Klote veld ook.Benji schreef:Goossens is te vroeg begonnen, weer geblesseerd.
NEC - Ajax 27-11-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: NEC - Ajax 27-11-2011
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ligeon is positioneel 'niet echt goed'.
Vertonghen weer in z'n eredivisievorm
-
Kom ik dan fietsende Ajacieden tegen? Nee, ik kom Feyenoorders tegen, dat wil ik liever nog even uitstellen.999 schreef:Ga een eindje wandelen Demootje ..Demosthenes schreef:Werkt NEC niet mee?999 schreef:Dur zit ook net elke keer eem nec-voetje tussen ...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Wat zijn we toch ver weggezakt. Niveauloos ploegje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dit Ajax is zo makkelijk te bestrijden. Zet ze vast en zet hoog druk en ze weten het niet meer.
-
Waarom komen ze bij Lyon en Zagreb dan niet op dat idee?D_skilled schreef:Dit Ajax is zo makkelijk te bestrijden. Zet ze vast en zet hoog druk en ze weten het niet meer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zoals ene Van Gaal lang geleden al zei, in Nederland stellen ze zich goed op Ajax in, en daardoor is het hier vaak moeilijker dan in de Champions league.Demosthenes schreef:Waarom komen ze bij Lyon en Zagreb dan niet op dat idee?D_skilled schreef:Dit Ajax is zo makkelijk te bestrijden. Zet ze vast en zet hoog druk en ze weten het niet meer.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Bah bah, dat is toch geen bal teruggeven
I think I lost my fucking headache
Die volgen de Eredivisie kennelijk niet. Ajax levert de bal toch wel in als je ze hoog op hun helft opjaagt. Zak je in speel je Ajax in de kaart.Demosthenes schreef:Waarom komen ze bij Lyon en Zagreb dan niet op dat idee?D_skilled schreef:Dit Ajax is zo makkelijk te bestrijden. Zet ze vast en zet hoog druk en ze weten het niet meer.
Kolderieke kaart ook weer. Zo kansloos timen....
Anita stelde zich dan ook gigantisch aan. (Tijdrekken?)LucaS schreef:Bah bah, dat is toch geen bal teruggeven
- Giacomo Puccini
TuurlijkJöhnk schreef:Anita stelde zich dan ook gigantisch aan. (Tijdrekken?)LucaS schreef:Bah bah, dat is toch geen bal teruggeven
I think I lost my fucking headache
Dit hele Ajax is kansloos. Frank de Boer moet de transfermarkt op anders wordt het heel moeilijk. De breedte van de selectie is om te janken.Benji schreef:Kolderieke kaart ook weer. Zo kansloos timen....
Frank De Boer? Misschien beter om na het echec van Augustus een ander de transfermarkt op te sturen.D_skilled schreef:Dit hele Ajax is kansloos. Frank de Boer moet de transfermarkt op anders wordt het heel moeilijk. De breedte van de selectie is om te janken.Benji schreef:Kolderieke kaart ook weer. Zo kansloos timen....
Ajax scoort zo en wint dan gewoon.
Dit soort wedstrijdtopics zijn echt van een hilarisch kleuterniveau tijdens de wedstrijden.
Dit soort wedstrijdtopics zijn echt van een hilarisch kleuterniveau tijdens de wedstrijden.
Ik zei het vooraf al, het gebrek aan lengte gaat de doorslag geven. Ajax is voetballend zelden superieur meer, dus moet je vechten vanuit die tweede bal. Ajax komt tekort in de duels.Giacomo Puccini schreef:Ik zit weer naar de B1 te kijken geloof ik.
Als je wilt scoren zul je zo nu en dan een kans moeten creeren.Feest schreef:Ajax scoort zo en wint dan gewoon.
Anita is lachwekkend slecht.
Wat is die Lodeiro toch een koopje geweest, uitstekende voetballer.
- Ajaciedjuh
Pingel onthouden
Ajax heeft gewoon de controle. Die kansen komen vanzelf.
NEC - Ajax 27-11-2011
Maar ze selecteerden in de jeugd toch op fysiek?D_skilled schreef:Corners, indirecte vrije trappen en tweede ballen wordt mede bepaalde door de lengte van de spelers of je die wint of niet.Benji schreef:Ik zie vooral heel veel slechte passes en wegglijdende spelers, daar gaat lengte je niet verder mee helpen...
Die systeemrobots toch ook altijd.... Lekker laten pielen!Peter schreef:Ligeon is positioneel 'niet echt goed'.