Roda JC - Ajax 31-01-2016
Moderator: mods
Re: Roda JC - Ajax 31-01-2016
tja het is niet eens onverdient...
Wat komen die voorzetten opeens makkelijk vanaf links he? Zowel bij de enorme kans voor Poepon als bij situatie voorafgaand aan de hoekschop.
Maar het maakte echt niks uit dat Tete geblesseerd raakte. Van Rhijn was heel gemotiveerd en zo.
Maar het maakte echt niks uit dat Tete geblesseerd raakte. Van Rhijn was heel gemotiveerd en zo.

Inderdaad. Met Tete valt de 2-1 niet en gaat de ploeg niet in zijn broek schijten. Je verliest een van je beste spelers en krijgt er een van je slechtste voor terug. Dat heeft gewoon effect op de hele ploeg.Jöhnk schreef:Wat komen die voorzetten opeens makkelijk vanaf links he? Zowel bij de enorme kans voor Poepon als bij situatie voorafgaand aan de hoekschop.
Als De Boer er fatsoenlijk voetbal in zou krijgen zou het een ander verhaal zijn natuurlijk, maar dat is nou eenmaal niet het geval.
Feest in Eindhoven, kampioen worden komt ze zo wel heel makkelijk aanwaaien!
Riedewald begint een probleem te worden
I think I lost my fucking headache
Iedereen wordt onder Frank een probleem.LucaS schreef:Riedewald begint een probleem te worden
15 mei 2011.
-
- AT Toto winner 15/16
De titel in een paar dagen weggegeven. 

3 belachelijk slechte wedstrijden in 1 week.
Bij alle 3 klopte er tactisch geen moer van.
En maar roepen om versterkingen
Er is maar 1 versterking nodig: EEN COACH!
Bij alle 3 klopte er tactisch geen moer van.
En maar roepen om versterkingen

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mwah, PSV heeft gewoon een betere selectie dan Ajax. Betere aanval en beter middenveld. Het is nog een wonder dat de inhaalrace zo lang geduurd heeft.
Op het moment dat je de opstelling ziet weet je het eigenlijk wel, en ondanks dat komen ze dan nog op een 0 -2 voorsprong.Om vervolgens weer finaal door het ijs te zakken.De zoveelste keer onder deze trainer.Waarom moest Bazoer er af ?.Als ie wat moe is ( wat natuurlijk een gotspe zou zijn ) laat hem dan lekker voor de verdediging stofzuigen en Klaassen en Gudelj het uitzoeken op het middenveld.Ik bedoel als je als trainer ziet dat het vandaag niet loopt bouw dan echt een onneembare vesting en kies voor de counter.Nu blijft het bij vloeken en tieren van de Boer langs de lijn.Maar tactisch werd/wordt het ( weer ) alleen nog maar chaotischer als de Boer wisselt.
Ach, ik voorspelde dit al jaren geleden.Denken dat je met spelers als Milik ,Gudelj,Dijks, Younes, van der Hoorn, Sinkgraven en die ik vergeet een goede pot voetbal op het veld kunt leggen is natuurlijk een illusie.Daarnaast maakt de rest ook geen stappen onder de Boer en de rest van de TD. En verwacht zo dadelijk geen wonderen van de aanstormende jeugdspelers, A1 Jeugd spelen of AJAX eredivisie is echt een wereld van verschil.
Maar goed, dit zal het wel blijven.Onder JC is besloten dat er een ( karig ) salaris plafond moet zijn en ene Overmars ( zonder ook maar enig netwerk of ervaring ) de aankopen mag doen.En nee, want zo dadelijk krijg je dat weer, ik pleit niet voor honderden miljoen uit te geven, maar voor dat geld wat je uitgeeft en hebt uitgeven aan die spelers die ik opnoem maak je mij niet wijs dat er nergens 2 spelers te vinden zijn die meer kwaliteiten hebben dan dat zooitje.B.v. een echte spits, en niet deze zak aardappelen die Milik heet. Overigens ligt de schuld natuurlijk bij degene die verantwoordelijk is voor deze aankoop(en) ...
Ach, ik voorspelde dit al jaren geleden.Denken dat je met spelers als Milik ,Gudelj,Dijks, Younes, van der Hoorn, Sinkgraven en die ik vergeet een goede pot voetbal op het veld kunt leggen is natuurlijk een illusie.Daarnaast maakt de rest ook geen stappen onder de Boer en de rest van de TD. En verwacht zo dadelijk geen wonderen van de aanstormende jeugdspelers, A1 Jeugd spelen of AJAX eredivisie is echt een wereld van verschil.
Maar goed, dit zal het wel blijven.Onder JC is besloten dat er een ( karig ) salaris plafond moet zijn en ene Overmars ( zonder ook maar enig netwerk of ervaring ) de aankopen mag doen.En nee, want zo dadelijk krijg je dat weer, ik pleit niet voor honderden miljoen uit te geven, maar voor dat geld wat je uitgeeft en hebt uitgeven aan die spelers die ik opnoem maak je mij niet wijs dat er nergens 2 spelers te vinden zijn die meer kwaliteiten hebben dan dat zooitje.B.v. een echte spits, en niet deze zak aardappelen die Milik heet. Overigens ligt de schuld natuurlijk bij degene die verantwoordelijk is voor deze aankoop(en) ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ha Voetske lang niet gezien. Tja wat is Ajax kut zeg.
Ja ben er klaar mee FdB oprotten
Je speelt maar 2* per jaar tegen een team. Dus dit snap ik niet zo.Wouter schreef:Mwah, PSV heeft gewoon een betere selectie dan Ajax. Betere aanval en beter middenveld. Het is nog een wonder dat de inhaalrace zo lang geduurd heeft.
IK GELOOF!!!!!!
-
brigade zuid schreef:Ha Voetske lang niet gezien. Tja wat is Ajax kut zeg.

