met de bagage van het afgelopen EL seizoen acht ik ons zeker niet kansloos. Ik zou wel met Neres beginnen ipv Kluivert, die laatste vind ik beter vanaf links.
Met de bagage van het afgelopen EL seizoen acht ik ons zeker niet kansloos. Ik zou wel met Neres beginnen ipv Kluivert, die laatste vind ik beter vanaf links.
Ik ook. Nice met 2 spitsen en een zwaar bezet middenveld. Ajax dat de aanval niet kan bereiken. Vroege 1-0 en de koppies gaan hangen. Rostov-uit.Mano schreef:Ik voel dat het een vreselijke avond wordt.
-
Hoe idioot het ook moge klinken, ik heb geen slecht voorgevoel.
- InnerHarbour
2 spitsen denk je? Ik denk alleen Balotelli.wimpey schreef:Ik ook. Nice met 2 spitsen en een zwaar bezet middenveld. Ajax dat de aanval niet kan bereiken. Vroege 1-0 en de koppies gaan hangen. Rostov-uit.Mano schreef:Ik voel dat het een vreselijke avond wordt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Komt helemaal goed vanavond. Let maar op. 

- Ajaciedjuh
Het belangrijkste zal zijn hoever het verdriet van Appie mee gaat spelen. Ik ga ervan uit dat ze in de eerste officiële wedstrijd extra aandacht aan zullen besteden. Nice doet het in de warming-up.
Als de treurige gebeurtenis met Appie niet gebeurd was, dan was het nog steeds een wedstrijd geweest die we niet zomaar hadden gewonnen (zelfs met Klaassen en Traore erbij). Nice is gewoon een sterke tegenstander.
Is Nice eigenljk speler kwijtgeraakt en wat is erbij gekomen?
Opstelling bij Ajax is wel bekend. Alleen speelt Neres of Kluivert is de vraag. Gezien de oefenwedstrijden is het Kluivert. Persoonlijk vind ik Kluivert veel beter vanaf links, dan vanaf rechts. Gelijkspel zou een mooi resultaat zijn.
Als de treurige gebeurtenis met Appie niet gebeurd was, dan was het nog steeds een wedstrijd geweest die we niet zomaar hadden gewonnen (zelfs met Klaassen en Traore erbij). Nice is gewoon een sterke tegenstander.
Is Nice eigenljk speler kwijtgeraakt en wat is erbij gekomen?
Opstelling bij Ajax is wel bekend. Alleen speelt Neres of Kluivert is de vraag. Gezien de oefenwedstrijden is het Kluivert. Persoonlijk vind ik Kluivert veel beter vanaf links, dan vanaf rechts. Gelijkspel zou een mooi resultaat zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Neres aub. Is gewoon erg effectief gebleken tot nu toe. Kluivert is beter vanaf links, maar sowieso niet klaar voor de basis.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Hoezo zwaar bezet als ze met 2 spitsen spelen? Ze mogen er toch maar 11 opstellen?wimpey schreef:Ik ook. Nice met 2 spitsen en een zwaar bezet middenveld. Ajax dat de aanval niet kan bereiken. Vroege 1-0 en de koppies gaan hangen. Rostov-uit.Mano schreef:Ik voel dat het een vreselijke avond wordt.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens het AD is dit de opstelling:
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Van de Beek, Schone, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes
En dat zal wel kloppen neem ik aan gezien de opstelling in de oefenwedstrijd tegen Lyon. Ik heb vooral twijfels of Kluivert hier al aan toe is. Vorig seizoen was hij in Europese wedstrijden toch nog wel erg licht. En dat maakt dat je op beide vleugels een lichtgewicht hebt staan. Direct risico daarvan is dat je middenveld in de problemen komt als spelers doorschuiven bij Nice.
Ik verwacht dat Nice het graag meteen thuis wil beslissen. Mede ingegeven door het grote verschil tussen Ajax thuis en uit in Europa. Ze zullen dus gaan aanvallen. Hopelijk kan Ajax profiteren van de ruimte met een paar snelle tegenstoten. Met Neres hebben we daarvoor nog een wapen op de bank zitten. Met name Ziyech moet dan de man van de opening zijn.
