Ajax - FK Rostov 16-08-2016
Moderator: mods
-
Re: Ajax - FK Rostov 16-08-2016
Voor de doemdenkers, overwinning/gelijkspel van Rostov levert 2.10 keer je inzet op bij Unibet. Ik wed echter uit principe niet tegen Ajax 

Dan kun je toch alsnog een dubbele kans pakken dat Ajax minimaal gelijkspeelt of wint?Gaizka1985 schreef:Voor de doemdenkers, overwinning/gelijkspel van Rostov levert 2.10 keer je inzet op bij Unibet. Ik wed echter uit principe niet tegen Ajax
Hoewel onder de 2 levert die afhankelijk van je inzet toch alsnog een paar mooie kratten bier op.
Hee Thijs voor hoofdtribune kaarten vak 110 vraagt Ajax 65 euro per stuk en voor vak 101 zelfs 75 euro. Ga je toch niet menen?
Dit is dé dag van de Nederlandse sport. Ik reken op een 4-0
Bovendien; Ajax heeft in het leven van Victorio nog nooit een officiele wedstrijd verloren. En is de enige club uit de hoogste klasses in Europa die in 2016 nog ongeslagen is..
Bovendien; Ajax heeft in het leven van Victorio nog nooit een officiele wedstrijd verloren. En is de enige club uit de hoogste klasses in Europa die in 2016 nog ongeslagen is..
I think I lost my fucking headache
Zo jong al getransgenderd?LucaS schreef:Dit is dé dag van de Nederlandse sport. Ik reken op een 4-0
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jij bent ook een grapjurk.zeux schreef:Zo jong al getransgenderd?LucaS schreef:Dit is dé dag van de Nederlandse sport. Ik reken op een 4-0

In huize Lucas zijn ze heel tolerant.

Ik hoop wel dat het in ieder geval een wedstrijd word.Ik bedoel, je bent er als supporter toch de hele dag mee bezig ...
Blij met de punten ...
Denk het wel. De Arena loopt er flink vol voor, het publiek en onze spelers staan er helemaal achter. Ik verwacht een Ajax dat over de zijkanten een paar keer goed uit de startblokken komt.999 schreef:Ik hoop wel dat het in ieder geval een wedstrijd word.Ik bedoel, je bent er als supporter toch de hele dag mee bezig ...
Of we de gretigheid dan belonen met de 1-0 of juist een counter om de oren krijgen, we gaan het zien.
Volgens mij is het niet afgelast dus een wedstrijd wordt het.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Volgens mij ben jij een beetje zenuwachtigSandro_Calaaabro schreef:Volgens mij is het niet afgelast dus een wedstrijd wordt het.

Blij met de punten ...
Volgens mij kijkt Sandro 24/7 sport dus pas na het goud van Epke heeft hij genoeg tijd om zich voor 95% hier druk om te maken.
Toch kun je via deze link999 schreef:Ajax - Rostov volledig uitverkocht

https://sport.eventim.nl/ols/ajax/nl/aj ... area/93225
- SylvievdVaart
zeux schreef:Zo jong al getransgenderd?LucaS schreef:Dit is dé dag van de Nederlandse sport. Ik reken op een 4-0

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Kutploeg zeg dat Rostov. Het heeft evenveel keepers als aanvallers in de selectie...
http://nr.soccerway.com/teams/russia/fk ... donu/1854/
Sowieso lastige wedstrijd. Aan de ene kant gun je het de kakkerlakken natuurlijk niet dat Ajax met hun trainer verder komt dan onder Frank maar ja, komt Ajax niet door dan levert het Psv weer een hoop geld op. En dan heb je nog de ranking lijst. Denk dat ik toch maar voor Ajax ben vanavond.
http://nr.soccerway.com/teams/russia/fk ... donu/1854/
Sowieso lastige wedstrijd. Aan de ene kant gun je het de kakkerlakken natuurlijk niet dat Ajax met hun trainer verder komt dan onder Frank maar ja, komt Ajax niet door dan levert het Psv weer een hoop geld op. En dan heb je nog de ranking lijst. Denk dat ik toch maar voor Ajax ben vanavond.

