Kan me AEG's frustratie t.a.v. Bosz onderhand voorstellen. Traore heeft een streepje voor. Waarom weet niemand.zeux schreef:Traoré mag wel d'r af.
Ajax - Heracles 26-2-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - Heracles 26-2-2017
Traore zal wel angst voor de cornervlag hebben ofzo. Zo snel mogelijk de andere kant op.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Niet opgelet dit seizoen?zeux schreef:Younes warempel voor de tweede keer buitenom ipv binnendoor.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Slecht voetbal begint ook bij Bosz de trend te worden. Jammer.
- Ajaciedjuh
Zo is bijna je hele verdediging weg straks Europees. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nah, twee keer achter elkaar zie ik niet zo vaak hoor. Nou zie ik zeker niet alles, dus enlighten me: doet hij het echt zo vaak?Le T. schreef:Niet opgelet dit seizoen?zeux schreef:Younes warempel voor de tweede keer buitenom ipv binnendoor.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Ook deze wedstrijd hadden we dik voor moeten staan, kansen genoeg. Scorend vermogen is echt een probleem de laatste 10 wedstrijden (misschien zelfs wel langer).wimpey schreef:Slecht voetbal begint ook bij Bosz de trend te worden. Jammer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Slecht. Erg slecht zelfs. En erg vervelend voor Viergever dit.
Riedewald is nl. enorm matig. Tempo-voetbal en Riedewald, dat vloekt met elkaar.
Riedewald is nl. enorm matig. Tempo-voetbal en Riedewald, dat vloekt met elkaar.
Jullie overdrijven met de wedstrijd steeds meer ... 

Blij met de punten ...
Heracles krijgt alle ruimte om aardig mee te voetballen. Dat is armoe. Kijk naar de intensiteit van de kakkies net. Die geven een ploeg als Heracles geen ruimte om wat te halen.Ajaciedjuh schreef:Ook deze wedstrijd hadden we dik voor moeten staan, kansen genoeg. Scorend vermogen is echt een probleem de laatste 10 wedstrijden (misschien zelfs wel langer).wimpey schreef:Slecht voetbal begint ook bij Bosz de trend te worden. Jammer.
Ajax flirt met puntenverlies vandaag. Het is zo mat allemaal.
- Ajaciedjuh
Ik hen genoeg mooie aanvallen gezien. Is ook iets van 15-4 mbt kansen. Alleen rond de 30ste minuut, kwam Heracles er een aantal keren zeer gevaarlijk uit. Sánchez speelt erg matig. Grote domper dat Viergever weggevallen is. Die zijn we wel even kwijt ben ik bang.
Als de goals de 2e helft lang wegblijven, wordt het een moeilijke wedstrijd.
-
Donderdag gespeeld. Kakkies winnen. Het lijkt me een mentale dreun. Je moet winnen vandaag, maar het zal uit een vrije trap moeten komen ofzo.wimpey schreef:Heracles krijgt alle ruimte om aardig mee te voetballen. Dat is armoe. Kijk naar de intensiteit van de kakkies net. Die geven een ploeg als Heracles geen ruimte om wat te halen.Ajaciedjuh schreef:Ook deze wedstrijd hadden we dik voor moeten staan, kansen genoeg. Scorend vermogen is echt een probleem de laatste 10 wedstrijden (misschien zelfs wel langer).wimpey schreef:Slecht voetbal begint ook bij Bosz de trend te worden. Jammer.
Ajax flirt met puntenverlies vandaag. Het is zo mat allemaal.
Whitey on the moon.
Hij zoekt de laatste tijd aldoor de weg buitenom, komt dan wel regelmatig binnendoor uit, maar ja een buitenspeler moet nou eenmaal wel eens reageren op wat de verdediger doet. In de tijd van De Mul en Rosales etc was de vlag uitgegaan voor de helft zijn acties.zeux schreef:Nah, twee keer achter elkaar zie ik niet zo vaak hoor. Nou zie ik zeker niet alles, dus enlighten me: doet hij het echt zo vaak?Le T. schreef:Niet opgelet dit seizoen?zeux schreef:Younes warempel voor de tweede keer buitenom ipv binnendoor.
-
- AT Toto winner 15/16
Kon wel eens een zwarte dag worden vandaag. Winst Fnoord, puntverlies Ajax en een derde verdedigende je gaat missen tegen Kopenhagen. Waar hebben we dit allemaal aan verdiend.Ajaciedjuh schreef:Zo is bijna je hele verdediging weg straks Europees.
Ajax strompelt al enige tijd van zege naar zege. Dat gaat niet eeuwig goed natuurlijk. Veldspel en het druk zetten zijn vrij matig.Ajaciedjuh schreef:
Matthijs erin. Kom op, deze pot moet je winnen.
Het is vooral een mentale druk voor het publiek volgens mij, ook hier. Ajax creeert een stuk of 10 goede kansen in een helft, maar er zitten er daar een paar die de vingers al in de 1e minuut naar de mond brengen zodra de bal naar Traore gaat en hier zitten Wimpey enzo ook meteen in de zeurmode.GangstaRiB schreef: Donderdag gespeeld. Kakkies winnen. Het lijkt me een mentale dreun. Je moet winnen vandaag, maar het zal uit een vrije trap moeten komen ofzo.
Ok, heb recent paar wedstrijden gemist. Ik ben benieuwd.Le T. schreef: Hij zoekt de laatste tijd aldoor de weg buitenom, komt dan wel regelmatig binnendoor uit, maar ja een buitenspeler moet nou eenmaal wel eens reageren op wat de verdediger doet. In de tijd van De Mul en Rosales etc was de vlag uitgegaan voor de helft zijn acties.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kijk, dat is een beest. Riedewald anyone?wimpey schreef:Matthijs erin. Kom op, deze pot moet je winnen.
Kom er net in bij 1-1 typisch post EC wedstrijd puntverlies of ligt het aan vele gemiste kansen?
-
- AT Toto winner 15/16
Neres zal vandaag toch wel gebracht worden? Of houd de eigenwijzigheid van Bosz dat weer tegen.
- InnerHarbour
Ik moet nog zien dat we dit gaan winnen zo.
"Hate it or love it, the underdog's on top".