Ajax is al jaren kut, najaar 2012 wist ik al niet meer wat ik zag, zo slecht en daarna is het niet verbeterd, ook niet najaar 2014 toen sommigen hier vloeiende combinaties van Ajax zagen. De norm is veranderd, een bal naar voren bij een medespeler krijgen, wordt nu al een vloeiende combinatie genoemd.
Ajax ligt "lichtjaren" achter op het moderne voetbal, speelt het voetbal van Jany van der Veen (geboren in 1917), zo langzaam, zo weinig beweging.
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... onto.dhtml
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- SylvievdVaart
Gelukkig hebben we sinds kort een baby die ons kan vermaken tijdens de wedstrijden. Wat een baggerniveau, bah.
@999
@999

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Roept ie ook al jaren... Komt er wel een keer uit, maar niet onder jouw leiding!Reactie FdB
'Het is terecht dat we de deksel op onze neus hebben gekregen. Het spel in de tweede helft was vrij pover. We hadden Roda JC meer pijn moeten doen.'
Ajax creëerde in de tweede helft tegen de promovendus geen enkele kans, wat de offensieve problemen van de Amsterdammers onderstreepte. 'Ik weet zeker dat we genoeg kwaliteit in de selectie hebben. Dat moet er een keer uit gaan komen', reageerde De Boer, die nog wel hoopte dat voor het verstrijken van de transferdeadline op maandag een nieuwe aanvaller wordt aangetrokken. 'We zijn druk bezig. Laten we hopen dat die spits nog komt.'
en gelijk weer om een aankoop zuchten

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Een 0-2 voorsprong uit handen geven. Dat is niet direct het kenmerk van een ploeg die voor de titel wil spelen. Nog altijd is er niets aan de hand als je naar de stand kijkt. Maar man wat is dit slecht. Ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. Zet het volgende week zondag maar recht.
Nil volentibus arduum
Verdiend punt voor Roda. Ajax kan niet aanvallen, niet verdedigen en had het middenveld niet in handen. Dan wordt het lastig. Na 2 jaar vrijwel onophoudelijk slecht voetbal: berusting.
-
Er moet versterking komen maar ik weet niet of dat Frank gaat helpen. We kunnen we stellen dat ie geen spelers naar een hoger niveau tilt, eerder andersom.
Heb de wedstrijd niet gezien, maar afgaande op de commentaren hier was het weer hetzelfde liedje. Nogmaals, respect voor Frank's eerste 2 jaar. Maar eigenlijk ging het in het tweede jaar al een beetje bergafwaarts.
Volgende week Feyenoord.. die hebben ook iets nodig om het hoofd van Gio te redden... hoe slecht Feyenoord ook is, Ajax zie ik er niet winnen.
Heb de wedstrijd niet gezien, maar afgaande op de commentaren hier was het weer hetzelfde liedje. Nogmaals, respect voor Frank's eerste 2 jaar. Maar eigenlijk ging het in het tweede jaar al een beetje bergafwaarts.
Volgende week Feyenoord.. die hebben ook iets nodig om het hoofd van Gio te redden... hoe slecht Feyenoord ook is, Ajax zie ik er niet winnen.
Whitey on the moon.
2 jaar pas? Is het pas 2 jaar slecht voetbal of wil jij pas 2 jaar toegeven dat het slecht voetbal is?wimpey schreef: Na 2 jaar vrijwel onophoudelijk slecht voetbal: berusting.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan Fdb niet gelijk opdonderen en van Rijn en slaapkop Riedewald mee nemen.. Geef mij maar HeitingaRaymon schreef:Dus bij z'n debuut zorgde Riedewald tegen Roda voor het kampioenschap, en nu kost ie ons het kampioenschap. Het kan verkeren.
Ajax mag gewoon blij zijn met een punt hier.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ajax Feijenoord wordt mijn laatste wedstrijd in de arena onder Frank de boer.
Ik kan er niet meer tegen
Ik kan er niet meer tegen

NOOIT meer Seedorf a.u.b.