Plezier allemaal!

Moderator: mods
My words exactly!Ajaciedjuh schreef:Veel plezierelliquido schreef:Vandaag ga ik voor een ceesdewolfje.
oftewel, de kleine elliquido gaat vandaag voor het eerst mee.
Zijn Ajax shirt ligt klaar,
Hij loopt de hele ochtend al zenuwachtig te doen.
Nu de doelpunten nog !
![]()
![]()
beste opvoeding die je kunt geven.
Twitter. 1 april grap of ......Ismaïl Aissati is ziek. Hij wordt in de wedstrijdselectie vervangen door Kolbeinn Sigthorsson.
Aisatti is ziek volgens NU.nlgaizka schreef:Is dat de opstelling of denk je dat? Zou wel vreemd zijn als Aissati nu weer op de bank zit...
Aissati is ziek. Dit is de opstelling. Kolbeinn vervangt Aissati.gaizka schreef:Is dat de opstelling of denk je dat? Zou wel vreemd zijn als Aissati nu weer op de bank zit...
Frank had eigenlijk ons lachebekkie Mounir moeten bellen.Ajaciedjuh schreef: Twitter. 1 april grap of ......
Daar hebben we nog steeds dezelfde aanval of verwacht je dat Kolbeinn en Boerrigter al in de basis kunnen starten!?wimpey schreef:Frank had eigenlijk ons lachebekkie Mounir moeten bellen.Ajaciedjuh schreef: Twitter. 1 april grap of ......![]()
Ik denk dat Heracles lastig wordt vandaag. Die lui zijn op cloud number nine en zullen vrijuit spelen. En als je dan de voorhoede van Ajax ziet...![]()
Tegen Heerenveen vlg. week zie ik absoluut niet op. Daar winnen we wel.
11 april om 9 uur. Ik ben uitgenodigd via mijn stage-adres om het in de skybox bij Heerenveen te bekijken. Daar zeg ik geen nee tegen.wimpey schreef:Wanneer is Heerenveen - Ajax nou? Ik zie net op EL: woensdag 10 April.
10 April is echter de dinsdag na Pasen.
Gewoon op Woensdag 11 april, staat ook op EL.wimpey schreef:Wanneer is Heerenveen - Ajax nou? Ik zie net op EL: woensdag 10 April.
10 April is echter de dinsdag na Pasen.
Van Rhijn stond wel erg te sukkelen in minuut 3. Maar Ajax begint vrij goed.999 schreef:AJAX is in ieder geval wel bij de les ...
Precies. Kies dan maar voor hard en hoog.999 schreef:Tja, Eriksen als je kiest om te schieten moet ie minimaal tussen de palen zijn ...