Nee, begrijp me goed, ik vind De Boer een goede coach. Hij kan de druk goed weghalen en creëert een topsportklimaat. Echter... er wordt al een paar jaar slecht ingekocht, er is niet veel verbetering in het veldspel te zien, dus dat valt mij nog tegen. De Boer hoeft niet weg, maar 2 kampioenschappen verhullen niet dat het nu een redelijke puinhoop is.D_skilled schreef:Dan zit Frank de Boer op de schopstoel?GangstaRiB schreef:Als we vanavond verliezen en daarna bij PEC averij oplopen wordt het een lastig verhaal voor FdB. Het kampioenschap heeft een aantal zaadpartijen en miskopen verbloemd. Nu zie je wat er over is van ons aller Ajax. Een stel middelmatige spelertjes zonder durf.Opportunisme ten top. Ook al wordt het een k*t seizoen voor Ajax Frank de Boer wordt echt niet ontslagen. En terecht.
Manchester City - Ajax 06-11-2012
Moderator: mods
-
Re: Manchester City - Ajax 06-11-2012
Whitey on the moon.
Hear hear.D_skilled schreef: Dan zit Frank de Boer op de schopstoel?Opportunisme ten top. Ook al wordt het een k*t seizoen voor Ajax Frank de Boer wordt echt niet ontslagen. En terecht.

Een psv-ert moet bepaalde lieden hier duidelijk maken dat De Boer krediet heeft en verdient.
GangstaRiB schreef:Nee, begrijp me goed, ik vind De Boer een goede coach. Hij kan de druk goed weghalen en creëert een topsportklimaat. Echter... er wordt al een paar jaar slecht ingekocht, er is niet veel verbetering in het veldspel te zien, dus dat valt mij nog tegen. De Boer hoeft niet weg, maar 2 kampioenschappen verhullen niet dat het nu een redelijke puinhoop is.D_skilled schreef:Dan zit Frank de Boer op de schopstoel?GangstaRiB schreef:Als we vanavond verliezen en daarna bij PEC averij oplopen wordt het een lastig verhaal voor FdB. Het kampioenschap heeft een aantal zaadpartijen en miskopen verbloemd. Nu zie je wat er over is van ons aller Ajax. Een stel middelmatige spelertjes zonder durf.Opportunisme ten top. Ook al wordt het een k*t seizoen voor Ajax Frank de Boer wordt echt niet ontslagen. En terecht.
Wat een gelul weer, er is weldegelijk verbetering te zien in het veldspel. Hou toch op met dat gezeik steeds. En De Boer blijft (terecht) coach ook sl spelen we straks nacompetitie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Succes trouwens mannen!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ik heb genoten dit seizoen..... Zoals ik al stelde, kampioenschap vergoed veel. Ik vind het best als je zo kortzichtig wil zijn. Je moet ieder jaar innoveren, terwijl er bij Ajax dit jaar gekozen wordt voor consolidatie. Je ziet gelijk welke consequenties dat geeft.Mr. Ajax schreef:GangstaRiB schreef:
Nee, begrijp me goed, ik vind De Boer een goede coach. Hij kan de druk goed weghalen en creëert een topsportklimaat. Echter... er wordt al een paar jaar slecht ingekocht, er is niet veel verbetering in het veldspel te zien, dus dat valt mij nog tegen. De Boer hoeft niet weg, maar 2 kampioenschappen verhullen niet dat het nu een redelijke puinhoop is.
Wat een gelul weer, er is weldegelijk verbetering te zien in het veldspel. Hou toch op met dat gezeik steeds. En De Boer blijft (terecht) coach ook sl spelen we straks nacompetitie.
Whitey on the moon.
-
Wat is Guidetti stil 

-
Snappen die Engelsen iets van corners? Dat is de 3e in 2 wedstrijden....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Onwaarschijnlijk
Goed... laten we wel wezen. Corners zijn al jaren een groot wapen van Ajax. Hier kan Manchester City verder natuurlijk ook weinig aan doen. 

Je kunt een boel op De Jong aan te merken hebben, maar niet dat hij er in de belangrijke wedstrijden nooit staat. Echte spitsengoals trouwens.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Kutploeg dat Ajax. Weg met die De Boer! Eencellige waus!
Oei Wimpey, dat is wel heel opportunistisch
I think I lost my fucking headache
-
Waar was je in het Vitesse topic?wimpey schreef:Kutploeg dat Ajax. Weg met die De Boer! Eencellige waus!

Whitey on the moon.
Wachten totdat-ie viel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Gewoon een fantastische goal
Op z'n Van Rhijn's. Kijken naar de bal en niets doen.GangstaRiB schreef:Slecht verdedigd.
-
Ik ben een fan van hem, maar dat komt voornamelijk doordat hij voetballend veel toevoegt. Verdedigend moet het veel beter. Hij had die Toure gewoon uit balans moeten brengen.wimpey schreef:Op z'n Van Rhijn's. Kijken naar de bal en niets doen.GangstaRiB schreef:Slecht verdedigd.
Whitey on the moon.
Gewoon fantastisch afgemaakt.
I think I lost my fucking headache