Ajax - De Graafschap 15-04-2012 14.30 uur
Moderator: mods
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Re: Ajax - De Graafschap 15-04-2012 14.30 uur
Dit is de fase van het seizoen waarin de staartploegen gevaarlijker tegenstanders worden dan de NEC'tjes en Groningens, maar dan nog: ik maak me totaal geen zorgen over zondag, om de simpele reden dat het kwartje bij Ajax gevallen is. Scherpte. Doorstomen nu. Ze hebben 't in de gaten.
Gaat echt niet fout, dit.
K.
Gaat echt niet fout, dit.
K.
Still alive...
Mwah, je kan ook gelijkspelen met 11 man voor de pot ..
Blij met de punten ...
De tijd van "als we fel zijn dan kan alles" is voorbij. 

Alexander schreef:Ik vind het echt niet terecht dat van Rhijn op de bank start. Die jongen heeft het echt fantastisch gedaan.
Helemaal mee eens. Boerrigter begrijp ik wel, maar Van Rhijn moet gewoon blijven staan hoor!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Jantje is er weer bij de training. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hoe zou zoiets nou gaan in de praktijk? De Boer roept van Rhijn op z'n kamer en zegt: Luister Ricardo, je hebt het fantastisch gedaan, Maar Greg is weer fit en moet verkocht worden. Hij speelt de laatste paar wedstrijden van het seizoen en levert ons nog wat op. Volgend jaar issie weg, sta je in de basis en is er zelfs ruimte voor wat salarisverhoging als Greg weg is.Mr. Ajax schreef:Alexander schreef:Ik vind het echt niet terecht dat van Rhijn op de bank start. Die jongen heeft het echt fantastisch gedaan.
Helemaal mee eens. Boerrigter begrijp ik wel, maar Van Rhijn moet gewoon blijven staan hoor!

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Je kon er wel eens verrassend dichtbij zitten.
Ik had Van Rhijn lekker laten staan. Die jongen heeft het uitstekend gedaan en het elftal dat de afgelopen weken de punten heeft gehaald had van mij het vertrouwen mogen hebben. Laat de jongens die terugkeren voorlopig lekker invallen en dan komt er, als ze het goed doen, vanzelf weer een plekje vrij.
Ik had Van Rhijn lekker laten staan. Die jongen heeft het uitstekend gedaan en het elftal dat de afgelopen weken de punten heeft gehaald had van mij het vertrouwen mogen hebben. Laat de jongens die terugkeren voorlopig lekker invallen en dan komt er, als ze het goed doen, vanzelf weer een plekje vrij.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ondanks de geweldige ontwikkeling van Van Rhijn, is Gregory in normale doen nog minimaal 1 klasse beter hoor. Goed om te lezen dat hij nog 5 jaar bij Ajax wil voetballen, maar dan wordt het eens tijd dat hij tekent! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die jongen denkt volgens mij maar aan twee dingen. Een goed EK spelen en z'n transfer naar Valencia of een andere dik betalende club.
Nu is Van der Wiel in goede doen een uitstekende speler maar dat heeft hij wat mij betreft ook te weinig laten zien. Nou ja, hij mag het een keer proberen. Als hij niet goed speelt kunnen we tegen Twente altijd nog terugvallen op Van Rhijn!
Nu is Van der Wiel in goede doen een uitstekende speler maar dat heeft hij wat mij betreft ook te weinig laten zien. Nou ja, hij mag het een keer proberen. Als hij niet goed speelt kunnen we tegen Twente altijd nog terugvallen op Van Rhijn!
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik verwacht overigens een ultradefensief De Graafschap. Vergelijkbaar met hoe Roda in de Arena voetbalde. Een hoge uitslag is dus geen garantie. Zou mooi meegenomen zijn, maar nogmaals: met 3 punten ben ik al tevreden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Ik verwacht hetzelfde. Hopelijk kunnen we er snel een paar inprikken, maar de 3 punten zijn het belangrijkst.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik verwacht overigens een ultradefensief De Graafschap. Vergelijkbaar met hoe Roda in de Arena voetbalde. Een hoge uitslag is dus geen garantie. Zou mooi meegenomen zijn, maar nogmaals: met 3 punten ben ik al tevreden.

