Ajax-De Graafschap 4-2-2011
Moderator: mods
Re: Ajax-De Graafschap 4-2-2011
Eindelijk een beetje druk van Ajax. Bekroond met een volslagen mislukt schot van de 'opgeleefde' Sulejmani. 

Nee, Luuk.999 schreef:Kijk maar uit zodadelijk zit Danny je op je nek ..joey schreef:Die jongen kan niet beter, Willem.

Hij staat erin omdat we blijkbaar niet beter hebben.
Loop, loop, loop...
Laatst gewijzigd door joey op vr feb 04, 2011 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens FdB zitten we qua positiespel op 70%. Daar zijn we dan lekker klaar mee.999 schreef:Wt een zooitje tot nu toe ..

Niet fijn om naar te kijken, rommelig en moeizaam. Hup ajax!
Hoe doet De Jong het op het middenveld? En hoe speelt Ebecilio?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
wimpey schreef:Volgens FdB zitten we qua positiespel op 70%. Daar zijn we dan lekker klaar mee.999 schreef:Wt een zooitje tot nu toe ..

Blij met de punten ...
Mr. Ajax schreef:Hoe doet De Jong het op het middenveld? En hoe speelt Ebecilio?
Waarom kijk je niet? Lees je pm eens.
Heb ik gelezen joey, geen van de links van rojadirecta doen het bij mij. In ieder geval bedankt. Ik zit nu wel naar de wedstrijd te kijken, maar het beeld hapert om de seconde...
Er zit weinig tot geen voetbal in. Ajax is terug bij Jol.
Wat een kutvoetbal slechte passing en dramatische vrije trappen oh oh wat was het onder Jol slechter 
Kunnen we Mike de Boer niet als trainer aanstellen stelletje homo's

Mr. Ajax schreef:Heb ik gelezen joey, geen van de links van rojadirecta doen het bij mij. In ieder geval bedankt. Ik zit nu wel naar de wedstrijd te kijken, maar het beeld hapert om de seconde...
Heb je wel sopcast?

Mazzel.
Laudrup schreef:1-0. El Hamdaoui. Pfff...

Meer geluk dan wijsheid. We spelen ronduit slecht.
Afstand tussen verdediging en middenveld is te groot. Dan is het makkelijk druk zetten voor De Graafschap.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Momenteel niet, ik zit hier met een beetje een beperkte computer...
Het is werkelijk dramatisch. Lijkt NEC thuis wel. Er zit TOTAAL geen voetbal in.wimpey schreef:Laudrup schreef:1-0. El Hamdaoui. Pfff...![]()
Meer geluk dan wijsheid. We spelen ronduit slecht.
15 mei 2011.
Tandje erbij in de 2e helft zou mooi zijn. Ik val in slaap.
Inderdaad, de Graafschap hoeft maar een beetje druk te zetten en Ajax speelt direct de lange bal. Ik dacht dat dit verboden was onder de Boer?Toppie schreef:Wat een kutvoetbal slechte passing en dramatische vrije trappen oh oh wat was het onder Jol slechter
Mis Suarez nu al, van die 2 vrije trappen op de rand 16 had hij er zeker 1 ingeschoten...
De enige die een magere voldoende krijgt is Ebicilio. Sulejmani speelt weer kut. Maar ook Vertonghen en Blind spelen slecht. Ook Eriksen een onvoldoende. Dat moet beter mannen. De Boer, geef ze op hun lazer! 

Daar zat ik ook aan te denken.Laudrup schreef: Lijkt NEC thuis wel.
De voorhoede zet geen druk. De G. schuift een mannetje door en zet wél druk op onze opbouw. Ajax heeft dan niet het vermogen en de snelheid om voetballend onder die druk uit te komen.
Eriksen maakte enkele keren de verkeerde keuze. Hij ziet waar hij moet lopen, maar net speelde hij Sulejmani aan, terwijl El Ham vrij liep... Daar waar ik vroeger in dit soort wedstrijden steeds naar Luis keek, kijk ik nu naar El Ham. Hij is echt degene die het nu moet doen.
Eindelijk eens een gedegen aanval. Goede pass van Eriksen.
15 mei 2011.
EH loopt overal en nergens. Neemt veel te veel hooi op de vork.
Sulejmani had het af moeten maken.
Sulejmani had het af moeten maken.