FC Twente - Ajax 29-04-2011
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Overigens garandeert geen feestje bij de Arena ook niet dat er niets in de stad gebeurt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Re: FC Twente - Ajax 29-04-2011
Linksom of rechtsom komt er toch wel de nodige ellende. Dat lijkt helaas onlosmakelijk verbonden aan een huldiging. Dat is jammer en treurig tegelijk maar er lijkt niet zoveel aan te doen. Er komt nu eenmaal volk op af dat maar één bedoeling heeft en dat is de boel afbreken.
Dat er daardoor geen huldiging in het centrum mag plaatsvinden is jammer voor diegene die daar wel een leuk feestje van willen maken. Maar ik begrijp die beslissing wel. Het is niet dat er dan niks gebeurd maar het is waarschijnlijk wel een stukje overzichtelijker en beter te beheersen op het moment dat het uit de hand loopt. Het is gewoon niet uit te leggen aan het publiek dat je een feest organiseert dat vroeg of laat eigenlijk altijd uit de hand loopt waardoor er vervolgens veel kosten moeten worden gemaakt.
Persoonlijk heb ik er geen last van. Zo'n pleinfeest kan me gestolen worden. Ik drink er wel een biertje op in de kroeg.
Dat er daardoor geen huldiging in het centrum mag plaatsvinden is jammer voor diegene die daar wel een leuk feestje van willen maken. Maar ik begrijp die beslissing wel. Het is niet dat er dan niks gebeurd maar het is waarschijnlijk wel een stukje overzichtelijker en beter te beheersen op het moment dat het uit de hand loopt. Het is gewoon niet uit te leggen aan het publiek dat je een feest organiseert dat vroeg of laat eigenlijk altijd uit de hand loopt waardoor er vervolgens veel kosten moeten worden gemaakt.
Persoonlijk heb ik er geen last van. Zo'n pleinfeest kan me gestolen worden. Ik drink er wel een biertje op in de kroeg.
Nil volentibus arduum
Het lijkt me juist overzichtelijker om alles op 1 plek te hebben (dus de binnenstad). Van der Laan heeft het over allemaal maatregelen die ze nemen om het zo onaantrekkelijk mogelijk te maken om naar de stad te gaan. Waar moet ik dan aan denken? Metrostations dicht? Minder metro's? Metrostation Strandvliet en Bijlmer dicht en alleen Duivendrecht open? Afritten afsluiten?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Eye opener, dat wist ik niet. Dank voor linkje naar rapport Thijs, kan ik mijn voordeel mee doen als ik weer eens in discussie ben met mensen die het de "Ajax supporters" kwalijk nemen dat er bij een huldiging zoveel wordt gesloopt.Thijs schreef:"we"? Ik voel me niet aangesproken hoor.
Van de 68 aanhoudingen vorig jaar hadden er maar 2 een clubcard bij Ajax. Zegt ook genoeg eigenlijk.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Daar begin ik niet meer aan. Je kan net zo goed proberen om aan een zwaar gelovig iemand uit te leggen dat de bijbel een gedateerd sprookjesboek is. Je hebt wel gelijk, maar je krijgt het niet.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Maar met dat rapport is het wel wat makkelijker overtuigen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Waarom niet een rondvaart bedenk ik mij ineens
Barcelona doet het met een bustocht,
Woj hebben grachten,
Een rondvaart, eureka
Woj hebben grachten,
Een rondvaart, eureka
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Pas bij een CL overwinning vind ik een rondvaart gepast.elliquido schreef:Waarom niet een rondvaart bedenk ik mij ineens
Woj hebben grachten,
Een rondvaart, eureka
Vakkie 129
Inderdaad, niet overdrijven. Schaal achterin in de bus en gewoon op huis aan! 

