Fenerbahçe - Ajax 22-10-2015
Moderator: mods
Re: Fenerbahçe - Ajax 22-10-2015
Ik vraag me serieus af waarop er getraind wordt bij Ajax...
Het mannetje uitspelen gaat niet, elkaar aanspelen gaat niet, vrijlopen wil niet, elkaar "begrijpen" gaat niet,
Ik zou er als trainer echt verdrietig van worden... Blijkbaar lukt het allemaal niet
Het mannetje uitspelen gaat niet, elkaar aanspelen gaat niet, vrijlopen wil niet, elkaar "begrijpen" gaat niet,
Ik zou er als trainer echt verdrietig van worden... Blijkbaar lukt het allemaal niet
-
- AT Toto winner 10/11
Ze spelen echt allemaal de bal te ver voor zich uit bij een dribbel. Kwestie van gebrek aan techniek.
Veel op de helft van Fenerbahce, maar het sterft allemaal in besluiteloosheid, gebrek aan aanspeelmogelijkheden of slordigheden. Tragisch gemankeerd voetbal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Weer een aparte wissel...
Ajax is matig. Aanvallend is het niet best en bij lange na niet goed genoeg om verrassend te zijn. Klaassen is onzichtbaar, jammer. Veel spelers verpieteren op deze manier
Ajax is matig. Aanvallend is het niet best en bij lange na niet goed genoeg om verrassend te zijn. Klaassen is onzichtbaar, jammer. Veel spelers verpieteren op deze manier
Die Turken zijn ook dramatisch zeg. Je zou maar wekelijks naar zo'n verzameling has-beens moeten kijken. Bij ons heb je nog het idee dat de spelers op een gegeven moment beter zullen worden.
De Boer gaat voor een puntcolumbus schreef:Weer een aparte wissel...
Die Srnhemmers spelen dit Ajax zondag zoek hoor... Echt slecht...
Dat moet Frank toch ook bekennen?
Dat moet Frank toch ook bekennen?
Wat dat betreft zou na vijf jaar een verse kracht voor de ploeg wonderen kunnen doen.Skampie schreef:Ik vraag me serieus af waarop er getraind wordt bij Ajax...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Huh??? Dat idee heb ik nou echt totaal niet...Arthur schreef:Die Turken zijn ook dramatisch zeg. Je zou maar wekelijks naar zo'n verzameling has-beens moeten kijken. Bij ons heb je nog het idee dat de spelers op een gegeven moment beter zullen worden.
Die Sinkgraven, bazoer, klaassen, fischer worden zo echt niet beter
Soms lijkt het ook gebrek aan overzicht te zijn.Scherrer schreef:Ze spelen echt allemaal de bal te ver voor zich uit bij een dribbel. Kwestie van gebrek aan techniek.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Eigenlijk ongelofelijk dat De Boer nog steeds niet doorheeft dat je de tegenstander de kans geeft om meer druk te zetten als je je enige speler met diepgang eruit haalt.
Tja, zo zijn dit soort ploegen. Houd ze niet in de wedstrijd.
- Ajaciedjuh
Ongelooflijk 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Kutzooi, kut Ajax.
Zo... Ook weer gehad...
De Boer zal het ongetwijfld een onterechte nederlaag vinden en ziet dat het goed was wat Ajax deed ofzo
De Boer zal het ongetwijfld een onterechte nederlaag vinden en ziet dat het goed was wat Ajax deed ofzo
Is dit nu exit Europees avontuur?
Het erge is, het boeit me helemaal niets. Het is allemaal zo saai. Hoe minder wedstrijden, hoe beter...
Fenerbahçe - Ajax 22-10-2015
Laten we de rest van het toernooi maar gewoon JA opstellen. Als je toch niet voor de winst gaat kun je net zo goed helemaal niet meedoen
- Ajaciedjuh
Schijts is weer erg eenzijdig met de gele kaarten.
Balen, onnodig verlies. Fenerbahçe creërende de 2e helft ook niks meer.

Balen, onnodig verlies. Fenerbahçe creërende de 2e helft ook niks meer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tjezus, deksel op de neus. Dit roept Ajax gewoon over zichzelf af. Fenerbache is een ploeg waar we gewoon van kunnen winnen. Niet omdat wij nou zo goed zijn maar zij stellen ook niets voor.
Het kan nog alle kanten op in de poule wat betreft de 2e plaats. Molde, wie had dat gedacht, gaat richting groepswinst. Maar we schuiven zo wel voorzichtig richting de uitgang. Tot nu toe halen we in iedere EL wedstrijd minder punten dan haalbaar. Daarmee kom je er niet.
Het kan nog alle kanten op in de poule wat betreft de 2e plaats. Molde, wie had dat gedacht, gaat richting groepswinst. Maar we schuiven zo wel voorzichtig richting de uitgang. Tot nu toe halen we in iedere EL wedstrijd minder punten dan haalbaar. Daarmee kom je er niet.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
En zondag win je ook niet en volgende week in de kuip ook niet.
Straks gaan ze weer lekker even achter hun playstation spelen... Kjken uit naar hun salrisstrookje en slapn lekker... Het zal zze een rotzorg zijn denk ik
Tja... Lekker ruk, nog een klote goal tegen. Volgens mij raakte Klaassen de bal nog aan. Aan de andere kant dwingt Ajax ook werkelijk helemaal niets af. De Boer zal na afloop weer roeptoeteren over controle en andere bullshit
- Ajaciedjuh
Het moet wel heel raar lopen, willen we er niet uitleggen. Je moet nu over 2 weken winnen.zeux schreef:Is dit nu exit Europees avontuur?