Ajax - PSV 20-11-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 20-11-2010
Welnee, dit is het verhaal van een kat in het nauw. We winnen deze wedstrijd met 2-0 door doelpunten van onze aanvoerder.
Nil volentibus arduum
Van PSV winnen we wel. Daarna worden we geslacht door Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, dat zal best. Maar dat zal me echt een rotzorg zijn. Sterker nog. Het zou voor de competitie wellicht het beste zijn als we laatste worden in die CL poule.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ik heb er geen vertrouwen in dat we tegen psv as zaterdag wel gaan winnen. psv hoeft alleen de eerste 20 - 30 minuten niet achter te komen en dan zal het publiek en de onzekerheid de rest doen.
Ik zou as zaterdag met Josefzoon gaan spelen als rechtsbuiten tegenover Pieters. Die houdt niet van echte buitenspelers met snelheid. Mido in de spits en Suarez vanaf links erachter:
------------ Maarten
- VD Wiel - Toby - Vertonghen - Urby/Anita
------------- Enoh
- Siem / De Zeeuw ------ Eriksen
- Josefzoon ----- Suarez
-------------- Mido
Ik zou as zaterdag met Josefzoon gaan spelen als rechtsbuiten tegenover Pieters. Die houdt niet van echte buitenspelers met snelheid. Mido in de spits en Suarez vanaf links erachter:
------------ Maarten
------------- Enoh
- Josefzoon ----- Suarez
-------------- Mido
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Precies alleen Jol die ziet het niet en gaat het ook niet doen.Ajaciedjuh schreef:Ik heb er geen vertrouwen in dat we tegen psv as zaterdag wel gaan winnen. psv hoeft alleen de eerste 20 - 30 minuten niet achter te komen en dan zal het publiek en de onzekerheid de rest doen.
------------ Maarten
------------- Enoh
- Josefzoon ----- Suarez
-------------- Mido
Ik adviseer trouwens iedereen om je vooraf de wedstrijd flink te bezatten. Zal de nederlaag minder hard aankomen.
Neem trouwens witte zakdoekjes mee!
Neem trouwens witte zakdoekjes mee!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
En zo is dat!!!!999 schreef: Het gaat er om dat het nooit een vanzelfsprekendheid is dat club a van club b wint.Dat zag je tegen Auxerre, maar ook met Barcelona of Arsenal deze ronde in de Champion l.
Let wel dat Joey met mij de enige was die indertijd schreef dat Auxerre-thuis een heel andere soep is dan Auxerre-uit. Posters die zich geroepen voelen om leuzen als "Ik ga voor 1-4" e.d. over dit site te schreeuwen moeten zich toch realiseren dat geen mens daar waarde aan hecht, tenzij de uitspraak op voetbal verstand en kennis berust en dat zien wij hier weinig op AT. Vervolgens kan een lezer besluiten om de desbetreffende poster's contributies cum grano salis te beschouwen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dat vermoed ik ook. jol gaat zich indekken...Zlatan Son of God schreef:Precies alleen Jol die ziet het niet en gaat het ook niet doen.Ajaciedjuh schreef:Ik heb er geen vertrouwen in dat we tegen psv as zaterdag wel gaan winnen. psv hoeft alleen de eerste 20 - 30 minuten niet achter te komen en dan zal het publiek en de onzekerheid de rest doen.
------------ Maarten
------------- Enoh
- Josefzoon ----- Suarez
-------------- Mido
ENOH-Zeeuw-Lindgren-Eriksen/Urby.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik hoorde net dat PSV beroep aan gaat tekenen tegen de schorsing van Ooijer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Grapje zeker?
- SylvievdVaart
Tuurlijk! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Brrr, een linkerflank met Urby/Anita, Eriksen en Suarez. Ik denk dat Psv dan wel weet waar ze kunnen toeslaan.Ajaciedjuh schreef: ------------ Maarten
------------- Enoh
- Josefzoon ----- Suarez
-------------- Mido
- Ajaciedjuh
Heb je wel een punt. Alleen vertrouw je op voetbal of ga je Siem/De Zeeuw inwisselen voor Lindgren en zet je die als blok op links.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kuipers leidt Ajax-PSV
De topper tussen PSV en Ajax, die komende zaterdagavond op het programma staat in de Eredivisie, is in handen van scheidsrechter Björn Kuipers. De scheidsrechter moest afgelopen week nog een duel in de Jupiler League fluiten na enkele fouten de week ervoor
Blij met de punten ...
