Willem II - Ajax 23-02-2014
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
wat heeft Kishna toch in vredesnaam gedaan dat hij iedere keer de pineut is... Past hij niet in het koorknaapjes-keurkorps van Frankie?
Het is gewoon niet om aan te gluren. Tempo is te laag, positiespel is om te janken...
Nu wel 0-1, maar kom op.
Het is gewoon niet om aan te gluren. Tempo is te laag, positiespel is om te janken...
Nu wel 0-1, maar kom op.
- Ajaciedjuh
Dik verdiend m.b.t. Kansen. Idd een belachelijke gele kaart.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mazzel goaltje Milik maar wel een héél mooie aanval hoor! 
Net die pass op Ricardo Van Rhijn van Lasse was ook grote klasse!!

Net die pass op Ricardo Van Rhijn van Lasse was ook grote klasse!!
Milik.
Eerste Ajaxgoal in 2015 zonder directe inbreng van Kishna.

Eerste Ajaxgoal in 2015 zonder directe inbreng van Kishna.
Tja. Als hij hem per ongeluk raakt (wat volgens mij het geval was, probeerde zijn poot nog terug te trekken) is het geen kaart. Als hij hem bewust raakt, moet het rood zijn. Geel is raar.Benji schreef:Wat is dit voor belachelijke kaart???
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit gaan we niet meer weggeven.
Ik heb het voorgevoel dat Jasper Cillessen een hele serie wedstrijden (in Tilburg, Warschau, Eindhoven, Amsterdam) achtereen de nul gaat houden!

Ik heb het voorgevoel dat Jasper Cillessen een hele serie wedstrijden (in Tilburg, Warschau, Eindhoven, Amsterdam) achtereen de nul gaat houden!

En dit geen kaart? Volle schaar van vd Hoorn op de enkels.
Vander Hoorn. 

Mike is een aardige jongen, maar zo af en toe blijft hij nog een beetje lomp hè.Jöhnk schreef:Vander Hoorn.

Edit: nooit zo lomp als Moisander uiteraard die ik reeds genomineerd had voor een wissel.

Laatst gewijzigd door Cruijff op zo feb 22, 2015 3:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Moisander bedoel je?Jöhnk schreef:Vander Hoorn.
Schandalig dat Blom 7 seconden te vroeg voor de rust fluit terwijl Willem II net vol in de aanval is.

Die sliding die hij maaktJöhnk schreef:Vander Hoorn.

IK GELOOF!!!!!!
Waarom gooien ze het tempo niet gewoon omhoog?
Zo speel je WII alleen maar in de kaart.
- Ajaciedjuh
Verdiende voorsprong m.b.t. kansen. Klaassen de beste bij Ajax.
Schitterende goal m.b.t. combinatie vooraf. Het ontbeert aan creativiteit op het middenveld en voorin zijn we ook geen vuist maken. Willem II heeft nog geen echte kans gehad.
Schitterende goal m.b.t. combinatie vooraf. Het ontbeert aan creativiteit op het middenveld en voorin zijn we ook geen vuist maken. Willem II heeft nog geen echte kans gehad.
Das simpel te beantwoorden in één woord: kwaliteitsgebrek.WP_LeGeNd schreef:Waarom gooien ze het tempo niet gewoon omhoog?
Ik telde in ieder geval 1 vrije kopkans in de 16 voor Willem II. Gelukkig kon die gast van Willem II niet koppen. En bij een vrije trap mocht een Willem II-er zomaar de bal volledig frank en vrij voor het doel aannemen. Liepen we achterin weer eens lekker te pitten met zijn allen. Gelukkig tikte hij door op een buitenspel staande speler.Ajaciedjuh schreef:Willem II heeft nog geen echte kans gehad.
Voor de rest een saaie en wat gezapige vertoning. Wel een paar kansen en een verdiende voorsprong. Zal uiteindelijk wel een 1-2 of 1-3 worden als het spelbeeld niet verandert. Maar leuk? Enerverende pot van Ajax? Nou nee. Weinig ideeën en veel plichtmatig gedoe. Erg gewoontjes allemaal.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Viergever. 

Verdomme Bazoer, Van Rhijn en Viergever!! 
Is Cillessen in bloedvorm en optisch een onpasseerbare vesting, geef je zo'n goal weg!!

Is Cillessen in bloedvorm en optisch een onpasseerbare vesting, geef je zo'n goal weg!!

Ik zal wel niks zeggen over Van der Hoorn en Viergever.
IK GELOOF!!!!!!
In de 2e helft zijn ze overal nog een stapje later bij t.o.v. de 1e helft (die an sich al belabberd was)
Het ergste is nog dat het me niet eens meer verbaast....