Ajax - Borussia Dortmund 21-11-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - Borussia Dortmund 21-11-2012
Wat ik zeg: heeft ervaring. Schijnt belangrijk te zijn.Laudrup schreef:Kap nou eens met die Poulsen zeg.....
Alleen jammer dat ie het totaal niet belopen kan.
Real zit City te slopen. Creeren kans op kans.
En ook gewoon al binnen 10 minuten. Het is niet dat hij 5 minuten voor tijd een gaatje moet laten omdat hij er door zit na zware arbeid. Loopt als een bejaarde jogger de eigen zestien in.wimpey schreef:Wat ik zeg: heeft ervaring. Schijnt belangrijk te zijn.Laudrup schreef:Kap nou eens met die Poulsen zeg.....
Alleen jammer dat ie het totaal niet belopen kan.
Nil volentibus arduum
Los van het feit dat Poulsen zijn msn simpel uit zijn rug laat vertrekken, de bal wordt ook weer kinderlijk eenvoudig ingeleverd op het middenveld. Vervolgens staan ze erbij en kijken maar...
- InnerHarbour
Volkomen normaal dat Ajax achterstaat tegen de kampioen van Duitsland, ervan verliezen ook.
YNWA
Dortmund doet hetzelfde met Ajax.D_skilled schreef:Real zit City te slopen. Creeren kans op kans.
- Ajaciedjuh
Belachelijke gele kaart. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgens mij hebben we nog nooit thuis verloren van Duitsers, kampioen of niet.InnerHarbour schreef:Volkomen normaal dat Ajax achterstaat tegen de kampioen van Duitsland, ervan verliezen ook.
Niet zo gek, Madrid is van een compleet andere orde. Real en Borussia zijn met afstand de beste ploegen in deze poule.D_skilled schreef:Real zit City te slopen. Creeren kans op kans.
Klopt, Dortmund is veel verder. Het is alleen wel zonde en ook onnodig om het zo makkelijk weg te geven..InnerHarbour schreef:Volkomen normaal dat Ajax achterstaat tegen de kampioen van Duitsland, ervan verliezen ook.
Nil volentibus arduum
Draak van een speler. Álles in een te laag tempo. Ben je met Schöne op zijn plek kwetsbaarder? Die kan tenminste opbouwend iets voor je betekenen.Marillion schreef: En ook gewoon al binnen 10 minuten. Het is niet dat hij 5 minuten voor tijd een gaatje moet laten omdat hij er door zit na zware arbeid. Loopt als een bejaarde jogger de eigen zestien in.
- Ajaciedjuh
Vanavond wel, ben ik bang.Dubbel schreef:Volgens mij hebben we nog nooit thuis verloren van Duitsers, kampioen of niet.InnerHarbour schreef:Volkomen normaal dat Ajax achterstaat tegen de kampioen van Duitsland, ervan verliezen ook.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Eboh geel. Verassend
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Zou zomaar kunnen. Maar de 2e helft kan ook gewoon voor ons zijn.Ajaciedjuh schreef:Vanavond wel, ben ik bang.Dubbel schreef:Volgens mij hebben we nog nooit thuis verloren van Duitsers, kampioen of niet.InnerHarbour schreef:Volkomen normaal dat Ajax achterstaat tegen de kampioen van Duitsland, ervan verliezen ook.
Heel makkelijk gegeven, hoor.
63% balbezit.
63% balbezit.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Wachten is op de counter voor 0-2.
Zolang Ajax machteloos de bal rondschuift op het middenveld, vindt Dordtmund het best. Staan 1-0 voor, die hoeven niet. Zijn ook solide rond eigen zestien. Loeren op countertje. No sweat.Duke schreef:Heel makkelijk gegeven, hoor.
63% balbezit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja. Enoh en Poulsen is bij balbezit een gevaar voor eigen ploeg. Wat zijn die Reus en Götze trouwens klasbakken he.Ajaciedjuh schreef:Wachten is op de counter voor 0-2.
62.9 van die 63% balbezit doet Dortmund geen enkele pijn. We komen niet achter hun defensie.
Ik begin doodziek te worden van Wimpey met zijn vooroordelen. Joh, ga maar vissen . . .
- Ajaciedjuh
Over en uit.
- Ajaciedjuh
Wat een klasbak.
- Ajaciedjuh
Overklast in de omschakelingen door topklasse voetballers.
Mag van buiten naar binnen trekken en Van Rhijn staat erbij en kijkt ernaar. Typisch Van Rhijn.Ajaciedjuh schreef:Wat een klasbak.
Ik geloof het wel, ik ga vissen.

Prettige avond nog.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een kansloze bedoeling dit zeg..