Leg eens uit.Ajaciedjuh schreef: Anita ook weg. Klotezooi.
Ajax - AZ 12-08-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - AZ 12-08-2012
Bron?LucaS schreef:Ajax eb Newcastle zijn akkoord.
De Boer is weer aan het gokken geslagen, net als begin vorig seizoen ... Je zou zeggen waar zijn die oefenwedstrijdjes dan voor, voor mij mede altijd om naar de basis elf te werken, automatismen te kweken.
Afijn, we gaan het wel weer zien.Ben benieuwd of AJAX geleerd heeft van de wedstrijd om de JC SCHAAL .
Afijn, we gaan het wel weer zien.Ben benieuwd of AJAX geleerd heeft van de wedstrijd om de JC SCHAAL .
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Heeft Delay foto's van Frank terwijl deze de herenliefde bedrijft dat hij elke keer weer in de basis mag starten?
YNWA
Denk dat Anita op LB staat en Schöne als VM.D_skilled schreef:OMG, Blind tegenover Beerens. Hoe verzin je het.
- Ajaciedjuh
Blind staat gewoon linksachter. Interview FdB.wimpey schreef:Denk dat Anita op LB staat en Schöne als VM.D_skilled schreef:OMG, Blind tegenover Beerens. Hoe verzin je het.
Bank Ajax: Cillessen, Janssen, Klaassen, Sana, Denswil, Dijks en Fischer
AZ: Esteban; Marcellis, Moisander, Viergever, Gorter; Falkenburg, Maher, V. Elm; Beerens, Altidore, Martens.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Pretopstelling. Alleen is de pret ws niet voor ons.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zwak hoor, een nederlaag en dan een opstelling uit de hoed toveren die in niets lijkt op ook maar een opstelling uit de voorbereiding.
I think I lost my fucking headache
Hele matige opstelling, maar meer smaken hebben we ook niet.
Hopelijk kunnen we winnen vandaag en de selectie de komende week serieus versterken.
Hopelijk kunnen we winnen vandaag en de selectie de komende week serieus versterken.
Loop niet zo te zeuren, hij kan er toch niks aan doen dat er nog geen versterkingen zijn en Janssen weg wilt.LucaS schreef:Zwak hoor, een nederlaag en dan een opstelling uit de hoed toveren die in niets lijkt op ook maar een opstelling uit de voorbereiding.
- Ajaciedjuh
FdB praat over 1 of 2 versterkingen. Blijft vreemd.
Ik dacht eerder aan 3/4 versterkingen. Een buitenspeler (Assaidi), spits, LCV en nu ook een VM.Ajaciedjuh schreef:FdB praat over 1 of 2 versterkingen. Blijft vreemd.
- Ajaciedjuh
Klopt, maar beluister maar het interview, daar heeft Frank het over 1 à 2 versterkingen.D_skilled schreef:Ik dacht eerder aan 3/4 versterkingen. Een buitenspeler (Assaidi), spits, LCV en nu ook een VM.Ajaciedjuh schreef:FdB praat over 1 of 2 versterkingen. Blijft vreemd.
Wat zullen er een hoop discussies ontstaan na 3 of 4 verlies partijen kijken of de acherban zich staande kan houden
Is dat interview niet van vrijdag? Anita zou blijven, en nu die vertrekt zal die wel vervangen worden lijkt me.
Gaat ook over de opstelling van vandaag. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dit lijkt me een opstelling van niks. Ik hoop dat ik ernaast zit, maar het experiment met Blind op LB is m.i. nu wel vaak genoeg mislukt.
Denk dat Ajax 3-5-2 speelt:
Rica - Toby - Blind
Greg - Siem - Schöne - Serero - Anita
Neem aan dat FdB geen zin heeft in escapades in de CV als vorig weekend. En er een mannetje achter zet.
Rica - Toby - Blind
Greg - Siem - Schöne - Serero - Anita
Neem aan dat FdB geen zin heeft in escapades in de CV als vorig weekend. En er een mannetje achter zet.
Heeft iemand een stream? Bij voorkeur Sopcast. Alvast bedankt.
Ik heb er een hard hoofd in voor vanmiddag. Misschien moet ik toch maar alvast aan de whiskey gaan...
@Wimpey, ik zit op 13th stream op Sopcast. Misschien dat je die kan vinden in de lijst.
@Wimpey, ik zit op 13th stream op Sopcast. Misschien dat je die kan vinden in de lijst.