Ben je levensmoe?goodfella schreef:Met een clubcard ben je kansloos. Ik ga in een neutraal vak zitten.
Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !
-
- AT Toto winner 15/16
dat is elk jaar zo en elk jaar belanden die kaarten vervolgens bij de supporters van de spelende clubs.Jeroennaarbeneden schreef:Nee, maar ik geloof dat het aantal 'neutrale' vakken met jeugdploegen e.d. echt beperkt wordt tot sponsors deze keer, dat lijkt in ieder geval het plan te zijn.
Er zitten straks duizenden Ajacieden in de neutrale vakken. Ik heb dat overigens altijd gedaan met bekerfinales.brigade zuid schreef:Ben je levensmoe?goodfella schreef:Met een clubcard ben je kansloos. Ik ga in een neutraal vak zitten.
Ik heb pas een jaar een seizoenskaart. Kom ik in aanmerking voor een kaartje dan?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ja want als de uitkaarthouders zijn geweest mogen de seizoenkaarthouders. Je zult er wel snel bij moeten zijn maar als je 12.000 kaarten krijgt zal het geen flitsverkoop zijn.
Als er echt 12.000 kaarten in de verkoop gaan dan heb je altijd een kaart als je het echt wil. Gewoon een kwestie van de start van de verkoop goed in de gaten houden en zorgen dat je er meteen bij bent.
Ik ga denk ik wel vast rondkijken naar een neutrale kaart. Op zich wil ik wel met de combi mee maar het zou me niets verbazen als het straks ineens toch anders loopt. Laat ik het zo zeggen. Ik geloof pas dat er 12.000 Ajacieden welkom zijn als ze daadwerkelijk in de kuip zitten.
Ik ga denk ik wel vast rondkijken naar een neutrale kaart. Op zich wil ik wel met de combi mee maar het zou me niets verbazen als het straks ineens toch anders loopt. Laat ik het zo zeggen. Ik geloof pas dat er 12.000 Ajacieden welkom zijn als ze daadwerkelijk in de kuip zitten.
Nil volentibus arduum
En dat Ajacieden hun liedjes over het bombardement op Rotterdam ook een keer achterwege laten...Ik hoop dat het dan goed gaat aan beide kanten. En ik hoop vooral dat 010 het welbekende Hamas liedje lekker thuis laat. Anders kun je het voor de komende 100 jaar wel vergeten.
Mijn kamergenoten op het werk vreten zich al helemaal op. Mij kan het weinig schelen wie er wint. Aan de ene kant vind ik Feyenoord een iets mooiere/minder lelijke club dan Ajax, anderzijds heb ik geen behoefte aan feestende kamergenoten na een mogelijk faillissement van Vites.
Minder lelijk?
010 is de smerigste en lelijkste club die er heeft bestaan, bestaat en ooit zal bestaan. Gadverdamme.

010 is de smerigste en lelijkste club die er heeft bestaan, bestaat en ooit zal bestaan. Gadverdamme.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Vind ik niet. Ik vind het bijvoorbeeld wel mooi dat het publiek van Feyenoord de gevallen topclub zo trouw blijft. Feyenoord blijft de club die de meeste supporters meeneemt naar uitwedstrijden van alle Nederlandse clubs bijvoorbeeld. En dat na jaren tegenslag (OK, minder tegenslag dan Vitesse heeft, maar toch tegenslag). Heeft wel wat.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Kijk maar eens goed in dat stadion van ze. De afgelopen jaren was zelfs feyenoord - Ajax geen eens uitverkocht. Alleen nu met Been komen ze weer.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Psies...
...en kijk of hoor beter gezegd maar dat massale gefluit als het slecht gaat...
Wow, wat een support!
...en kijk of hoor beter gezegd maar dat massale gefluit als het slecht gaat...
Wow, wat een support!

