Ajax - Excelsior 24-04-2011
Moderator: mods
Re: Ajax - Excelsior 24-04-2011
Het wordt wel 3-0, maar met hangen en wurgen. Ik vermoed een zelfde soort wedstrijd als tegen Heracles.joey schreef:Kortom: geen gelul, gewoon 3-0!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Prima als er iemand gewurgd wordt, zolang de scheids het maar niet ziet.
Serieus...drie wedstrijden. Bloed, zweet en tranen, het kan me niet schelen hoe, maar ik wil 9 punten. Al slaat Enoh de bal met z'n leuter erin.
Ik ga even naar de kroeg voor een afzakkertje, morgen is het D-day.
Serieus...drie wedstrijden. Bloed, zweet en tranen, het kan me niet schelen hoe, maar ik wil 9 punten. Al slaat Enoh de bal met z'n leuter erin.
Ik ga even naar de kroeg voor een afzakkertje, morgen is het D-day.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Die houden we er in de komende weken.Thijs schreef:Al slaat Enoh de bal met z'n leuter erin.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Daar zal het dan wel op gaan uitdraaien .. Onder de Boer is dit elftal met de wedstrijd slechter gaan spelen ..
Blij met de punten ...
Vandaag geploeter voetbal als we niet snel scoren tot de 90e min , Aisaidi is er volgende week bij Hoerenveen niet bij dus mag Bas Dost en Elm het doen.
-
En vooral Excelsior met hun brave pastoor gewoon inpakken wegwezen hup 2-0 al zal dat wel weer niet lukken met Imbecilio in de spits pfffffffff weer een jaar niks
...Hup Ajax!

...Hup Ajax!

Dat zou dan precies volgens de opdracht van FdB zijn. De spelers moesten van hem toch geiler voor de goal worden?Thijs schreef:Al slaat Enoh de bal met z'n leuter erin.

Eén voordeel: het is in ieder geval mooi weer. Daar kan het niet aan liggen. 

Vandaag spannend?!? PSV verliest zowel vandaag als in Groningen laatste dag.
Ajax - Twente gaat het erom.
Ajax - Twente gaat het erom.
Zo goed is Groningen toch niet?
Als het maar niet te warm is...
Jesse schreef:Eén voordeel: het is in ieder geval mooi weer. Daar kan het niet aan liggen.
Als het maar niet te warm is...

Het stinkt aan alle kanten!
Waar halen al die Feyenoorders de arrogantie vandaan (ook op FN) dat PSV vandaag wel even gaat verliezen. De keiharde conclusie uit oktober is dat Feyenoord daar veel te slecht voor is.
Is al bekend wie er vandaag in de spits staat? Vond het met de Jong toch beter lopen dan met El H., ben benieuwd voor wie de Boer kiest.
Ajax moet vandaag laten zien dat het gelooft in de titel en Excelsior met 4-0 opzij zetten, zal trouwens wel goed heet zijn in de Arena!
Ajax moet vandaag laten zien dat het gelooft in de titel en Excelsior met 4-0 opzij zetten, zal trouwens wel goed heet zijn in de Arena!
-
Zeg dat wel, ik zou maar geen jas meenemen. Pfoe!gaizka schreef: zal trouwens wel goed heet zijn in de Arena!
- Jinne
- Site Admin
Dan had JC het toch al goed gezien een maan geleden: ik doe geen jassie aan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat mij betreft gaan we de rest van het seizoen verder met De Jong. Eigenlijk is hij wat mij betreft geen spits maar hij speelt tenminste in het belang van het team. Zolang El Hamdaoui niet inziet dat het daar om gaat hoef ik 'm niet meer in het Ajax shirt te zien.gaizka schreef:Is al bekend wie er vandaag in de spits staat? Vond het met de Jong toch beter lopen dan met El H., ben benieuwd voor wie de Boer kiest.
Nil volentibus arduum
Ik ben ook voor De Jong in de spits. Functioneert daar beter dan op het middenveld. En El Hamdaoui gaan we nou ook niet bepaald missen.
Spannende dag vandaag. Toch vrees ik dat het ons niet dichter bij de koppositie zal brengen. PSV gaat gewoon winnen in Rotterdam. Of Feyenoord nou z'n best doet of niet; ze missen gewoon kwaliteit.

Spannende dag vandaag. Toch vrees ik dat het ons niet dichter bij de koppositie zal brengen. PSV gaat gewoon winnen in Rotterdam. Of Feyenoord nou z'n best doet of niet; ze missen gewoon kwaliteit.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Eriksen, Anita; Sulejmani, El Hamdaoui, Ebecilio
Wissels: Verhoeven, Enoh, OOijer, Lodeiro, Blind, Cvitanich, De Zeeuw
Excelsior : Pellatz; Bovenberg, Gudde, Nieveld, Nelom, Ramsteijn, Roorda, Koolwijk, Fernandez, Bergkamp, Zeegelaar
Wissels: Verhoeven, Enoh, OOijer, Lodeiro, Blind, Cvitanich, De Zeeuw
Excelsior : Pellatz; Bovenberg, Gudde, Nieveld, Nelom, Ramsteijn, Roorda, Koolwijk, Fernandez, Bergkamp, Zeegelaar
Wat tip je v.w.b. de wedstrijden van Ajax en jouw psv, D_skilled?
Go Ajax!

Iedere keer dat jij tipt, valt het kwartje net even anders.Feest schreef:Vandaag spannend?!? PSV verliest zowel vandaag als in Groningen laatste dag.

Zo 2 schermen op m'n laptop open , dus ik kan beide wedstrijden zien.
Pisvee

Pisvee

Ajax wint, maar moeizaam. De laatste weken hadden ze persoonlijke fouten nodig om te scoren. PSV komt denk ik op voorsprong, maar de vraag is of ze het ook kunnen vasthouden. Zoiets verwacht ik.wimpey schreef:Wat tip je v.w.b. de wedstrijden van Ajax en jouw psv, D_skilled?
Voetballend is het idd niet best.D_skilled schreef: Ajax wint, maar moeizaam. De laatste weken hadden ze persoonlijke fouten nodig om te scoren.
psv heeft in April nog geen skippybal weten te raken. En de kakkies willen na die 10-0 wel.PSV komt denk ik op voorsprong, maar de vraag is of ze het ook kunnen vasthouden. Zoiets verwacht ik.
Ik gok op een moeizame 2-0 voor Ajax. En puntenverlies van psv. Bij dat laatste speelt natuurlijk wishful thinking ook een grote rol. Maar ik vind psv niet beter dan Ajax. En beide ploegen minder dan Twente.
Waar volg je de wedstrijden? (pm mag ook eventueel)Toppie schreef:Zo 2 schermen op m'n laptop open , dus ik kan beide wedstrijden zien.![]()
Pisvee![]()