-
Dat kakkerlakken gezeur altijd... vermoeiend!
-
Ik ga vanavond iets héél raars doen. Paar maanden geleden had ik kaarten gekocht voor Louis CK, een maandje geleden blind een passe-partout voor de twee voorronde wedstrijden en nu blijken Louis CK in de Ziggodome en Ajax in de Arena tegelijk plaats te vinden... Het kaartje voor Louis CK is op naam gezet om zwarte doorverkoop te voorkomen dus niemand wilde die afnemen. Na veel wikken en wegen heb ik ervoor gekozen om Louis CK live te zien. Nu zit ik dus op 50 meter van de Arena bij Louis vanavond. Het zal een aparte ervaring zijn. Na afloop gaan mijn maatjes me met een biertje erbij vertellen wat ik wel of niet gemist heb in de Arena.
Ik ben bang dat je weinig mist want het potje met sportgeluk zal voor vandaag toch zo onderhand wel op zijn. Mocht er nog wat inzitten schraapt Zonderland dat er straks misschien nog wel uit.
Hopelijk vergis ik me en gaat Ajax er in mee. We zijn wel weer eens toe aan een mooi succesje.
Hopelijk vergis ik me en gaat Ajax er in mee. We zijn wel weer eens toe aan een mooi succesje.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Veltman rechtsback, Tete gepasseerd. Voorin Younes en Traoré.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Schrik hier toch wel even van Cees... Niet van je gewendWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ga vanavond iets héél raars doen. Paar maanden geleden had ik kaarten gekocht voor Louis CK, een maandje geleden blind een passe-partout voor de twee voorronde wedstrijden en nu blijken Louis CK in de Ziggodome en Ajax in de Arena tegelijk plaats te vinden... Het kaartje voor Louis CK is op naam gezet om zwarte doorverkoop te voorkomen dus niemand wilde die afnemen. Na veel wikken en wegen heb ik ervoor gekozen om Louis CK live te zien. Nu zit ik dus op 50 meter van de Arena bij Louis vanavond. Het zal een aparte ervaring zijn. Na afloop gaan mijn maatjes me met een biertje erbij vertellen wat ik wel of niet gemist heb in de Arena.

Denk dat Bosz meer voetbal op die flank wilt. Vond Sanchez tegen Roda alleen niet dusdanig overtuigen dat ik een zekerheidje als Tete ervoor op de bank zou zetten.Ajaciedjuh schreef:Veltman rechtsback, Tete gepasseerd. Voorin Younes en Traoré.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ah, leuk de eerste hier die Sanchez een beetje kritisch durft te benaderen. Hij had een helft gespeeld voor Jong Ajax en ik hoorde hier de eersten al beweren wat een superverdediger het is. Laat het hem vandaag laten zien.
-
Bosz is duidelijk aan het zoeken naar de ideale formatie/samenstelling, is niet bang om keuzes te maken (Westermann tribune, Tete bank) lijkt het.
Voorin zijn we sterker met Younes en Traore, al deed Dolberg het natuurlijk prima tot dusver.
Voorin zijn we sterker met Younes en Traore, al deed Dolberg het natuurlijk prima tot dusver.
Dat laatste moet nog blijken. Younes blijft een beetje een beperkte arsenaal hebben, lager dan de tweede lijn heb je niks aan hem, en hij is na zo'n 60 minuten geregeld op. Traore moet het nog laten zien.Gaizka1985 schreef:Bosz is duidelijk aan het zoeken naar de ideale formatie/samenstelling, is niet bang om keuzes te maken (Westermann tribune, Tete bank) lijkt het.
Dolberg heeft laten zien goed te kunnen 'spitsen', en heeft er alweer drie in liggen in twee wedstrijden. Sinkgraven gaat steeds beter, is voetballend een stuk verfijnder en gevarieerder in vergelijking met Younes, en heeft er ook een doelpunt en twee assists achter z'n naam na in totaal twee helften (?).
Staat voor mij nog zeker niet vast dat Traore en Younes het even gaan doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Maar daarom is Bosz dan ook nog aan het zoeken. Westermann tribune snap ik. Ik had toch Dolberg opgesteld. Ook al zou dat ten koste gaan van Traoré. Die jongen is net binnen, geen geweldige start tegen Roda. Bosz kent hem en is van hem gecharmeerd, maar ik verwacht dat hij ietsjes meer tijd nodig heeft dan de paar dagen die hij nu gehad heeft. Hij kan er later altijd nog in komen.
- Giacomo Puccini
Verrassende aanval. Ben bang dat dit niet gaat werken vanavond, te weinig ingespeeld en te weinig kwaliteit. Op het middenveld ook weinig voetbal/creativiteit en achterin de zoveelste nieuwe opstelling. Vrees daarom een zeperd vanavond.
Ajax!