Droog veld, dus baltempo lager en druk zetten kost veel kracht.Zeeburg schreef:Het zou voor Ajax toch iets gunstiger moeten zijn. NEC moet het meer hebben van strijd en kracht. Even laten uitrazen en dan toeslaan vandaag.
NEC - Ajax 19-08-2012
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: 19-08-2012 NEC - Ajax
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Overigens, ik mag toch hopen dat Theo 'gewoon linkshalf' zal staan vandaag??
Lijkt me niet, Eriksen zal wel spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bij 34 graden celsius? Ik zou hem gewoon weer rond de 81e minuut brengen.Cruijff schreef:Overigens, ik mag toch hopen dat Theo 'gewoon linkshalf' zal staan vandaag??
Janssen start in de basis. Dijks ook trouwens.
Re: 19-08-2012 NEC - Ajax.
Ik vermoed (zoals eerder gezegd) Janssen als VM in de basis... Dijks ook in de basis, dus Blind centraal en dus geen Wiel?
Opstelling: Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Dijks; Eriksen, Janssen, Schöne; Lukoki, De Jong, Sana
Geen Blind dus. En De Jong in de spits. Toch wel verrassend.
Geen Blind dus. En De Jong in de spits. Toch wel verrassend.
Laatst gewijzigd door Zeeburg op zo aug 19, 2012 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind; De Jong, Serero, Eriksen; Lukoki, Sigthorsson, Sana
http://plazilla.com/nec-aa-ajax-19-augu ... ijd-kijken
LOL
LOL
Blind is einde oefening na psv en AZ.Zeeburg schreef:Opstelling: Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Dijks; Eriksen, Janssen, Schöne; Lukoki, De Jong, Sana
Geen Blind dus.
Neem aan dat Janssen als linkshalf speelt en Schöne als VM.
En geen Sig. Injury?

Ik krijg een andere opstelling door.Dubbel schreef:Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind; De Jong, Serero, Eriksen; Lukoki, Sigthorsson, Sana
LOL

Bron?Zeeburg schreef: Ik krijg een andere opstelling door.
Die van mij moet kloppen, maar Dubbel post een hele andere opstelling. Vandaar.wimpey schreef:Bron?Zeeburg schreef: Ik krijg een andere opstelling door.
Re: 19-08-2012 NEC - Ajax.
Interessant. Siem in de spits, dat is beter dan op het middenveld. Blind is geen optie meer, lijkt definitief. Opstelling is niet verkeerd, een goede defensieve middenvelder erbij en we hebben qua basis elf geen beroerd elftal.
Bron die je die kloppende opstelling geeft, bedoel ik dan ook. 
Je bron is snel en goed geinformeerd: http://www.nu.nl/sport/2887926/janssen- ... -ajax.html

Je bron is snel en goed geinformeerd: http://www.nu.nl/sport/2887926/janssen- ... -ajax.html
Laatst gewijzigd door wimpey op zo aug 19, 2012 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Moest er daarom ook zo om lachen. Best kans dat jouwe klopt hoor, vage site dat plazilla, maar ik wilde je de dissenting opinion niet onthouden.Zeeburg schreef:Ik krijg een andere opstelling door.Dubbel schreef:Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind; De Jong, Serero, Eriksen; Lukoki, Sigthorsson, Sana
LOL
Welkom op Ajaxtalk!

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Janssen dus op de plaats van Anita? :(
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
EL meldt ook dat Janssen in de basis staat. En nee, niet op de plek van Anita.
Ik neem aan dat Schöne daar speelt.Raymon schreef:Janssen dus op de plaats van Anita? :(
Aha, de officiële Ajax site. Dus betrouwbaar. Maar ik vroeg me af hoe Dubbel aan zijn opstelling komt.wimpey schreef:Bron die je die kloppende opstelling geeft, bedoel ik dan ook.

Ik zie nu je antwoord, en dank voor je welkomswoord Dubbel.

Laatst gewijzigd door Zeeburg op zo aug 19, 2012 2:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, Schone lijkt me. Sigthorsson op de bank ,Siem spits. Zou FdB het licht gezien hebben mbt Siem?!Raymon schreef:Janssen dus op de plaats van Anita? :(
Hele opmerkelijke opstelling.
Mwah, weer speelt ook een rol. Balvaste spelers als Janssen en Schöne opstellen en Siem in de spits. En snelle lichte jochies als Sana en Lukoki aan de zijkanten.De Dominee schreef: Nee, Schone lijkt me. Sigthorsson op de bank ,Siem spits. Zou FdB het licht gezien hebben mbt Siem?!
Laat hen maar rennen (en die backs van NEC natuurlijk), de rest moet de bal het werk laten doen. En dat ding zo min mogelijk verspelen.
- Ajaciedjuh
Schöne op 6. Kolbeinn gespaard vanwege 90 min met Finland.
Eriksen rechtshalf komt hij veel minder tot zijn recht, dan linkshalf.
Eriksen rechtshalf komt hij veel minder tot zijn recht, dan linkshalf.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Klopt, Schóne als meest controlerende middenvelder vandaag, aldus De Boer op EL.De Dominee schreef:Nee, Schone lijkt me. Sigthorsson op de bank ,Siem spits. Zou FdB het licht gezien hebben mbt Siem?!Raymon schreef:Janssen dus op de plaats van Anita? :(
Fijn dat Siem van het middenveld is gehaald en Blind uit de basis.
Positieve verrassingen inderdaad mbt Siem en Blind. Verwacht Sigthorsson na 70 min voor Eriksen. Transfer Janssen van de baan...?