Met alle respect, maar dat zouden we zonder Aissati ook niet zo veel hebben gehad ..Ajaciedjuh schreef:Het grote probleem is dat we geen diepte in ons spel hebben en ook geen spelers die acties durven te maken.
ADO Den Haag - Ajax 18-03-2012
Moderator: mods
Re: ADO Den Haag - Ajax 18-03-2012
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Bank Ajax: Cillessen, Ooijer, Blind, Enoh, Lodeiro, Bulykin en Lukoki.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Extreem statisch elftal.
Dat wordt weer pielen uit stilstand.
0 fiducie in. Niet omdat ADO goed is, maar omdat Ajax matig en weinig weerbaar is.

0 fiducie in. Niet omdat ADO goed is, maar omdat Ajax matig en weinig weerbaar is.
Opstelling ADO: Coutinho, Omeruo, Kum, Horvath, Luksik, Visser, Radosavljevic, Toornstra, Chery, Immers, Boussaboun.
Wissels: Zwinkels, J.Verhoek, Smolarek, Supusepa, Elbers, Vicento, Buwalda.
Wissels: Zwinkels, J.Verhoek, Smolarek, Supusepa, Elbers, Vicento, Buwalda.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Theo zal wel slecht spelen... Kan zijn ballen niet kwijt.. Ik heb Ismael nog nooit een sprint zien trekken..
Kan me eigenlijk geen moer schelen hoe maar 3 punten en geen kaart voor Jan en Theo..
Kan me eigenlijk geen moer schelen hoe maar 3 punten en geen kaart voor Jan en Theo..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Ebecilio is geen geweldenaar, maar heeft wel diepte in zijn spel en blijft acties maken. Groot verschil met Aissati. Maar ja, we missen gewoon onze hele aanval. Boerrigter, Kolbeinn en Sulejmani.999 schreef:Met alle respect, maar dat zouden we zonder Aissati ook niet zo veel hebben gehad ..Ajaciedjuh schreef:Het grote probleem is dat we geen diepte in ons spel hebben en ook geen spelers die acties durven te maken.
5 basisspelers missen we: Gregory, Boilesen, Boerrigter, Kolbeinn en Sulejmani.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo mar 18, 2012 11:51 am, 2 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik baal ervan dat Aissati speelt. Met Lukoki heb je in ieder geval altijd diepte in je spel. Heel erg zonde en in mijn ogen ook een totaal verkeerde keuze.
Bertje schreef:Ajax is echt tien keer beter dan ADO. Dat geeft uiteindelijk de doorslag.

IK GELOOF!!!!!!
Ajaciedjuh schreef:Ebecilio is geen geweldenaar, maar heeft wel diepte in zijn spel en blijft acties maken. Groot verschil met Aissati. Maar ja, we missen gewoon onze hele aanval. Boerrigter, Kolbeinn en Sulejmani.999 schreef:Met alle respect, maar dat zouden we zonder Aissati ook niet zo veel hebben gehad ..Ajaciedjuh schreef:Het grote probleem is dat we geen diepte in ons spel hebben en ook geen spelers die acties durven te maken.
5 basisspelers missen we: Gregory, Boilesen, Boerrigter, Kolbeinn en Sulejmani.

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Waar schrijf ik dat dan? Ik had Lukoki opgesteld.
Utrecht is 10 keer beter dan Ajax?Rishi schreef:Bertje schreef:Ajax is echt tien keer beter dan ADO. Dat geeft uiteindelijk de doorslag.

Weerbaarheid geeft de doorslag. Aras en Aissati zijn echt niet beter dan hetgeen er bij ADO rondloopt. En het zijn nog papkindjes ook.
Wanneer ik trainer van ADO zou zijn, zou ik achterin 1 op 1 spelen tegen deze Ajax-voorhoede.
Komt nog bij dat Ajax geen middenvelders heeft die graag zonder bal diepgaan.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo mar 18, 2012 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wist nie dat je kwoad werd ...Ajaciedjuh schreef:Waar schrijf ik dat dan? Ik had Lukoki opgesteld.

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Het probleem met Lukoki is dat hij geen idee heeft wat hij met de bal moet doen als hij hem eenmaal heeft, zelden zo'n blind renpaard gezien.Alexander schreef:Ik baal ervan dat Aissati speelt. Met Lukoki heb je in ieder geval altijd diepte in je spel. Heel erg zonde en in mijn ogen ook een totaal verkeerde keuze.
YNWA
-
Ben al lang blij dat ie Anita gewoon laat staan ipv Enoh.wimpey schreef:Extreem statisch elftal.![]()
Verder blijkt maar weer eens hoe smal de selectie van Ajax is. Tuurlijk, we missen 5 basisspelers (waar blijft Boerrigter in godsnaam), maar 'de bank' is kwaliteitsarm.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
- Ajaciedjuh
Een vraag stellen, is kwaad worden?999 schreef:Wist nie dat je kwoad werd ...Ajaciedjuh schreef:Waar schrijf ik dat dan? Ik had Lukoki opgesteld.

Wat loopt die Gullit verschrikkelijk slap te lullen zeg. Uberhaupt een verschrikkelijke anti Ajax tafel: Gullit, Bruggink en Jansma.
-
Jansma heeft lang in Den Haag gewoond 

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
-
Fietste ook vanuit Hillegersberg naar Zuid! om daar voetbal te kijken.InnerHarbour schreef:Jansma is een Hagenees, Ado is zijn club.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Cornelis Johannes (Kees) Jansma (Amsterdam, 26 juni 1947)
Hagenaar op zijn hoogst.
Hagenaar op zijn hoogst.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Come on boys! Laat het zien, maar ons TROTS!
Iemand nog een link..?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Het nagelbijten kan aanvangen, een (toekomstige?) schoonzoon die een seizoenkaart voor ADO heeft, nu maar hopen dat er geen sms'jes komen.