Dit gaat echt een vreselijke avond worden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Gek genoeg denk ik dat we gaan winnen. Serieus. Niet uit te leggen. Onderbuikgevoel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
PSV op bezoek, beelden gaan europa door, tribune vol met scouts. Dan willen die etterbakjes van ons opeens wél voetballen.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Als we het zelfde nivo kunnen halen als tegen Milaan en Auxerre de 1e helft dan kunnen we ook van Pisvee winnen
Twente uit de eerste helft, dat was goed voetbal. Daarmee win je denk ik wel van PSV. Maar goed, of de heren daar zin in hebben is de vraag.
I think I lost my fucking headache
De komende dagen kan het wel eens bepalend worden voor de hele club, of we doen nog mee voor de titel en voor plek 3 in de CL of de hel barst los en trainer,staf directie en RVC worden er uit gepleurt. De ledenraad neemt het over en we zitten met stelletje bejaarden in het bestuur 

- SylvievdVaart
Wij zijn dit weekend bij vrienden die in een kasteel wonen in België, lekker tafelen en borrelen. Zondagmiddag op Eredivise Live de herhaling maar bekijken... althans, als ik me kan inhouden om mijn mobieltje niet te checken. Teletekst-op-mobieltje-supporter! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
Als we verliezen staan we 9 punten achter. Mijn inziens nog steeds geen reden voor paniek. PSV gaat z'n beste speler verliezen in de winterstop en Twente verliest z'n puntjes ook nog wel.
Het is juist zaak voor Ajax om rustig te blijven in dit soort tijden. Ik stoor me dan ook hevig aan de media die overspannen reageren (NOS, ANP maken meldingen van de zogenaamde crisis). Een aantal supporters zijn niet snugger genoeg om te begrijpen dat de media een rel wil en kiezen massaal partij voor "verandering". Dat hele statement van de ASD slaag nergens op. Als de ASD problemen had met Jol, hadden ze begin dit seizoen hun mond open moeten trekken. Maar nee, nu sportief de pleuris uitbreekt doen de supporters nog even een extra duit in het zakje. Onbegrijpelijk. Zoals Coronel zegt: Ajax is de grootste tegenstander van Ajax.
Het is juist zaak voor Ajax om rustig te blijven in dit soort tijden. Ik stoor me dan ook hevig aan de media die overspannen reageren (NOS, ANP maken meldingen van de zogenaamde crisis). Een aantal supporters zijn niet snugger genoeg om te begrijpen dat de media een rel wil en kiezen massaal partij voor "verandering". Dat hele statement van de ASD slaag nergens op. Als de ASD problemen had met Jol, hadden ze begin dit seizoen hun mond open moeten trekken. Maar nee, nu sportief de pleuris uitbreekt doen de supporters nog even een extra duit in het zakje. Onbegrijpelijk. Zoals Coronel zegt: Ajax is de grootste tegenstander van Ajax.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Toe dan. 9 punten is een gigantische achterstand. Leuk dat PSV zijn beste speler gaat verliezen, maar ze krijgen ons dan nog thuis. Vergeet niet dat wij thuis verloren hebben van Utrecht en ADO bijvoorbeeld. Gaan we daar dan opeens uit wel winnen? Nee, als we verliezen dan haken we gewoon af. Alleen met wat geluk en een gigantische serie kom je dan weer bij.GangstaRiB schreef:Als we verliezen staan we 9 punten achter. Mijn inziens nog steeds geen reden voor paniek. PSV gaat z'n beste speler verliezen in de winterstop en Twente verliest z'n puntjes ook nog wel.
-
Ajax heeft nu een slechte serie en die zal voor PSV er ook nog wel komen. En kom op zeg.. 9 punten... dat is echt nog wel in te halen.Peter schreef:Toe dan. 9 punten is een gigantische achterstand. Leuk dat PSV zijn beste speler gaat verliezen, maar ze krijgen ons dan nog thuis. Vergeet niet dat wij thuis verloren hebben van Utrecht en ADO bijvoorbeeld. Gaan we daar dan opeens uit wel winnen? Nee, als we verliezen dan haken we gewoon af. Alleen met wat geluk en een gigantische serie kom je dan weer bij.GangstaRiB schreef:Als we verliezen staan we 9 punten achter. Mijn inziens nog steeds geen reden voor paniek. PSV gaat z'n beste speler verliezen in de winterstop en Twente verliest z'n puntjes ook nog wel.
Whitey on the moon.