Vrees ik ook. Psv is onmiskenbaar kwetsbaar, dus die gaan ook nog wel punten verspelen. Helaas is Ajax er nog slechter aan toe en ik zie dat niet rap meer veranderen. Een Ajax in goede doen zou volgens mij Psv zelfs bij meer dan 6 punten achterstand nog kunnen achterhalen. Dat is voor dit zwalkende Ajax nicht in Frage.brigade zuid schreef:Ik heb er helemaal geen goed gevoel over, dit is de wedstrijd dat Ajax definitief het kampioenschap gaat verspelen.
Vitesse - Ajax 01-02-2015
Moderator: mods
Re: Vitesse - Ajax 01-02-2015
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ja, je zag tegen Feyenoord hoe riskant dat is. Van de drie wissels waren er twee verplicht doordat spelers niet verder konden. Dan heb je er dus nog maar één over om echt iets te veranderen als dat nodig is.Ajaciedjuh schreef:Toch weer fragiel met Boilesen, Riedewald en Klaassen in het elftal. Allemaal net terug van blessures (of blessuregevoelig).
Nil volentibus arduum
Denk aan een nederlaag en einde titel inspiraties deel 5
-
Geloof het of niet, maar ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen, Toppie.
Tja, wie heeft dat gevoel niet na de bekerpot tegen Vitesse?Zuidema schreef:Vrees ik ook. Psv is onmiskenbaar kwetsbaar, dus die gaan ook nog wel punten verspelen. Helaas is Ajax er nog slechter aan toe en ik zie dat niet rap meer veranderen. Een Ajax in goede doen zou volgens mij Psv zelfs bij meer dan 6 punten achterstand nog kunnen achterhalen. Dat is voor dit zwalkende Ajax nicht in Frage.brigade zuid schreef:Ik heb er helemaal geen goed gevoel over, dit is de wedstrijd dat Ajax definitief het kampioenschap gaat verspelen.
Ik laat me graag verrassen.

Huh, kan me niet herinneren dat ik ze ooit met rode broekies heb zien spelen. Staat voor geen meter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ziet er niet uit. Lijkt ook een andere kleur rood dan van de baan in het shirt. Zelfde voor de kousen. geen porum.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ha Ha zegt mijn vrouw ook..zeux schreef:Huh, kan me niet herinneren dat ik ze ooit met rode broekies heb zien spelen. Staat voor geen meter.
Boilisen "lul".. verdedigen doe je aan de binnen kant
Weer op zoek naar een Interim coach..
Daar hadden ze wel wat meer uit kunnen halen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Reclame voor de plaatselijke autodealer op de kont en het is net een Belgische tweedeklasser.zeux schreef:Huh, kan me niet herinneren dat ik ze ooit met rode broekies heb zien spelen. Staat voor geen meter.
Wollt ihr den totalen Mensch?
20 minuten gespeeld en nog geen kans gehad. Andersen solliciteert naar een wissel.
- Ajaciedjuh
We gaan op dezelfde voet verder, helaas.
Totaal geen gedachte achter, geen rondspelen, geen acties, niets.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Opnieuw staat het niet goed. Spelers zijn ook zo onrustig aan de bal.
Ze spelen alsof ze elkaar gisteren voor het eerst hebben ontmoet. Geen teamverband, niets.
Ze spelen alsof ze elkaar gisteren voor het eerst hebben ontmoet. Geen teamverband, niets.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo feb 01, 2015 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En geen moment dat ik het idee heb dat Ajax de baas is op het veld.Ajaciedjuh schreef:We gaan op dezelfde voet verder, helaas.![]()
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Het enige wat opvalt is een heel slecht Veld..
Millik,AEG,Schone.. niemand zie je
Millik,AEG,Schone.. niemand zie je
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat is dat juffie weer extreem slecht. Constant balverlies na weer zo'n nichterige actie.
Vrees vooraf wordt bevestigd. Middenveld voor Vitesse.
Vrees vooraf wordt bevestigd. Middenveld voor Vitesse.
Schone als linksbuiten kan ook naar de bak mislukte experimenten. Zo voorspelbaar allemaal en loopt alles dicht
Ze komen constant in de duels. Lopen weer vrij als de schoonmoeder van Frank. Maar los daarvan, je zou denken dat ze trainen op patronen. Daar is dus niets van te zien. 
Het is lekker voetballen voor Vitesse. Bij balverlies moet Ajax de ruimtes klein maken. Dat gebeurt niet, en dus lopen onze verdedigers te zwemmen.

Het is lekker voetballen voor Vitesse. Bij balverlies moet Ajax de ruimtes klein maken. Dat gebeurt niet, en dus lopen onze verdedigers te zwemmen.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo feb 01, 2015 3:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Totaal niet doordekken gewoon he. Die Denen maken er echt een potje van. Het is weer los zand en gokken op een individuele oprisping. Maar Ajax houdt voorin geen bal vast.
- Ajaciedjuh
Gênant is het goed woord.
Milik vervangen door Zivkovic en hopen om een omschakelmoment.
Milik vervangen door Zivkovic en hopen om een omschakelmoment.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Heeft Milik de bal uberhaupt al gezien?
De aanvallers krijgen sowieso alleen maar klote ballen... Het middenveld is weer eens voor de tegenpartij. Echt Ajax onwaardig
Amper, en als hij een bal ziet wordt hij zo slecht aangespeeld dat hij door drie man heen moet.
Afspeelmogelijkheden scheppen, stupid!
Afspeelmogelijkheden scheppen, stupid!
Haal ajb die Andersen eruit, Frank. I E D E R duel verliest die cavia.
Ja, hij verdedigt goed mee in de zestien.WP_LeGeNd schreef:Heeft Milik de bal uberhaupt al gezien?
Wollt ihr den totalen Mensch?