Voorbereiding winterstop
Moderator: mods
Re: Voorbereiding winterstop
1-0 achter.
Opstelling Ajax: Stekelenburg, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Gabri, De Zeeuw, Urbu; Suarez, De Jong, Rommedahl
www.voetbalzone.nl'Ajax en Groningen moeten beseffen dat het een oefenwedstrijd is'
De selectie van FC Groningen wordt in de aanloop naar het oefenduel met Ajax geteisterd door maag- en darmklachten. Toch lijkt het erop dat, op de geblesseerden Tim Sparv, Tom Hiariej, Morten Nordstrand en Nicklas Pedersen na, iedereen dinsdagmiddag inzetbaar is tegen de Amsterdammers, meldt de Groningse club op haar website.
Trainer Ron Jans, zelf ook getroffen, richtte zich dan ook liever op het sportieve aspect. “Dit kan gebeuren en is vervelend, maar ik hoop dat we het ergste nu hebben gehad en dat er geen nieuwe gevallen meer bijkomen. En dit is aan de andere kant ook wel weer mooi, want als je met elkaar iets wilt bereiken, moet je ook tegenslagen overwinnen”, zo zag Jans ook het positieve van de situatie in.
Vervolgens keek de oefenmeester vooruit op het treffen met Ajax, in het Portugese Alcantarilha. “Het doel van de wedstrijd is fysiek heel blijven, een goede tactische uitvoering en aansterken. Hoewel Ajax als tegenstander altijd een prikkel geeft, moeten beide ploegen respect voor elkaar hebben en beseffen dat het een oefenwedstrijd is."
Aan de uitslag van het vriendschappelijk duel hecht Jans dan ook bij voorbaat niet te veel waarde. “Wij willen vooral een goed gevoel overhouden aan de wedstrijd, dat is nu even belangrijker dan het resultaat. Ik verwacht ook dat beide ploegen gedurende de wedstrijd veel zullen wisselen. Bij ons zal een aantal spelers misschien de negentig minuten moeten volmaken, maar dat is op dit moment niet ideaal. Ook wij zullen dus zoveel mogelijk spelers speelminuten geven.”

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Opstelling:
Stekelenburg; van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Gabri, De Zeeuw, Emanuelson; Suarez, De Jong, Rommedahl
Zo zal Jol wel de 2e seizoenshelft willen starten
Stekelenburg; van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Gabri, De Zeeuw, Emanuelson; Suarez, De Jong, Rommedahl

Dacht dat Gabri pijntjes had. In die opstelling lijkt de Jong spits. Maar zal vast niet zo zijn.
ik mag toch hopen dat het niet Anita, de Jong en Rommedahl gaat worden waar we het mee moeten gaan doen straks als het voor het eggie gaat.....Benji schreef:Opstelling:

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Met Pantelic voor De Jong, neem ik aan.Benji schreef:Opstelling:
Ruststand 0-1. Groningen scoorde al na 8 minuten.
Het stinkt aan alle kanten!
Alleen de enige centrumspits in de selectie niet.De mannen die erin komen: Vermeer, Ogararu, Oleguer, Eriksen, Lindgren en Sulejmani #ajagro
less than 10 seconds ago from TweetDeck
Oleguer.
Die moet je nooit opstellen in nietszeggende potjes.

Het erge is dat hij de 1e reserve is achter het centrale basispaar...D_skilled schreef:Oleguer.Die moet je nooit opstellen in nietszeggende potjes.
Lijkt me een betere line-up dan er in de 1e helft stond.Tweede helft begonnen met De Zeeuw, Lindgren en Eriksen op middenveld en Suarez, Urby en Sulejmani voorin. #ajagro
less than a minute ago from TweetDeck
Hopelijk krijgt Lindgren de kans nu Enoh er niet is.
-
- AT Toto winner 15/16
Schuld van van Basten.D_skilled schreef:1-0 achter.

En Jol is een pannenkoek.brigade zuid schreef:Schuld van van Basten.D_skilled schreef:1-0 achter.

Jol heeft Donald, joh.Jöhnk schreef:Hopelijk krijgt Lindgren de kans nu Enoh er niet is.

58e minuut, Suarez scoort 1-1
Campeone, campeone! Martin Jol, wie kent 'm niet...Kilroy schreef:58e minuut, Suarez scoort 1-1
- Daily Blind
Denk eerder Suarez in de spits met rommedahl en urby naast hem siem er achter. Geen aanval om bang van te worden..joey schreef:Met Pantelic voor De Jong, neem ik aan.Benji schreef:Opstelling:
Ruststand 0-1. Groningen scoorde al na 8 minuten.