Thijs schreef:Ja.
Wel erg gemeen van het Nederlandse publiek om bij deze wedstrijd 'de wave' te doen.

Moderator: mods
Thijs schreef:Ja.
Wel erg gemeen van het Nederlandse publiek om bij deze wedstrijd 'de wave' te doen.
Waarom niet? Qua snelheid kan zelfs Bas Dost zoiets uitvoeren. Zolang hij maar op tijd in de 16 komt voor de voorzet enz. Ik zag hem vorige week nog zo een doelpunt maken tegen Psv. El Ham floreerde bij Az bij zulke uitbraken. Siem lijkt me ook niet een groot probleem voor de uitvoering.Rishi schreef:Die tactiek is niet uit te voeren met El Ham, Siem of een Bas Dost.
Ik denk (maar wie ben ik) dat zo een tactiek werkt met een spits die kan voetballen en redelijk beweeglijk is.Zuidema schreef:Waarom niet? Qua snelheid kan zelfs Bas Dost zoiets uitvoeren. Zolang hij maar op tijd in de 16 komt voor de voorzet enz. Ik zag hem vorige week nog zo een doelpunt maken tegen Psv. El Ham floreerde bij Az bij zulke uitbraken. Siem lijkt me ook niet een groot probleem voor de uitvoering.Rishi schreef:Die tactiek is niet uit te voeren met El Ham, Siem of een Bas Dost.
Waar ik op doel is dat de voorste linie veel minder diep staat bij balbezit. Zeg maar niet meer dan 20 meter over de middellijn. Waarmee je dus een zone van zo'n 30-35 meter inclusief de 16 volledig open laat liggen. Klaar om in te duiken bij uitbraken over de vleugels of via steekpasses in die zone.Rishi schreef: Ik heb de wedstrijd niet gezien en weet niet precies wat je bedoelt maar je gaf aan dat het een beetje lijkt op Barca.
Liep ook mooi de ruimte in na de steekbal en scoorde daardoor ook bijna. Ben eerlijk gezegd heel benieuwd wat hij kan brengen, ik vond hem echt wel "aanwezig" gisteren.CdE schreef:Lodeiro kan wel wat. Heeft een prima balbehandeling en oog voor de steekbal. Lijkt alleen niet te begrijpen dat het voetbalveld groter is dan pak 'm beet 40 vierkante meter. Ziet de ruimtes aan de andere kant van het veld (nog) niet. Dit werd hem dan ook een keer van de bank aangegeven.