Nil volentibus arduum
Zolang Vertonghen de schaal niet vasthoudt vind ik het best.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Veel plezier iedereen! Mocht Ajax kampioen worden, dan ben ik hier effe niet...Zo niet, tot vanavond. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Bij mij eigenlijk totaal geen spanning. Twente moet. Dus ruimte voor Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
Hier een beetje wedstrijdspanning maar niet heel bijzonder. In principe kan er weinig meer mis gaan dus dit is niet te vergelijken met vorig jaar. Maar het zou toch wel lekker zijn als we vanmiddag in Enschede winnen of desnoods minimaal een gelijkspel halen. In beide gevallen kunnen we dan thuis tegen VVV de titel pakken (en misschien zelfs al vanmiddag) kampioen zijn. Een nederlaag zou kunnen betekenen dat we pas op de laatste speeldag officieel binnen zijn. Dan toch echt liever in Enschede of woensdag thuis.
Wel leuk om straks ook de score op de andere velden te volgen. PSV in de voorwedstrijd om 12.30uur en straks dat potje in de Kuip. En stiekem hopen op een scenario dat Feyenoord ons het allerlaatste zetje naar de titel geeft.
Wel leuk om straks ook de score op de andere velden te volgen. PSV in de voorwedstrijd om 12.30uur en straks dat potje in de Kuip. En stiekem hopen op een scenario dat Feyenoord ons het allerlaatste zetje naar de titel geeft.

Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Weinig voetjebal voor mij helaas vandaag.
We zullen echter wel om 14.30 uur de zelfgemaakte AJAXtaart voor zoonlief aansnijden en zo zijn we er toch een beetje bij...
Come ONNN, AJAX!!!

We zullen echter wel om 14.30 uur de zelfgemaakte AJAXtaart voor zoonlief aansnijden en zo zijn we er toch een beetje bij...

Come ONNN, AJAX!!!

- Ajaciedjuh
Veel spanning in mijn lijf. Doemscenario: verliezen en Vertonghen en Anita geel. Dan komt er veel spanning staan op woensdag tegen VVV.
Het zou echt lekker zijn als we vandaag officieus kampioen worden. Winnen dus en dat az of feyenooit wint. Dan lekker tegen VVV afmaken.
Het zou echt lekker zijn als we vandaag officieus kampioen worden. Winnen dus en dat az of feyenooit wint. Dan lekker tegen VVV afmaken.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Vermeer, Vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Eriksen, Anita, Janssen, Aissati, De Jong, Boerrigter
Bank Ajax: Cillessen, Enoh, Sigthorsson, Ebecilio, Ooijer, Lodeiro, Van Rhijn
Bank Ajax: Cillessen, Enoh, Sigthorsson, Ebecilio, Ooijer, Lodeiro, Van Rhijn
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo apr 29, 2012 12:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Gefeliciteerd in ieder geval.Ramona schreef:Weinig voetjebal voor mij helaas vandaag.
Voor mij ook geen voetbal.
Nood oppassen bij kids van broertje.
Hun Jaarlijks Uitje liep in gevaar omdat de vaste oppas niet kon. Dus ja, familie hè.
Maar leve de teleteksthooligan
Vakkie 129
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
De Dominee schreef:DIT is em: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11 ... ialManager

Daar word ik toch bepaald vrolijk van
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Volgens Van Gangelen: zeer ontspannen Ajax selectie: we worden toch wel kampioen. Totaal verkeerde instelling! 
Twente zal volop motivatie erop knallen. Ajax is juist in deze positie gekomen, vanwege de instelling 'er valt niks te halen tegen Ajax'. Hopelijk verrassen ze me weer positief.

Twente zal volop motivatie erop knallen. Ajax is juist in deze positie gekomen, vanwege de instelling 'er valt niks te halen tegen Ajax'. Hopelijk verrassen ze me weer positief.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo apr 29, 2012 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat maakt van Gangelen er van.Ajaciedjuh schreef:Volgens Van Gangelen: zeer ontspannen Ajax selectie: we worden toch wel kampioen. Totaal verkeerde instelling!