FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Klaassen gaat lekker. Tegen Vitesse liet hij ook al Leerdam een paar keer lopen toch?
IK GELOOF!!!!!!
Hoe lang loopt die transferperiode nog?
Rijp voor de slachtbank
Lijkt er wel op ja...Mano schreef:Hoe kan dat toch!!
elke wedstrijd weer op nieuw!!
Schenkt die FdB Kamille-thee ofzo?
...Hoe kan het toch dat wij van 150 kilometer afstand aan zien komen dat Ajax vlak na rust 1-0 achter gaat komen en dat de mannen van Frankie er dan toch met open ogen intrappen?????

Het doet me weinig meer. Als je weigert om te investeren en ieder jaar weer je beste spelers verkoopt mag je de tyfus krijgen.
15 mei 2011.
Dat maakt bij Ajax toch geen reet uit. Die kopen niets want stel je voor dat je geld uitgeeft aan een goede speler. Ze huren liever 2e hands prut.WP_LeGeNd schreef:Hoe lang loopt die transferperiode nog?
Dat jagen gaat ook nergens over als je achterhoede achterin blijft hangen...
4 jaar samen en nog geen verbeteringen....
4 jaar samen en nog geen verbeteringen....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Siggy heeft wel het onmiskenbare talent om op belangrijke momenten uit te glijden.
Als de keeper van de tegenstander de bal heeft werd mij geleerd dat je als achterste linie naar de middenlijn moet. Bij Ajax staan ze halverwege de eigen helft. Zo kan je toch geen druk zetten!
AEG met een prima actie. Jammer dat hij daarna niet kijkt.
AEG met een prima actie. Jammer dat hij daarna niet kijkt.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Dat had 2-0 moeten zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je weet dat hij geschorst is?Marillion schreef:Ondertussen is Zivkovic zich vandaag ook weer lekker aan het ontwikkelen.
Tjonge jonge wat spelen ze als makke lammetjes. Groningen gooit de beuk er in en het is gatenkaas.
Maar goed dat de kans slecht werd ingeschoten.
Maar goed dat de kans slecht werd ingeschoten.
- Ajaciedjuh
Schöne zit vandaag totaal niet in de wedstrijd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo nog even Andersen brengen voor El Ghazi en de TV kan uit....
@Arthur: Ja, maar als dat niet het geval was had hij daar ook gestaan hoor.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Tikkie tikkie en weer terug.. mijn god wat een waardeloos shit Ajax..
Strijd..maar nee.. Ajax blijft maar hetzelfde doen..
Hmm misschien toch maar FdB de laan uit..
Weer op zoek naar een Interim coach..
ze kunnen wel iemand gebruiken die de bal goed kan vasthoudenBenji schreef:Zo nog even Andersen brengen voor El Ghazi en de TV kan uit....

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Haal Schone eruit, zet Milik erin en zet Siggy als buitenspeler erin...
Ik kan niet wachten. Overmars er achteraan.mattie schreef:Tikkie tikkie en weer terug.. mijn god wat een waardeloos shit Ajax..
15 mei 2011.
Een spits die 0 duels wint en die het zogenaamd van z'n kracht moet hebben...
Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
En waarom denk je dat? Het wordt eens tijd voor een goede seizoensstart in plaats van ieder jaar hetzelfde geploeter. Het lijkt echt al jaren nergens op.
15 mei 2011.
Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
Nee hoor maar ik stoorde me vorig seizoen aan dit spel
mag ik hopen op een beter Ajax dan vorig jaar?
Vind het dan zo lekker lopen, dit potje? Vooralsnog is er niets wat er op zou duiden dat het beter gaat worden...Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
Natuurlijk loopt het nu niet lekker, maar over een paar weken zal het al een stuk beter gaan. Net als elk jaar.columbus schreef:Vind het dan zo lekker lopen, dit potje? Vooralsnog is er niets wat er op zou duiden dat het beter gaat worden...Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.