Ik vond het commentaar wel leuk op tv Rijnmond van Jan Evers (Trainer hoerenveen) die had de oplossing 15000 Ajax en Feyenooit aanhang en 15000 ME 

Oke, zullen we bij deze afspreken dat we Wouter even negeren voor de komende periode? Want wat je zegt is absolute onzin namelijk. Het is namelijk Ajax die de meeste supporters meeneemt en altijd haar uitvak uitverkocht krijgt.Feyenoord blijft de club die de meeste supporters meeneemt naar uitwedstrijden van alle Nederlandse clubs bijvoorbeeld.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Misschien gelooft Wouter het sprookje van dat grootste en hondstrouwe 'legioen'? Volgens mij is voor de verdeelsleutel van de televisiegelden onlangs weer eens vastgesteld dat het aantal mensen dat zich Ajax aanhanger noemt net zo groot is als de groep PSVérs, Feyenoorders en AZ'ers bij elkaar.
I think I lost my fucking headache
Nee hoor, dat is Feyenoord. Ajax heeft de afgelopen jaren bijvoorbeeld regelmatig in Arnhem het uitvak niet uitverkocht. Feyenoord altijd. Is gewoon zo.Oke, zullen we bij deze afspreken dat we Wouter even negeren voor de komende periode? Want wat je zegt is absolute onzin namelijk. Het is namelijk Ajax die de meeste supporters meeneemt en altijd haar uitvak uitverkocht krijgt.
Feyenoord is mijn club ook niet, maar je kunt onmogelijk gaan roepen dat ze niet een grote groep buitengewoon fanatieke supporters hebben. De club heeft ook mindere kanten, zoals het buitengewoon agressieve gedrag richting Ajax. Maar anderzijds keek ik donderdag ook televisie en hoorde ik constant "Bommen op Amsterdam" en meer van dat soort fraaie teksten uit het Ajax-vak komen.
Dat onderzoek levert een nogal geflatteerd beeld op. 95 procent van die mensen is namelijk nog nooit in de Arena geweest, terwijl bij de meeste andere clubs het gros van de mensen die zich aanhanger noemt ook daadwerkelijk naar het stadion komt.Volgens mij is voor de verdeelsleutel van de televisiegelden onlangs weer eens vastgesteld dat het aantal mensen dat zich Ajax aanhanger noemt net zo groot is als de groep PSVérs, Feyenoorders en AZ'ers bij elkaar.
Ik heb het over fanatieke supporters die er sowieso elke thuiswedstrijd zitten en ook nog eens regelmatig mee gaan naar uitwedstrijden. Als je ontkent dat Feyenoord een grote groep van dat type supporters heeft, heb je echt geen enkel benul van de werkelijkheid.
Laatst gewijzigd door Wouter op za mar 27, 2010 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Die kakkerlakken krijgen ook regelmatig het uitvak niet vol. Zelfs de thuiswedstrijd tegen Ajax raakt met pijn en moeite uitverkocht. En hoezo een iets mooiere club dan Ajax? Bom moeten ze er op gooien.Wouter schreef:Nee hoor, dat is Feyenoord. Ajax heeft de afgelopen jaren bijvoorbeeld regelmatig in Arnhem het uitvak niet uitverkocht. Feyenoord altijd. Is gewoon zo.Oke, zullen we bij deze afspreken dat we Wouter even negeren voor de komende periode? Want wat je zegt is absolute onzin namelijk. Het is namelijk Ajax die de meeste supporters meeneemt en altijd haar uitvak uitverkocht krijgt.
Feyenoord is mijn club ook niet, maar je kunt onmogelijk gaan roepen dat ze niet een grote groep buitengewoon fanatieke supporters hebben. De club heeft ook mindere kanten, zoals het buitengewoon agressieve gedrag richting Ajax. Maar anderzijds keek ik donderdag ook televisie en hoorde ik constant "Bommen op Amsterdam" en meer van dat soort fraaie teksten uit het Ajax-vak komen.
Misschien slimbo komt dat wel door die belachelijke combi die we altijd hebben voor die nepclub van je? Ooit daar aan gedacht? Daarom ga ik er ook niet meer naar toe.Nee hoor, dat is Feyenoord. Ajax heeft de afgelopen jaren bijvoorbeeld regelmatig in Arnhem het uitvak niet uitverkocht. Feyenoord altijd. Is gewoon zo.
In Arnhem wel. En met Feyenoord gaat het natuurlijk ook gewoon al jaren slecht, wat een drukkend effect heeft op toeschouwersaantallen.Die kakkerlakken krijgen ook regelmatig het uitvak niet vol.
Nou zeg, een beetje meer respect mag ook wel. Jij denkt dat Feyenoord altijd zonder combi mag komen?Misschien slimbo komt dat wel door die belachelijke combi die we altijd hebben voor die nepclub van je? Ooit daar aan gedacht? Daarom ga ik er ook niet meer naar toe.

