FC Twente - Ajax 02-03-2013
Moderator: mods
Re: FC Twente - Ajax 02-03-2013
Tja, het is met zijn allen heel heel heel heel hard werken ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Typisch weer, overtreding met 2 benen van Twente speler krijgt geen geel, Ajax wel. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dit was natuurlijk geel, Ajaciedjuh. Met dank aan Blind trouwens. Moisander restte niks anders dan de noodrem.
- Ajaciedjuh
Klopt, maar dan moet het aan 2 kanten was mijn opmerking.Jöhnk schreef:Dit was natuurlijk geel, Ajaciedjuh. Met dank aan Blind trouwens. Moisander restte niks anders dan de noodrem.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een achterlijke kopbal. Je ziet de bui alweer hangen. De 2-0 komt niet, en 1-0 is niet genoeg.
- Ajaciedjuh

- SylvievdVaart
Lekker Toob! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
Verdediger voor de verandering. 

Ajaciedjuh schreef:Verdediger voor de verandering.

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Jöhnk schreef:![]()
![]()

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Verlos ons van Siggu a.j.b. en stel Boerrigter op in het midden.
Wat is er trouwens met Tadic aan de hand? Die jongen bakt er al maanden erg weinig van.
Als straks het fluitsignaal voor de rust klinkt meteen ff naar EL 2 zappen. Er staan dan nog een aantal minuten op de klok bij PSV-VVV.
Als straks het fluitsignaal voor de rust klinkt meteen ff naar EL 2 zappen. Er staan dan nog een aantal minuten op de klok bij PSV-VVV.
Stiekem vind ik het wel jammer dat Twente een vertoning als deze eerste helft niet nog even één weekje met Steve op de bank had voorgeschoteld aan de fans.
Dan had je het publiek eens moeten horen.
Dan had je het publiek eens moeten horen.

Je durft het bijna niet te zeggen ... Maare dit mogen ze niet meer afgeven ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Ajax speelt goed, maar zonder kansen af te dwingen. Afstandschot en uit een vrije trap de 2e goal. But who cares.
Poulsen speelt erg sterk.

Poulsen speelt erg sterk.
Dat ze het niet mogen afgeven durf ik wel te zeggen, maar dat ze het niet gaan weggeven? Dat is een 'ander paar mouwen'.999 schreef:Je durft het bijna niet te zeggen ... Maare dit mogen ze niet meer afgeven ...

Siggy is inderdaad weer erg zwak. En om nou te zeggen dat hij straks de enige kans van zijn wedstrijd gaat afmaken? Dat hij zo'n spits is heeft hij nog niet laten zien.
Blind heeft Tadic in zijn broekzak.Cruijff schreef:Wat is er trouwens met Tadic aan de hand? Die jongen bakt er al maanden erg weinig van.
IK GELOOF!!!!!!
Misschien in de tweede helft nog een doelpuntje van Sigthorsson? Zou goed zijn voor zijn vertrouwen.
Halverwege zijn we in ieder geval op koers om de eerste van de 10 finales te winnen. Hoewel twee doelpunten voorsprong dit seizoen geen garantie is gebleken. Dit Twente zie ik echter niet zo snel een doelpunt maken dus ik schenk alvast een Leffe Royale in.
Halverwege zijn we in ieder geval op koers om de eerste van de 10 finales te winnen. Hoewel twee doelpunten voorsprong dit seizoen geen garantie is gebleken. Dit Twente zie ik echter niet zo snel een doelpunt maken dus ik schenk alvast een Leffe Royale in.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Waarschijnlijk geeft Liesveld Moissander nog wel zijn 2e gele kaart.
Hele sterke Poulsen vandaag en Dailey ook weer sterk. Hopen dat we snel de 0-3 maken. Dan is het beslist. Zolang die er niet in zit ga ik nog niet rustig onderuit zitten. Een slaapmoment van V.Rhijn of 2e geel voor Moisander kan de wedstrijd zomaar doen kantelen. Afmaken Ajax 

Heeft Moisander nu trouwens een schorsing te pakken? Dan zou hij Zwolle thuis missen.
Nil volentibus arduum
Sigtórsson trekt het hele centrum van Twente uit elkaar. Speelt prima.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!