Willem II - Ajax 06-03-2016
Moderator: mods
-
Re: Willem II - Ajax 06-03-2016
Doelsaldo kan stiekem van doorslaggevend belang worden dus er stond wel wat op het spel. Maar ik denk dat De Boer tijdens PSV-Ajax wel eens een beroep zou kunnen gaan doen op Van Rhijn en hem daarom speelminuten gaf.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die van Bruggen zit er alleen voor de show bij. Die kan er vrij weinig van namelijk.Raymon schreef:Snap trouwens niet dat De Boet bij 0-3 niet Van Bruggen voor Vd Hoorn brengt. Staat niets meer op het spel dus laat zolen jongen dan invallen ipv Van Rhijn.
Dat gelijkspel in Kerkrade is de ergste wat mij betreft want daar stonden we gewoon 2-0 voor om in de extra tijd nog de gelijkmaker om onze oren te krijgen. Dat zijn echt twee hele duren punten want als je met een punt voorsprong naar Eindhoven had mogen gaan is het ineens een hele andere uitgangssituatie. Dan zou zelfs een nederlaag nog niet dodelijk geweest zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bij het lezen van dit soort posts word ik weer chagrijnig van de 0-0 thuis tegen Heracles (dat sindsdien de weg kwijt is) en de verspeelde 0-2 voorsprong in Kerkrade. Want PSV ziet er niet meer uit alsof ze nog snel ergens een steekje gaan laten vallen. Eigenlijk hoop ik hard dat ze door gaan tegen Madrid. Ze kunnen daar nog wel wat extra doordeweekse zware ballast gebruiken.
Heracles thuis niet winnen was ook zuur maar zo'n voorsprong nog uit handen geven is zo amateuristisch.
Nil volentibus arduum
BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Doelsaldo kan stiekem van doorslaggevend belang worden dus er stond wel wat op het spel. Maar ik denk dat De Boer tijdens PSV-Ajax wel eens een beroep zou kunnen gaan doen op Van Rhijn en hem daarom speelminuten gaf.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
We hebben dit seizoen zo en zo veel in de laatste minuten weg gegeven. Fenerbache, Utrecht, Feyenoord en Roda komen onmiddellijk in me op. Ik weet niet of ze dat allemaal zijn..Marillion schreef:Dat gelijkspel in Kerkrade is de ergste wat mij betreft want daar stonden we gewoon 2-0 voor om in de extra tijd nog de gelijkmaker om onze oren te krijgen. Dat zijn echt twee hele duren punten want als je met een punt voorsprong naar Eindhoven had mogen gaan is het ineens een hele andere uitgangssituatie. Dan zou zelfs een nederlaag nog niet dodelijk geweest zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bij het lezen van dit soort posts word ik weer chagrijnig van de 0-0 thuis tegen Heracles (dat sindsdien de weg kwijt is) en de verspeelde 0-2 voorsprong in Kerkrade. Want PSV ziet er niet meer uit alsof ze nog snel ergens een steekje gaan laten vallen. Eigenlijk hoop ik hard dat ze door gaan tegen Madrid. Ze kunnen daar nog wel wat extra doordeweekse zware ballast gebruiken.
Heracles thuis niet winnen was ook zuur maar zo'n voorsprong nog uit handen geven is zo amateuristisch.
I think I lost my fucking headache
- Jinne
- Site Admin
PSV heeft het ook een paar keer weg gegeven in de laatste minuten: ADO Den Haag en Excelsior.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Op zich telt de extra tijd natuurlijk net zo hard als de 1e of de 53e minuut. Ik weet ook niet of het bijvoorbeeld een gebrek aan concentratie is.
Die wedstrijd tegen Roda is zo zuur omdat Ajax het in de loop van dat duel over zichzelf leek af te roepen. We gingen in mijn herinnering zo ongeveer per minuut slechter spelen. Een voorsprong van 2 doelpunten tegen zo'n laagvlieger uit handen geven. Onvoorstelbaar.
Maar goed, we doen er niets meer aan. Er zit niets anders op dan de druk er maximaal ophouden en straks in Eindhoven een goed resultaat te boeken. Gaat een interessante wedstrijd worden. Maar eerst nog even zonder problemen langs NEC komende zondag.
Die wedstrijd tegen Roda is zo zuur omdat Ajax het in de loop van dat duel over zichzelf leek af te roepen. We gingen in mijn herinnering zo ongeveer per minuut slechter spelen. Een voorsprong van 2 doelpunten tegen zo'n laagvlieger uit handen geven. Onvoorstelbaar.
Maar goed, we doen er niets meer aan. Er zit niets anders op dan de druk er maximaal ophouden en straks in Eindhoven een goed resultaat te boeken. Gaat een interessante wedstrijd worden. Maar eerst nog even zonder problemen langs NEC komende zondag.
Nil volentibus arduum