Wel grappig dat jullie altijd schrijven dat Feyenoord en PSV Calimeroclubs zijn en zo, maar dat zelfs jij zo gaat schuimbekken als ik een paar positieve dingen over Feyenoord zeg...
Maar goed, ik houd er maar over op. Ik kijk gewoon vrij neutraal naar Feyenoord en jullie hebben een pleurishekel aan die club. Ik heb zowel met Ajax als met Feyenoord niks, maar vind Feyenoord toch net iets sympathieker/minder onsympathiek. Komt waarschijnlijk door de jaren negentig. Toch lijkt de bekerfinale wel een leuke kraker om naar te kijken.
Ik vrees dat je hier de woorden mythe en werkelijkheid verwart. Maar als het gaat om tuig, dan heeft Feyenoord inderdaad met afstand het meeste van dat type.Wouter schreef:Dat onderzoek levert een nogal geflatteerd beeld op. 95 procent van die mensen is namelijk nog nooit in de Arena geweest, terwijl bij de meeste andere clubs het gros van de mensen die zich aanhanger noemt ook daadwerkelijk naar het stadion komt.
Ik heb het over fanatieke supporters die er sowieso elke thuiswedstrijd zitten en ook nog eens regelmatig mee gaan naar uitwedstrijden. Als je ontkent dat Feyenoord een grote groep van dat type supporters heeft, heb je echt geen enkel benul van de werkelijkheid.
Logisch dat het grootste deel van de Ajax aanhangers de Arena niet regelmatig van binnen ziet, want het gaat om miljoenen mensen, terwijl de Arena per wedstrjd maar een paar duizend plaatsen in de vrije verkoop heeft. En bovendien hoef je niet naar het stadion te gaan om aanhanger te zijn.
I think I lost my fucking headache
Ik zit elke thuiswedstrijd van Vitesse in het Gelredome, Lucas, en ik ben ook jarenlang naar zo goed als elke uitwedstrijd van Vitesse geweest (de laatste jaren niet meer, omdat ik ver van Arnhem vandaan woon, degenen met wie ik naar Vites ga inmiddels ook ver van de hoofdstad van Gelderland wonen, en er voor bijna elke uitwedstrijd een pasfotoregistratieplicht geldt, en wij geen pasfoto willen inleveren), dus ik weet wel een beetje hoe het is bij de meeste clubs. In de Kuip is de sfeer meestal grimmig en agressief, meer dan bij welke club dan ook in Nederland. Feyenoord en Ajax nemen allebei veel publiek mee naar Arnhem, maar Feyenoord gemiddeld net iets meer.Ik vrees dat je hier de woorden mythe en werkelijkheid verwart.
De Arena zit ook niet altijd vol, toch?terwijl de Arena per wedstrjd maar een paar duizend plaatsen in de vrije verkoop heeft.
Officieel wel volgens mij.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Jinne
- Site Admin
Het Amsterdamse publiek kom soms cynisch zijn, maar dat lijkt me toch wel heel sterk.Wouter schreef:Feyenoord is mijn club ook niet, maar je kunt onmogelijk gaan roepen dat ze niet een grote groep buitengewoon fanatieke supporters hebben. De club heeft ook mindere kanten, zoals het buitengewoon agressieve gedrag richting Ajax. Maar anderzijds keek ik donderdag ook televisie en hoorde ik constant "Bommen op Amsterdam" en meer van dat soort fraaie teksten uit het Ajax-vak komen.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die steden lijken ook zo op elkaar, he? 

Serieuze vraag Wouter, bedoel hem zo neutraal als maar kan. Als je Ajax zo'n vreselijke kutvereniging vindt, wat kom je hier dan doen?