https://twitter.com/keeskwakman14/statu ... 9987814401
Moderator: mods
Het tactisch licht past zich immers graag aan niveau Cambuur, Utrecht, Graafschap aan.De Boer zinspeelt op 3-4-3 tegen De Graafschap
6 mei 2016
Frank de Boer zinspeelde er tijdens de persconferentie op dat hij tegen De Graafschap mogelijk weer zal kiezen voor een 3-4-3 systeem. 'Misschien moet ik iets wijzigen. De Graafschap speelt met twee spitsen. Of we weer met vier middenvelders gaan spelen? Dat kan. Maar ik kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld Dijks weer door te laten schuiven.'
Hoe zeker is dat 3-4-3, misschien is dat gewoon de grapEcht, geen grappen nu hoor. We zijn hier gekomen, nu wil ik die titel ook hebben.
Nou ja, 'zo vaak' is ook overdreven. Het was niet altijd goed maar het punten aantal en aantal voor en tegen doelpunten zijn gewoon prima natuurlijk.Cluijffert schreef:Eerst zien, dan...
Ajax heeft het dit seizoen al te vaak af laten weten om nu met veel vertrouwen welke wedstrijd dan ook in te gaan.
In mijn geval: eerst niet zien, dan...Cluijffert schreef:Eerst zien, dan...
Ajax heeft het dit seizoen al te vaak af laten weten om nu met veel vertrouwen welke wedstrijd dan ook in te gaan.
Eens. De Graafschap moet trouwens nog een laatste ronde spelen als ze MVV uit weten te schakelen. Dus voor De Graafschap des te meer zaak om vooral geen blessures of kaarten te pakken tegen Ajax.Demosthenes schreef:Waar maakt een speler van De Graafschap zich druk om? Morgen tegen Ajax, proberen te winnen en geblesseerd raken of een gele/rode kaart krijgen, zodat hij niet tegen MVV mag spelen of MVV uitschakelen (ben niet op de hoogte van de pd-regeling, maar is De Graafschap dan gered?)?
Met een beetje pech spelen we dus op een stroef veld én tegen een elftal dat met twee spitsen speelt. Ja, dat zijn lelijke complicaties.Ajax traint uit voorzorg op ongesproeid veld
Om niets aan het detail over te laten heeft Frank de Boer zijn ploeg op een ongesproeid veld laten trainen, zo laat hij weten in De Telegraaf. De Ajax coach vreest dat de tegenstander met het warme weer het gras niet zal maaien en niet zal sproeien om het het Ajax spel zo lastig mogelijk te maken. "Om daarop te zijn voorbereid, heb ik gevraagd hier in Amsterdam het trainingsveld niet te sproeien en hebben we op een droog veld getraind," aldus de Ajax coach.
Bron: AN
Hoeveel spelers van De Graafschap zouden bij Ajax op de reservebank zitten? Vermeij is hun spits en held? Ik hoop niet dat hij scoort, maar ook al zou hij, zo sterk is De Graafschap niet.Daar staat tegenover dat ze zich ook niet onnodig richting blessures of kaarten zullen spelen. En dat ze natuurlijk niet voor niets op de 17e plaats terecht zijn gekomen. Ze kunnen er niet zoveel van. Om er maar eens een veelgebruikte term tegenaan te gooien.
Klopt, het zou een doodzonde om De Graafschap te onderschatten, ook al is het 'slechts' de nummer 17 van de Eredivisie.Marillion schreef:De Graafschap gaat het zeker niet bewust weg geven. Dat past niet bij de club, ze spelen bovendien voor eigen publiek en het is prettig om ritme te behouden voor de nacompetitie.
Inderdaad, niks is zeker met deze ploeg.wimpey schreef:Mossou heeft het over 'de titel van vd Hoorn'. FdB looft Hoorn ook. En passant zichzelf ook, want hij heeft 'm gehaald.Mikey Mike zelf heeft het over 'het laatst lachen'.
86e minuut, 0-1 voor. Flashback ADO-Ajax. Match fixer vd Hoorn staat op een meter of 5 lucht i.p.v. Kramer te dekken. Vervang Kramer door Vermeij.
Dan heeft ie voor het laatst (in Ajax-shirt tenminste) gelachen in Doetinchem. Dan is en wordt Ajax uitgelachen, zo!
Ik neem niets for granted met deze ploeg (en trainer). De G. is niet heel veel zwakker dan Heracles, NEC en Roda. Thuis won Ajax met 2-1 van De G. Moest een zondagsschot van Bazoer een te pas komen. It ain't over til Karin Bloemen sings.
Is op zich al een blamage.86e minuut, 0-1 voor.