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Sowieso, altijd. Drie punten = geslaagde dag. Al het andere is bonus.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik verwacht overigens een ultradefensief De Graafschap. Vergelijkbaar met hoe Roda in de Arena voetbalde. Een hoge uitslag is dus geen garantie. Zou mooi meegenomen zijn, maar nogmaals: met 3 punten ben ik al tevreden.
Dat moet je niet interpreteren als een pleidooi voor saai resultaatvoetbal. Ik ben Ajacied, ik geloof dat de kans op winst het grootst is als je verzorgd, dominant, aanvallend voetbal speelt. Maar 'Ajax-voetbal' is geen doel op zichzelf; het is een middel om tot winst te komen. Niet meer, niet minder. En zo zagen ze het in de jaren zeventig ook. Winst = alles. Pas als aan die drempelvoorwaarde voldaan is, komen er andere dingen in beeld waaraan je óók waarde kunt hechten.
K.
Still alive...
Dat is nu ook het enige wat telt ..Kowalczyk schreef:Sowieso, altijd. Drie punten = geslaagde dag. Al het andere is bonus.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik verwacht overigens een ultradefensief De Graafschap. Vergelijkbaar met hoe Roda in de Arena voetbalde. Een hoge uitslag is dus geen garantie. Zou mooi meegenomen zijn, maar nogmaals: met 3 punten ben ik al tevreden.
K.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De 18 die het moeten doen tegen De Graafschap:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Derk Boerrigter
Aras Özbiliz
Ismaïl Aissati
Ricardo van Rhijn
Lukoki moet eventjes pas op de plaats maken.
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Derk Boerrigter
Aras Özbiliz
Ismaïl Aissati
Ricardo van Rhijn
Lukoki moet eventjes pas op de plaats maken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Vind dat wel vreemd. Zo krijgt die jongen nooit vertrouwen.
IK GELOOF!!!!!!
Mee eens. Geen fouten maken en de punten pakken. Dat is wat we moeten doen. Als we dan nog een mooie wedstrijd te zien krijgen kan ik dat uiteraard zeer waarderen maar geen punten morsen is belangrijk. We hebben eerder dit seizoen genoeg puntverlies geleden waar vooraf werkelijk niemand daar aan dacht.Kowalczyk schreef:Sowieso, altijd. Drie punten = geslaagde dag. Al het andere is bonus.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik verwacht overigens een ultradefensief De Graafschap. Vergelijkbaar met hoe Roda in de Arena voetbalde. Een hoge uitslag is dus geen garantie. Zou mooi meegenomen zijn, maar nogmaals: met 3 punten ben ik al tevreden.
Dat moet je niet interpreteren als een pleidooi voor saai resultaatvoetbal. Ik ben Ajacied, ik geloof dat de kans op winst het grootst is als je verzorgd, dominant, aanvallend voetbal speelt. Maar 'Ajax-voetbal' is geen doel op zichzelf; het is een middel om tot winst te komen. Niet meer, niet minder. En zo zagen ze het in de jaren zeventig ook. Winst = alles. Pas als aan die drempelvoorwaarde voldaan is, komen er andere dingen in beeld waaraan je óók waarde kunt hechten.
K.
Dat Lukoki even mag overslaan kan ik me wel iets bij voorstellen. Het was wel erg onder de maat wat hij liet zien.
Nil volentibus arduum
Bovendien lijkt me dit geen wedstrijd waar veel ruimte voor de aanvallers zal zijn, waarmee het nog lastiger wordt voor die jongen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Inderdaad. De ruimte zal beperkt zijn. En hij moet het toch van zijn snelheid hebben want de rest. Tja, laten we het er op houden dat hij zich nog moet ontwikkelen.
Morgen een vroege voorsprong zou overigens wel degelijk een ruime zege kunnen opleveren. De Graafschap zal z'n prioriteiten anders stellen. Die hebben niet veel meer te winnen als Ajax eenmaal op voorsprong komt.
Morgen een vroege voorsprong zou overigens wel degelijk een ruime zege kunnen opleveren. De Graafschap zal z'n prioriteiten anders stellen. Die hebben niet veel meer te winnen als Ajax eenmaal op voorsprong komt.
Nil volentibus arduum
Zoals hij gewoonlijk gespeeld heeft, krijg ik ook geen vertrouwen (in hem dan wel).Rishi schreef:Vind dat wel vreemd. Zo krijgt die jongen nooit vertrouwen.
Dit wordt gewoon net zo'n wedstrijd als Heracles thuis, minimaal 6-0 

3 overwinnigen en de 31 buit is binnen 

- Ajaciedjuh
De Graafschap zal meer voor de pot gaan liggen. Het veld goed breed houden is het devies.gaizka schreef:Dit wordt gewoon net zo'n wedstrijd als Heracles thuis, minimaal 6-0
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
5-1
De Grafschaap zal de volle 90 minuten voor de pot gaan liggen om z'n betere doelsaldo dan Excelsior vast te houden. Elke uitslag onder de 5-0 is pure winst voor ze.
Dus als we nou gewoon met ze afspreken dat ze er een aantrekkelijke wedstrijd van maken en wij in ruil daarvoor maar 5 keer tegen ze gaan scoren... gunnen we hun in de laatste minuut ook nog een goaltje en dan is iedereen tevreden als de wedstrijd is uitgepolderd.
De Grafschaap zal de volle 90 minuten voor de pot gaan liggen om z'n betere doelsaldo dan Excelsior vast te houden. Elke uitslag onder de 5-0 is pure winst voor ze.
Dus als we nou gewoon met ze afspreken dat ze er een aantrekkelijke wedstrijd van maken en wij in ruil daarvoor maar 5 keer tegen ze gaan scoren... gunnen we hun in de laatste minuut ook nog een goaltje en dan is iedereen tevreden als de wedstrijd is uitgepolderd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ajaciedjuh
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Eriksen, Anita, Janssen; Aissati, De Jong, Boerrigter.
Bank Ajax: Verhoeven, Van Rhijn, Ooijer, Enoh, Sigthorsson, Ebecilio en Ozbiliz
Zoals verwacht. Come on
Bank Ajax: Verhoeven, Van Rhijn, Ooijer, Enoh, Sigthorsson, Ebecilio en Ozbiliz
Zoals verwacht. Come on

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo apr 15, 2012 12:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.