NAC-Ajax 30-01-2011
Moderator: mods
Re: NAC-Ajax 30-01-2011
Sulejmani speelt weer verstoppertje 

Ik zou eerder zeggen via familieLucaS schreef:We hebben het toch over vreselijke nietsnut Blind, alleen via vriendjes bij de selectie?
We spelen weer veel te 'klein'. Afstanden groter maken bij balbezit en op snelheid inspelen.
Als PSV o speelt heet het volwassen, de wedstrijd controleren.joey schreef:We gaan gewoon door met dat postbodevoetbal. Tegen een sterkere ploeg ga je nat als je zo speelt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Bal rondtikken is allemaal aardig, maar ik mis toch daadwerkelijk het doorbewegen naar elke gegeven pass.
Inspelen en direct weer mee doen door in voorwaartse beweging weer aanspeelbaar te komen. Werk aan de winkel Frank!
Inspelen en direct weer mee doen door in voorwaartse beweging weer aanspeelbaar te komen. Werk aan de winkel Frank!
Dat hoor je mij niet zeggen.De Dominee schreef:Als PSV o speelt heet het volwassen, de wedstrijd controleren.joey schreef:We gaan gewoon door met dat postbodevoetbal. Tegen een sterkere ploeg ga je nat als je zo speelt.
Het tempo is laag. Potje van niets, er zit geen strijd in.
En Leonardo zit weer eens op de grond, die nietsnut.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou wat een geweldig aanvalsspel.
Iedereen gaat de trechter in. Zie een matig elftal dat probeert te domineren, maar de spelers daar niet voor heeft. Met dit elftal speel je niet om de prijzen.

Laatst gewijzigd door D_skilled op zo jan 30, 2011 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Laag tempo. Ajax speelt niet dwingend.Zlatan Son of God schreef:Bal rondtikken is allemaal aardig, maar ik mis toch daadwerkelijk het doorbewegen naar elke gegeven pass.
Wat een geklungel. Totaal geen vuur.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Gaap
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vreselijk inderdaad. En dat gedraal de hele tijd achterin. Beetje lopen met de bal, tikkie breed, weer lopen met de bal, tikkie terug. Terwijl er wel degelijk afspeelpunten naar voren zijn.Zlatan Son of God schreef:Bal rondtikken is allemaal aardig, maar ik mis toch daadwerkelijk het doorbewegen naar elke gegeven pass.

Moet zeggen dat er t.o.v. Jol weinig vooruitgang in het positiespel te bespeuren is.
Tja, dit vind Nac wel leuk, zet er toch eens wat tempo in ..
Blij met de punten ...
Dat was er wel, maar we maken weer flinke stappen terug. Kennelijk moet FdB in de rust weer een buldersessie houden om de heren wakker en scherp te krijgen.D_skilled schreef:Moet zeggen dat er t.o.v. Jol weinig vooruitgang in het positiespel te bespeuren is.
Nee, met dit elftal zonder versterking en El Hamdaoui speel je max. om de derde en vierde plaats. Wat een ontstellend zwak zooitje. Het heilige vuur ontbreekt.
Bedroevend dus

Het moet niet iedere keer vanuit de coach komen, want het is al de zoveelste pot dat het in de eerste helft niet naar de wensen van Frank de Boer loopt.Zuidema schreef: Dat was er wel, maar we maken weer flinke stappen terug. Kennelijk moet FdB in de rust weer een buldersessie houden om de heren wakker en scherp te krijgen.
Pffff.... 

Van der Wiel waar is die mee bezig
De man van 4 miljoen 

Ik ben dat met je eens. Alleen is de uitvoering anders. De intentie bevalt me beter. De uitvoering is nog steeds matig.D_skilled schreef:Moet zeggen dat er t.o.v. Jol weinig vooruitgang in het positiespel te bespeuren is.
Beste kans voor Penders net.
- Daily Blind
Nijhuis bepaalt zijn eigen regels weer. Bal vertrappen mag ineens!
Bijna de gelijkmaker.
Ajax heeft nog niets afgedwongen. Die goal was een cadeautje.
NAC blijft zo in de wedstrijd.
VDW werd weer twee keer het bos ingestuurd. Waar is die jongen mee bezig? Barcelona, me hoela.

Ajax heeft nog niets afgedwongen. Die goal was een cadeautje.
NAC blijft zo in de wedstrijd.
VDW werd weer twee keer het bos ingestuurd. Waar is die jongen mee bezig? Barcelona, me hoela.

Het stinkt aan alle kanten!
Het blijkt helaas nog steeds noodzakelijk te zijn.D_skilled schreef: Het moet niet iedere keer vanuit de coach komen, want het is al de zoveelste pot dat het in de eerste helft niet naar de wensen van Frank de Boer loopt.
Gewoon een kwaliteitsarme selectie zonder Suarez en El Hamdaoui. Versterking is noodzakelijk wil je nog kans maken om de titel. En dan is Bas Dost alleen niet goed genoeg.