Onana, Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever, Van de Beek, Schone, Ziyech, Kluivert, Dolberg, Younes
En dat zal wel kloppen neem ik aan gezien de opstelling in de oefenwedstrijd tegen Lyon. Ik heb vooral twijfels of Kluivert hier al aan toe is. Vorig seizoen was hij in Europese wedstrijden toch nog wel erg licht. En dat maakt dat je op beide vleugels een lichtgewicht hebt staan. Direct risico daarvan is dat je middenveld in de problemen komt als spelers doorschuiven bij Nice.
Ik verwacht dat Nice het graag meteen thuis wil beslissen. Mede ingegeven door het grote verschil tussen Ajax thuis en uit in Europa. Ze zullen dus gaan aanvallen. Hopelijk kan Ajax profiteren van de ruimte met een paar snelle tegenstoten. Met Neres hebben we daarvoor nog een wapen op de bank zitten. Met name Ziyech moet dan de man van de opening zijn.
Nil volentibus arduum
Kan kloppen, maar dat is net zoiets als dat Ajax thuis opeens de Berlijnse Muur zou hanteren. Nice heeft het vorig jaar juist zo goed gedaan d.m.v. een bijzonder afwachtende spelopvatting, leunend op de counter. Volgens alle analyses die ik heb gelezen althans. Lijkt me sterk dat ze dat nu opeens loslaten.Marillion schreef: Ik verwacht dat Nice het graag meteen thuis wil beslissen. Mede ingegeven door het grote verschil tussen Ajax thuis en uit in Europa. Ze zullen dus gaan aanvallen.
Hmm, dat zou kunnen. Ik heb geen idee hoe ze normaal spelen. Maar ze zullen toch hebben gezien wat er tijdens Lyon - Ajax gebeurde.
Nil volentibus arduum
Zou jij als Favre-zijnde je succesformule overboord gooien op basis van een oefenpotje?Marillion schreef:Hmm, dat zou kunnen. Ik heb geen idee hoe ze normaal spelen. Maar ze zullen toch hebben gezien wat er tijdens Lyon - Ajax gebeurde.
Wordt het nog uitgezonden ergens?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
een jaar geleden riep ik na de eerste CL voorronde pot tegen PAOK dat we onder de kakkerlakken zouden eindigen...InnerHarbour schreef:Heb jij dat dan ooit weleens?
Ik heb het over de ontmoetingen in de EL van vorig seizoen. Ajax thuis aanvallend en ijzersterk. Om vervolgens uit die comfortabele voorsprong nog bijna weg te geven toen Lyon druk begon te zetten. En dat beeld was er ook tegen bijvoorbeeld Schalke.Mr. Ajax schreef:Zou jij als Favre-zijnde je succesformule overboord gooien op basis van een oefenpotje?Marillion schreef:Hmm, dat zou kunnen. Ik heb geen idee hoe ze normaal spelen. Maar ze zullen toch hebben gezien wat er tijdens Lyon - Ajax gebeurde.
@Thom: Je kunt terecht bij Ziggo of Eurosport.
Nil volentibus arduum
Ook in Frankrijk? ;)Marillion schreef:Ik heb het over de ontmoetingen in de EL van vorig seizoen. Ajax thuis aanvallend en ijzersterk. Om vervolgens uit die comfortabele voorsprong nog bijna weg te geven toen Lyon druk begon te zetten. En dat beeld was er ook tegen bijvoorbeeld Schalke.Mr. Ajax schreef:Zou jij als Favre-zijnde je succesformule overboord gooien op basis van een oefenpotje?Marillion schreef:Hmm, dat zou kunnen. Ik heb geen idee hoe ze normaal spelen. Maar ze zullen toch hebben gezien wat er tijdens Lyon - Ajax gebeurde.
@Thom: Je kunt terecht bij Ziggo of Eurosport.
Ik zit in Cessenon en moet het doen met internetverslagjes...
Maargoed... een goede wijn en BBQ maakt veel goed
Thanks Marillon! 

De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Eurosport kun je ook kijken met de Eurosport player via internet. Je moet dan wel een abonnement hebben maar dat kan je per maand afnemen. Uit m'n hoofd 7 euro, ik heb het recent gedaan om de Giro te kunnen volgen terwijl ik onderweg was.
Misschien kun je via de Ziggo website ook kijken? Geen idee of ze dat aanbieden.
Misschien kun je via de Ziggo website ook kijken? Geen idee of ze dat aanbieden.
Nil volentibus arduum